Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru furnizare carne pasare


Detaliu pentru invitatia numarul 350984
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Penitenciarul cu Regim de Maxima Siguranta Giurgiu
Numar invitatie: 350984/24.07.2013
Denumire contract: Acord cadru furnizare carne pasare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPenitenciarul cu Regim de Maxima Siguranta GiurgiuCod fiscal: RO13476015, Adresa: Giurgiu, sos Balanoaiei nr. 12A, Giurgiu, Telefon: +40 0246215091, Fax: +40 0246215091
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru furnizare carne pasare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 4
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de carne pasare dupa cum urmeaza: - min 2000 kg - max 3000 kg pulpe pui si min 700 kg - max 1000 kg spinari de pui / contract subsecvent- min 8000 kg - max 12000 kg pulpe pui si min 2800 kg - max 4000 kg spinari de pui / acord cadru
II.1.6) CPV: 15112000-6 - Carne de pasare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 50, 800 - 75, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul instrumentului de garantare este de 756, 00 lei defalcata pe loturi dupa cum urmeaza - lot 1 pulpe pui - 636 lei si lot 2 spinari pui - 120 lei. - Perioada de valabilitate a instrumentului de garantare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta este cu 2 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Echivalenta se va face la cursul BNR din ziua respectiva. Garantia se va constitui prin : - orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societatea bancara ori de o societate de asigurari, in original, in cuantumul si pentru perioada prevazute care se va transmite atat in plic pe adresa Penitenciarului Giurgiu pana cel tarziu pe data si ora limita de depunere a ofertelor. (formularul D), precum si atasate in SEAP conform art. 18 din HG 1660/2006. - prin virament bancar (Ordin de plata) in contul de garantii al Penitenciarului Giurgiu (RO85TREZ3215005XXX000113) deschis la Trezoreria Giurgiu. In cazul in care optati pentru depunerea garantiei prin OP va rog atentie la completarea corecta a ordinului de plata. - numerar la casieria unitatii. Pentru contestatarul a carui contestatie a fost declarata ca nefondata de CNSC se va retine din garantia de participare suma calculata conform prevederilor art. 2781 din OUG nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi in cuantum de 5% din valoarea totala a fiecarui contract subsecvent , fara TVA si va fi constituita prin retinerea sumelordinfacturile emise aferente contractelor conform HG 1045/2011, sau prin scrisoare de garantie bancara emisa de o societate bancara sau de o societate de asigurari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate- declaratie de eligibilitate - form A- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - form B- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 - form E- Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta - form FPersoanele cu functii de decizie din cadrul Penitenciarului Giurgiu sunt: - comisar Stanica Florinel - director- comisar sef Zmeu Claudia - director economico-administrativ- comisar sef Nanu Constantin - sef serviciul logistica- comisar Giuca Vladut - viza control financiar preventiv- agent sef Cristescu Nadia - responsabil sector hranire- subinspector Geanta Giorgian - ofiter achizitii- agent sef Oprica Veronica - agent achizitor Cerificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal din care sa rezulte ca societatea poate sa desfosoare activitatea de comercialitzare produse alimentare (informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale care sa cuprinda si cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani conform art 185 din OUG 34/2006Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.08.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.07.2013 14:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer