Achizitie publica - Acord-cadru furnizare ?carne pui
Detaliu pentru invitatia numarul 346706
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 346706/15.05.2013
Denumire contract: Acord-cadru furnizare ?carne pui
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI HUNEDOARACod fiscal: 9819433, Adresa: B-DUL. IULIU MANIU, NR. 18, Deva, Telefon: +40 254233341, Fax: +40 254234384
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-DUL. IULIU MANIU, NR. 18, Deva, Romania, cod postal: 330180, telefon: +40 254233341, fax: +40 254234384, persoana de contact: COMPARTIMENT ACHIZITII
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-DUL. IULIU MANIU, NR. 18, Deva, Sala de sedinte (parter)
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord-cadru furnizare ?carne pui
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare produse-carne de pui necesare consumului zilnic al beneficiarilor din cadrul subunitatilor DGASPC Hunedoara.Contractul presupune si serviciile de transport la sediul unitatilor din cadrul D.G.A.S.P.C. Hunedoara.
II.1.6) CPV: 15112130-6 - Carne de pui (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 133, 619.05 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: 1.337, 00lei-pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in categoria IMM. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participare: conform cu prevederile art. 86 alin (1) din HG 925/2006; sau Numerar la casieria institutiei (program de lucru cu publicul: luni ? joi 7:30?10:00; 13:00- 15:00, vineri 7:30?10:00; 12:00- 13:00).Contul de garantii al autoritatii: RO18TREZ3665006XXX000128, Trezoreria DevaAutoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de 1.336, 19 leiofertantului care depune contestatie si aceasta va fi respinsa ca nefondata de catre CNSC, in conformitate art.278 ^1 din OUG 34/2006.Garantia de participare se poate depune si in alta moneda decat lei. In acest caz, cursul la care se va face echivalenta din lei in alta valuta va fi cursul stabilit de BNR valabil la data publicarii invitatiei de participare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea (documentul va trebui prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul), se va completa Formularul 1 prezentat in sectiunea ?Formulare.- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG. 34/2006; se va completa Formularul 2 prezentat in sectiunea ?Formulare?. Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse side tertul sustinator, daca este cazul.- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG. 34/2006; se va completa Formularul 3 prezentat in sectiunea ?Formulare?.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 sunt: Viorica Popescu ? Director General, Monica Georgescu ? Director Gen.Adj.Ec., Carmen Sorina Grama- Director Gen.Adj, Adela Coposescu ? Coord. Comp.Actizitii, Ramona Tudor ? inspector Comp.Achizitii, Georgeta Popa ? sef serviciu Contabilitate, Ion Popescu ? Sef Serviciu Aprovizionare, Alina Mihut ? sef birou juridic, Sorin Haiduc ? Consilier Comp.AchizitiiSe va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator.-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010, se va completa Formularul 4 prezentat in sectiunea ?Formulare?.-Declaratie privind calitatea de participant la procedura, se va completa Formularul 5 prezentat in sectiunea ?Formulare?.Documente privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor: - Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la bugetul de stat;
- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la bugetul local.Note: - Certificatele fiscale trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.* se permite depunerea documentelor solicitate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul? Certificat constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate si faptul ca operatprul economic nu se afla in faliment, lichidare ? in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC;Pentru persoanele fizice autorizate: certificat de producator si alte documente eliberate de catre administratile fiscale de pe raza carora isi desfasoare activitatea sau de catre Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca este persoana fizica autorizata;Autorizatia sanitar-vetrinara pentru schimburi intracomunitare cu produse alimentare de origine animala, eliberata de catre Autoritatea Nationala Sanitar Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor ? Directia de Igiena si Sanatate Publica Veterinara ? conform Ordonantei Guvenului nr. 42/2004, privind organizarea activitatii sanitar-veterniare si pentru siguranta alimentelor.In acest document sunt cuprinse activitatile desfasurate de ofertant in domeniul alimentar si conditiile in care ofertantul isi desfasoara activitatea.Autorizatie de punere pe piata/de comercializare, emisa pe numele operatorului economic de catre producator/importator/distribuitor autorizat sau Licenta de fabricatie a producatorului sau o declaratie in acest sens insotita de documente care sa mentioneze atestarea dreptului de a desfasura activitati in domeniul contractului.Pentru persoane juridice /fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta vasolicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani . Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR sau BCE.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati;, Prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic;
- pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE, Se solicita lista utilajelor necesare indeplinirii contractului. Se solicita ca ofertantul sa faca dovada ca dispune (in dotare proprie, prin contracte sau prin conventii de inchiriere, etc) de cel putin doua mijloace de transport specializate (dotate cu instalatii care sa asigure pastrarea conditiilor de temperatura), insotite de Autorizatie Sanitar Veterinara pentru transportul produselor de origine animala, copie lizibila semnata si stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?, in termen de valabilitate, pe anul in curs., Se solicita Mostre pt produsele ofertate, in vederea dovedirii capacitatii tehnice de a livra/produce, produse similare celor care fac obiectul achizitiei in cauza, insotite de certificate de calitate, declaratii de conformitate sau orice alte probe sau dovezi, pentru a se confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii. Ofertantul care nu va depune oferta si mostrelepentru produsele solicitate va fi descalificat de la procedura de atribuire.Mostrele sunt gratuite si vor ramane in posesia achizitorului ISO 22000:2005 sau echivalent ? ?Sisteme de management al sigurantei alimentelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.05.2013 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.05.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.05.2013 10:42