Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord Cadru furnizare CARNE SI PRODUSE DIN CARNE


Detaliu pentru invitatia numarul 334872
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL DE PNEUMOFTIZIOLOGIE SATU MARE
Numar invitatie: 334872/04.09.2012
Denumire contract: Acord Cadru furnizare CARNE SI PRODUSE DIN CARNE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL DE PNEUMOFTIZIOLOGIE SATU MARECod fiscal: 3897530, Adresa: STRADA IALOMITEI NUMARUL 9, Satu Mare, Telefon: 0261 730913, Fax: 0261 768377
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA IALOMITEI NUMARUL 9, Satu Mare, Romania, cod postal: 440078, telefon: +40 261730913, fax: +40 261768377, persoana de contact: ADRIANA GHIC
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul de Pneumoftiziologie, Strada Ialomitei, nr.9, loc. Satu Mare, jud Satu Mare, Birou Aprovizionare
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord Cadru furnizare CARNE SI PRODUSE DIN CARNE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il constituie furnizarea de carne si produse din carne, conform caietului de sarcini;
II.1.6) CPV: 15113000-3 - Carne de porc (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 218, 010 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie de catre ofertant conform art. 43 indice 1, din OUG 34/2006, aceasta fiind de 2% din valoarea estimata a fiecarui lot. Modul de constituire a garantiei de participare sub una din urmatoarele forme: prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire conf. art.86 alin.1 HG 925/2006. Se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC suma calculata conform prevederilor art. 278 indice 1 din OUG NR.34/2006.Perioada de valabilitatea a garantiei este de 90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertei.
Garantie de buna executie
In cuantum de 5 % din valoarea fara TVA a contractului. Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract conf. art.90 alin.1 nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratii privind eligibilitatea2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 din OU.nr.34/20063. Declaratie privind calitatea de participant la procedura.4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, cf.Ordinului 314/20105. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69 ind.1 din OU34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.6. In caz de oferta comuna, ofertantii vor completa obligatoriu un acord de asociere.Precizam persoanele cu functie de decizie in cadrul institutiei : Manager- Dr. Ioan Sergiu, Dir.Fin.Contabil-Ec.Calin Tudorache, Dir. Medical- dr.Salagean Lita, Sef Birou Aprovizionare- Ghic Adriana. Membrii comisiei de evaluare : PRESEDINTE-dr.Salagean Lita, Membrii: Pop Monica, Ghic Adriana, membru de rezerva- Cadar Anamaria. 1.Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data limita de depunere a ofertelor- in original sau copie legalizata, copie lizibila "conform cu originalul.NOTA: Ofertantul clasat pe primul loc are obligatia de a prezenta pt. conformitate documentul in original sau copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani; 2.Fisa de informatii generale;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Autorizatie sanitar veterinara pentru transport produse alimentare pentru distribuitor.-cf.Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale Sanitare Veterinare publicat in MO 194/2010.2. Document de inregistrare privind siguranta alimentelor emis de DSVSA conform Ord. nr.21/2010 al presedintelui Autoritatii Nationale Sanitare Veterinare.3. MOSTRE din fiecare lot conform descrierii caietului de sarcini.4. Licenta de fabricatie pentru produse alimentare emisa de Ministerul Agriculturii si Alimentatiei sau alte institutii abilitate- pentru producator in baza OG 42/1995 privind productia de produse alimentare destinate comercializarii;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit de pe site-ul: https//www.e-licitatie.ro"
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.09.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.09.2012 08:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer