Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACORD CADRU FURNIZARE CARTOFI DE VARA SI FASOLE BOABE


Detaliu pentru invitatia numarul 349140
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: PENITENCIARUL CU REGIM DE MAXIMA SIGURANTA FOCSANI
Numar invitatie: 349140/25.06.2013
Denumire contract: ACORD CADRU FURNIZARE CARTOFI DE VARA SIFASOLE BOABE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIARUL CU REGIM DE MAXIMA SIGURANTA FOCSANICod fiscal: RO 4297940, Adresa: STR. LILIACULUI NR 41 FOCSANI, Focsani, Telefon: 0237/258707, Fax: 0237/258759
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. LILIACULUI NR 41 FOCSANI, Focsani, Romania, cod postal: 620040, telefon: +40 237/258707, fax: +40 237/258759, persoana de contact: ROBERT SCHMIDT
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Penitenciarul Focsani- str. Liliacului, nr 41, mun Focsani, jud Vrancea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACORD CADRU FURNIZARE CARTOFI DE VARA SIFASOLE BOABE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 4
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: furnizare- cartofi de varacantit minima 36.000 kg - cantit maxima 46.000 kg- fasole boabe cantit minima 3.300 kg - cantit maxima 4.400 kg
II.1.6) CPV: 03212000-0 - Cartofi si legume uscate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 51, 480 - 66, 440 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
lot1- 1000 lei, lot2- 310 lei. Termen de valabilitate: cel putin egal cu perioada de valabilitate a ofertei. Mod constituire: conf.preved. art.86 alin. (1) din HG 925/2006. Daca se opteaza pentru plata prin virament bancar, contul este RO08TREZ6915005XXX000093, CUI 4297940, deschis la Trezoreria Focsani. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Potrivit Legii 346/2004 ofertantii I.M.M.-uri pot beneficia de reducerea cu 50% din cuantumul garantiei de participare.Documentele referitoare la incadrarea operatorilor economici in categoria IMM se vor depune pana la data limita pentru depunerea ofertelor .Garantia de participare se restituie sau retine, dupa caz, conform art. 87 si 88 din HG nr. 925/2006. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR cu 5 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie in procent de 5% din valoarea maxima fara TVA a acordului cadru, in 5 zile de la semnarea acestuia, astfel: - ordin de plata in contul aut.contractante- Penitenciarul Focsani, CIF: 4297940, cont: RO08TREZ6915005XXX000093, Trezoreria Focsani. - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original) - retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale intr-un contde trezorerie deschisde contactant la dispozitia autoritatii contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea, semnata de reprezentantul legal al ofertantului, completata potrivit formularului atasatDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006, semnata de reprezenrtantul legal al ofertantului, completata potrivit formularului atasatCertificat de participare la licitatie cu oferta independentaDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art 69^1 din OUG 34/2006, semnata de reprezentantul legal al ofertantului, completata potrivit formularului atasat .Persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privirea la organizarea, derularea, finalizarea procedurii de atribuirea achizitiei publice, respective persoanele careaproba/semneaza documentele emise in legatura cu/sau pentru procedura de atribuire, inclusive persoanele care aproba bugetul aferent achizitiei sunt: Adrian Iacob-director, Costel Ilie-Micu-director adj ec-admin, Robert Schmidt-sef serviciu logistica, Mihaela Nistoroiu ? ofiter achizitii, Sebastian Oancea-ctb sef, Laura Stoian-consilier juridicCertificat de atestare fiscala emis de admin fin. publice din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte adresa actuala si obiectului de activitate al ofertantului, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.In continutul acestuia trebuie sa se regaseasca obiectul de activitate care sa corespunda contractului ce va fi atribuit. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani, Operatorul economic va prezentao mostra a lotuluiofertat : cate 2 kg pentru fiecare lot in parte (lotul1- cartofi de vara, lotul 2- fasole boabe).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.07.2013 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.06.2013 14:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer