Achizitie publica - acord cadru furnizare cartuse de toner
Detaliu pentru invitatia numarul 336058
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336058/25.09.2012
Denumire contract: acord cadru furnizare cartuse de toner
Stare procedura: Suspendata(din 03.10.2012 15:49)
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE SUCEAVACod fiscal: 4244539, Adresa: Suceava, strada Vasile Bumbac, numarul 7, Suceava, Telefon: 0230/521358, Fax: 0230/215087
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Suceava, strada Vasile Bumbac, numarul 7, Suceava, Romania, cod postal: 720003, telefon: +40 230/521358, fax: +40 230/215087, persoana de contact: Mihaela Albu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Suceava, strada Vasile Bumbac, numarul 7, Suceava, Romania, cod postal: 720003, telefon: +40 230/521358, fax: +40 230/215087
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: acord cadru furnizare cartuse de toner
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 8
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare cartuse de toner.
II.1.6) CPV: 30125110-5 - Toner pentru imprimantele laser/faxuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 209, 693.55 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 1115 lei ;Lot 2238 lei;Lot 3771 lei;Lot 4887 lei;Lot 556 ei ;Lot 626 lei;Lot 7740 lei;Lot 8338 lei;Lot 936ei;Lot 10225 lei;Lot 11129 lei;Lot 12 82 lei;Lot 13239 ei;Lot 1465 ei;Lot 1579 lei;Lot 16161 lei;In conformitate cu prevederile art. 86 alin. (1) din h.g. nr. 925/2006 sau prin depunerea unei sume in numerar la casieria autoritatii contractante.Contul DGFP Suceava: RO80TREZ5915005XXX000147, deschis la Trezoreria municipiului Suceava, cod fiscal: 4244539Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat.Perioada de valabilitate: cel putin egala cu cea a a ofertei.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin legea nr. 346/2004, beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de participare. Ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze exterior plicului care contine oferta formularul nr. 7.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse. documentul ce atesta constituirea garantiei de participare (in copie) va fi anexat exterior plicului care contine oferta si va fi inregistrat la secretariat odata cu acesta.In interiorul plicului mare netransparent va fi pusa dovada in original, daca este scrisoare de garantie bancara sau asigurare.Cuantumul ce se va retine in conditiile art. 278^1 din oug 34/2006 este de 2096, 93 lei in cazul in care oferantul depune oferta pentru toate loturile; in caz contrar cuantumul urmand a fi calculat in mod corespunzator.In conformitate cu dispozitiile H.G. nr. 925/.2006 cu modificarile ulterioare, art 87-88. Restituirea se va face in baza cererii depuse in original de catre ofertant (Formularul nr.8).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. 34/2006, completata in conformitate cu modelul (Formularul nr.1) prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul documentatiei de atribuire ? in original.Formularul nr 1 se va prezenta si de catre tertul sustinator daca este cazul.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, completata in conformitate cu modelul (Formularul nr.2) prezentat in sectiunea "Formulare" din cadrul documentatiei de atribuire ? in original.CERINTA OBLIGATORIE: se va completa Formularul nr 2Formularul nr 2 se va prezenta si de catre tertul sustinator daca este cazul.3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completat in conformitate cu modelul (Formularul nr.3) prezentat in sectiunea "Formulare" din cadrul documentatiei de atribuire ? in original.CERINTA OBLIGATORIE: se va completa Formularul nr 34. Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din O.U.G. 34/2006, completata in conformitate cu modelul (Formularul nr.4) prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul documentatiei de atribuire ? in original.CERINTA OBLIGATORIE: se va completa Formularul nr 4Declaratia se va prezenta si de catre tertul sustinator daca este cazul.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: ? Ropota Petrica - Director Executiv? Gavrilita Ovidiu - Director Executiv Adjunct? Robciuc Luiza Cecilia - Sef serviciu financiar- contabilitate, investitii si buget propriu? Dan Elena - sef serviciu juridic? Albu Mihaela - Compartiment Achizitii Publice - comisie? Bidalach Mariana - comisie? Bodnariuc Bogdan - comisie? Rusu Adrian - comisie? Zagan Aurica - comisie? Aioani Oana - comisie? Dascaliuc Catalin - comisie? Melinte Veronica - Compartiment Administrativ5. Certificat de atestare fiscala, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.CERINTA OBLIGATORIE: certificatele se pot prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind eligibilitatea trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte.Fiecare asociat este obligat sa prezinte certificate de atestare fiscala. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului National sau Teritorial (sau echivalent in cazul persoanelor juridice/fizice straine).CERINTE OBLIGATORII: ? Prezentarea certificatului constatator in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului (nu va fi emis cu mai mult de 30 de zile inainte calculate pana la data depunerii ofertelor);? Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in domeniul de activitate al ofertantului;? Nu trebuie sa existe mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Persoane juridice /fizice strainePentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind inregistrarea trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani care au legatura cu prezenta procedura insotita de formularul ? tabel, cuprinzandvalori, perioade de livrare, beneficiari / cantitati, dupa caz, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau nu (Formularul nr. 6) prezentat in sectiunea "Formulare" din cadrul documentatiei de atribuire.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: este atasata la prezenta invitatie de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.10.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.09.2012 15:19