Achizitie publica - Acord cadru furnizare cartuse toner/cerneala
Detaliu pentru invitatia numarul 321075
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321075/05.03.2012
Denumire contract: Acord cadru furnizare cartuse toner/cerneala
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialU.M.0149FCod fiscal: 4283635, Adresa: Calea 13 Septembrie nr.1-3 sector 5, Bucuresti, Telefon: 0214081046, Fax: 0214081105
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea 13 Septembrie nr.1-3 sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050711, telefon: +40 0214081046, fax: +40 0214081105, persoana de contact: NICOLAE TUDOR
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Calea 13 Septembrie nr.1-3 sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050711, telefon: +40 0214081046, fax: +40 0214081105, persoana de contact: NICOLAE TUDOR
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru furnizare cartuse toner/cerneala
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 9
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare de cartuse cu toner si cartuse cu cerneala
II.1.6) CPV: 30125110-5 - Toner pentru imprimantele laser/faxuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 198, 135 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantie de participare, irevocabila, prezentata pana cel tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor a carei valabilitate trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Valoarea garantiei pentru toate loturile este de 2.935 lei.Pentru fiecare lot garantia este specificata in anexa B. IMM pot depune garantia in conditiile Legii 346/2004, situatie in care vor prezenta declaratia pe propria raspundere conform anexelor 1si2 din Legea 346/2004.In situatia asocierii, de prevederile Legii 346/2004 va beneficia numai grupul format exclusiv din IMM.Declaratia se va depune de fiecare membru al asocierii.Forme de constituire: prin virament bancar in contul U.M.0149 F Bucuresti, cod fiscal4283635 nr.RO89 TREZ 7005 005X XX00 0211 deschis la ATCPMB, situatie in care ofertantul va face dovada constituirii garantiei cu extrasul de cont confirmat de banca.b)printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de catre o societate de asigurari, prezentat in original, care trebuie sa contina informatiile din Formularului nr.1.c)prin depunere de numerar la casieriaU.M.0149 F Bucuresti.Pentru verificarea cuantumului constituirii garantiei, ofertantii vor anexa la scrisoarea de inaintare, Formularul nr.16, completat.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1: Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute de art.180 din OUG nr.34/2006, situatie in care vor completa si depune in original declaratia privind eligibilitatea, conform formularului nr. 2. In situatia asocierilor de operatori economici declaratia trebuie depusa de catre fiecare membru al asocierii.Cerinta nr.2: Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute de art.181 din OUG nr.34/2006, situatie in care vor completa si depune in original declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006, conform formularului nr. 3. In situatia asocierilor de operatori economici declaratia trebuie depusa de catre fiecare membru al asocierii.Cerinta nr.3: Participarea operatorilor economici la procedura trebuie sa se realizeze obligatoriu in concordanta cu regulile de concurenta, situatie in care vor completa si depune Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta, in original, intocmitin conformitate cu formularul nr. 4. In situatia asocierilor de operatori economici declaratia se va intocmi sub forma documentului comun semnat si stampilat de catre fiecare membru al asocierii.Cerinta nr.4 : Participarea operatorilor economici la procedura trebuie sa se realizeze obligatoriu in concordanta cu regulile de evitare a conflictului de interese, situatie in care este obligatoriu depunerea Declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr.34/2006, in original, conform formularul nr. 5. In situatia asocierilor de operatori economici declaratia trebuie depusa de catre fiecare membru al asocierii. In situatia subcontractarii, declaratia trebuie sa se depuna de fiecare subcontractant .Persoanele cu functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt cele specificate pe site-ul www.spp.ro, sectiunea ?conducere? precum si Ioan Costea, Nicolae Tudor, Nicolau Cristina, Antonache Marian, Avram Gabriel, Grosu Maria, Tomescu Mihai VictorPrecizari pentru operatorii economici persoane fizice/juridice straine: In cazul in care in tara de origine sau in tara unde este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la III.2.1.a), sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 69^1 , art. 180, si art.181 din O.U.G. nr.34 / 2006, autoritatea contractanta accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei unitati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens; Operatorii economici persoane juridice romane participanti la procedura trebuie sa fie inregistrati, si sa depuna originalul, copia legalizata sau fotocopia lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata a Certificatului constatator emis de catre Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC). In etapa evaluarii ofertelor, operatorul/operatorii economici clasati pe primul loc, trebuie sa prezinte, la solicitarea autoritatii contractante, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, certificatul constatator emis de ONRC, in original sau copie legalizata, in situatia in care nu a fost depus in una din aceste forme. In situatia asocierilor de operatori economici certificatul constatator se va depune de catre fiecare membru al asocierii. Din continutul certificatului trebuie sa rezulte denumirea operatorului economic si datele de identificare, codul unic de inregistrare, sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, structura actionariatului, reprezentantii legali ai operatorului economic, domeniul de activitate principal si domeniile secundare, situatia societatii (daca este in stare de functionare/ dizolvare/reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment, suspendare temporara a activitatii). Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Certificatul va fi utilizat si la verificarea situatiei personale a operatorilor economici.Persoanele fizice romane vor depune in locul certificatului constatator autorizatia pe baza caruia isi desfasoara activitatea.Persoane juridice/fizice straine vor depune documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care acestea sunt rezidente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1: Descrierea produselor care se vor livra, Cerinta nr. 2 : Declaratie privind partea/partile din contract care vor fi indeplinite de subcontractanti
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP, este atasata prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.03.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.03.2012 11:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.02.2012 15:10