Achizitie publica - Acord-cadru furnizare cauciuc pentru vulcanizare
Detaliu pentru invitatia numarul 333594
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333594/13.08.2012
Denumire contract: Acord-cadru furnizare cauciuc pentru vulcanizare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNITATEA MILITARA 01558 TARGOVISTECod fiscal: 25563379, Adresa: TARGOVISTE, STR. SOROCA, BL. D5, SC. B, AP. 3, Targoviste, Telefon: 0245/616512, Fax: 0245/611865
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Nicolae Balcescu, nr. 2 - 4, jud. Dambovita, Targoviste, Romania, cod postal: 130167, telefon: +40 0245616512/118/150, fax: +40 0245611865, persoana de contact: Compartimentul Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: U.M. 01558 Targoviste, str. Nicolae Balcescu nr. 2 - 4, jud. Dambovita
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord-cadru furnizare cauciuc pentru vulcanizare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de cauciuc pentru vulcanizare, conform descrierii din capitolul II.2.1.
II.1.6) CPV: 19710000-6 - Cauciuc sintetic (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 177, 265 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Termen limita de depunere: data si ora stabilita pentru depunerea ofertei.Valoarea garantiei de participare /lot conform anexei B (in lei). Perioada de valabilitate: cel putin 90 zile de la data limita de depunere a ofertei.Mod de constituire: - virament bancar/instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/societate de asigurari, conform Formularul nr. 15, in original, la sediul autoritatii contractante delegate (garantia sa fie irevocabila, sa prevada plata neconditionata la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate, din continut sa reiasa ca acopera si situatia prevazuta de art.278^1 din OUG 34/2006);
- ordin de plata (contul bancar in care se poate vira garantia este: RO 33 TREZ 2715 005X XX00 4925, deschis la Trezoreria Targoviste, cod fiscal 25563379);
- depunerea sumei la casieria unitatii, daca valoarea acesteia este mai mica sau egala cu 5.000 lei.Neprezentarea in documentele de inscriere la procedura a dovezii constituirii garantiei de participare in cuantumul, forma si termenul de valabilitate solicitate, atrage respingerea ofertei.IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% din cuantumul garantiei de participare cu conditia demonstrarii ca se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, prin completarea Formularului nr. 16. In cazul depunerii ofertei de catre o asociatie, pentru a beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004, fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada incadrarii in categoria IMM.
Garantie de buna executie
a) Garantia de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent si se constituie anexa la contractul subsecvent. (IMM-urile pot constitui 50% din cuantumul solicitat).b) Garantia de buna executie se poate constitui, in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (1)si(3) din HG nr. 925/2006: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.- prin depunerea in numerar la casieria unitatii a contravalorii acesteia, in situatia in care valoarea acesteia este mai mica sau egala cu 5.000 lei.c) Garantia de buna executie va fi eliberata/restituita in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin fiecare contract subsecvent, daca nu au fost ridicate pana la aceasta data pretentii asupra acesteia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 (declaratia de eligibilitate) cu modificarile si completarile ulterioare - formularul nr. 12A; - declaratie pe propria raspundere (privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - formularul nr. 12B;
- certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/12.10.2010 - formularul nr. 2; - declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - formularul nr. 3. Persoanele cu functie de decizie in cadrul U.M. 01558 Targoviste: col.ing. Florea Stefan - comandant; lt.col. Popa Dumitru ? loctiitor comandant; p.c.c. ec. Bita Angelica ? contabil sef; lt. col. Stana Stelica ? sef logistica; p.c.c. jurist Nastase Ana Gabriela ? consilier juridic; comisia de evaluare : lt.col.ing. Tudora Florin, lt.col.ing. Bita Cristian, lt.col. Dumitrache Dan, m.m. Andreescu Radu, p.c.c. ec. Ciungulete Camelia, p.c.c. th. Dumitru Florin, p.c.c. Mihailescu Sorin, p.c.c. ing. Postelnicu Ion ;
- declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura de achizitie - formularul nr. 4. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, copie lizibila conforma cu originalul, valabil la data deschiderii ofertelor (emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa adresa actuala si obiectul de activitate al operatorului economic, respectiv codurile CAEN corespunzatoare producerii sau comercializarii produselor de tipul celor ce constituie obiectul achizitiei publice si asociatii societatii comerciale. Modalitatea de indeplinire: prezentarea certificatului constatator in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?.Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna, atunci fiecare asociat va demonstra ca indeplineste cerinta pentru partea de contract pe care o realizeaza.In etapa evaluarii ofertelor, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului/ofertantilor clasati pe primele trei locuri li se vor solicita prezentarea documentelor mentionate, in original sau copie legalizata, pentru verificarea conformitatiidocumentelor depuse in oferta.Persoane juridice/fizice straine: Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident. (traduse in limba romana si legalizate).Persoana juridica straina beneficiaza in Romania de acelasi regim privind participarea de care beneficiaza si furnizorul roman in tara in carefurnizorul strain este rezident.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Certificate sau alte documente emise de organe abilitate, care sa ateste conformitatea produselor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe site-ul www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.09.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.09.2012 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.08.2012 14:43