Achizitie publica - Acord cadru furnizare cizme de cauciuc
Detaliu pentru invitatia numarul 325538
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325538/03.05.2012
Denumire contract: Acord cadru furnizare cizme de cauciuc
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02295Cod fiscal: 4378891, Adresa: str. Mos Ion Roata, nr. 1-3, Cluj-Napoca, Cluj-Napoca, Telefon: +40 264592481, Fax: +40 264597553
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Mos Ion Roata, nr. 1-3, Cluj-Napoca, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400397, telefon: +40 264592481, fax: +40 264597553, persoana de contact: Gabriela Nicoara
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Compartimentul Achizitii, str. Mos Ion Roata, nr. 1-3, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400397, telefon: +40 264592481, fax: +40 264597553,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru furnizare cizme de cauciuc
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 9
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Furnzare cizme de cauciuc - contract subsecventestimat : minim - 1 bucata, maxim - 2700, valoare contract subsecvent: minim-29, maxim 78300, valoare estimata acord cadru :78300.
II.1.6) CPV: 18812200-6 - Cizme de cauciuc (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 78, 300 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoare: 1566 lei.Mod de constituire: conf. art. 86, alin. 1 din HG 925/2006. Perioada de valabilitate va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Termenul curge de la data limita de depunere a ofertelor.Trebuie prezentata in original cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie reprezentand 5% din valoarea fara T.V.A. a contractului se va constitui conform art. 90 din HG 925/2006 completata si modificata care se va prezenta autoritatii contractante, in original, la semnarea contractului subsecvent acorului-cadru si va avea data de valabilitate mai mare cu 14 zile decat data de incetare a contractului. Operatoriieconomici au dreptul de a depune garantia de buna executie si prin ordin de plata
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe proprie raspundereprivind eligibilitatea(Formularul 1)Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006(Formularul 2)Declaratie pe proprie raspundere privind participarea cu oferta independenta (Formularul 8)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006.(Formularul 9).In vederea completarii acestei declaratii precizamurmatoarele persoane ca avand functii de decizie in cadru autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Botog Gabriel, Husman Luminita, Nicoara Gabriela, Baicu Meda, Alexandru Daiescu, Claudia Budai. Mircea Ilea.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie (Consiliul Local)din care trebuie sa reiasa lipsa datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, certificat care trebuie emis cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, original, copie legalizata/xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul.Modelele de declaratii se regasesc in sectiunea Modele de formulare. Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al ofertantului. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire. Documentele emise in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.Completarea de catre toti ofertantii/candidatii/ofertantii asociati a declaratiilor mai sus mentionate este obligatorie. Tertul sustinator va completa declaratiile cu privire la neincadarea in : art 69 indice 1 (privind conflictul de interese), art 180 (eligibilitatea) si art 181 literere a, c1 si d. Subcontractantii vor completa declaratia privind neincadrarea in art 69 indice 1 (privind conflictul de interese). Prezentarea Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial, prezentat in una dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila/cu mentiunea conform cu originalul din care sa rezulte urmatoarele informatii: - obiectul secundar de activitate al ofertantului;
- asociatul unic/asociati;
- administratorul/ administratorii societatii;
- sediul social principal/secundar;
- punctele de lucru;
-nu se afla in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de un judecator sindic .Autoritatea contractanta iti rezerva dreptul de a solicita ofertantilor castigatori , inainte de transmiterea comunicarii privind procedura, documentele in original sau copie legalizata pentru a dovedi conformitatea cu cele depuse anterior.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Ofertantii trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani (calculati pana la data depunerii ofertei) aufurnizat produse similare celor solicitate prin documentatia de atribuire, a caror valoare individual sau cumulat sa nu fie mai mica decat 78300 lei ., mostre produse ofertate (se solicita in vederea dovedirii capacitatii tehnice de a produce/livra produse similare celor care fac obiectul achizitiei).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.05.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.05.2012 13:57