Achizitie publica - Acord-cadru furnizare combustibil : benzina si motorina
Detaliu pentru invitatia numarul 338124
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 338124/24.10.2012
Denumire contract: Acord-cadru furnizare combustibil : benzina si motorina
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE A MUNICIPIULUI BUCURESTICod fiscal: 4193117, Adresa: Str. prof. Dr. Dimitrie Gerota nr.13, sector 3, Bucuresti, Telefon: 021/307.57.59, Fax: 021/307.57.59
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Registratura generala din sediul DGFP MB, parter, camera 5, din Str. prof. Dr. Dimitrie Gerota nr.13, sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 020027, pers de contact Daniela Mielcioiu, tel. +0421 3075759, fax +0421 3057468
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sala de sedinte, camera 319, etaj 3, din sediul DGFP MB din Str. prof. Dr. Dimitrie Gerota nr.13, sector 2, Bucuresti, Romania,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord-cadru furnizare combustibil : benzina si motorina
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 16
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: cantitate minima benzina fara plumb = 2200 litricantitate maxima benzina fara plumb = 39600 litricantitate minima motorina euro disel = 1920 litricantitate maxima motorina euro disel = 51840 litri
II.1.6) CPV: 09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 512, 064 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie, conform art.86 alin.(1) din H.G.nr.925/2006.Pentru IMM-uri garantia de participare poate fi constituita in cuantum de 50% Termen de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei :60 de zile. Perioada de valabilitate se va calcula incepand cu termenul limita de primirea ofertelor.Garantia pentru participare este in suma de 6.800, 00 lei. Modalitatea de constituire a garantiei de participare ? se va opta pentru unul dintre urmatoarele moduri: 1)Instrument de garantareemis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, prezentata in original (nu sunt acceptate copii). Documentul trebuie sa prevada: a)Cuantumul garantiei b)Perioada prevazuta in documentatia de atribuire c)Caracterul irevocabil al garantiei d)Modul de executie al platii garantiei; se va opta pentru una dintre urmatoarele variante: ØConditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate in conformitate cu contractul garantat sau ØNeconditionat, respectiv la prima cerere a DGFP municipiul Bucuresti, pe baza declaratiei DGFP MBcu privire la culpa persoanei garantate.2)Virament bancar : Dovada efectuarii viramentului bancar este prezentarea in copie a ordinului de plata si a extrasului de cont. Numarul de cont IBAN in care se va face viramentul este RO 95TREZ7005005XXX000200 deschis la Activitatea de Trezorerie si Contabilitate Publica a municipiului Bucuresti.3) Depunerea la casieria DGFP MB, strada Prof.Dr.Dimitrie Gerota, nr.13, sector 2. Documentul care dovedeste constituirea garantiei de participare se va depune la sediul autoritatii contractante inainte de data si ora limita de deschidere a ofertei.Nerespectarea termenului de depunere (data si ora), a cuantumului si formei de prezentare a garantiei de participare duce la respingerea ofertei in conformitate cu art.33 alin.(3)din H.G. nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1 Declaratie privind eligibilitatea -neincadrare in situatiile prevazute in art.180/OG 34/2006- completata in conformitate cu Formularuldin Sectiunea Formulare. ? in original;Cerinta nr.2 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - completat conform Formularuluidin Sectiunea Formulare ? in original.Cerinta nr.3 Declaratie privind neincadrare in situatiile prevazute in art.181 din OUG 34/2006 modificata sicompletata ulterior, in conformitate cu Formularuldin Sectiunea Formulare. ? in original Incadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura pentru incheierea acordului cadru.Cerinta nr.4 Certificatul de atestare fiscala pentru persoane juridice sau fizice, dupa caz - formular tip eliberat de autoritatea competenta din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente la bugetul general consolidat in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul (semnata si stampilata de catre persoana autorizata)Cerinta nr.5 Certificat fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social- formular tipizat din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente la bugetul, local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul (semnata si stampilata de catre persoana autorizata)Cerinta nr.6 Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 modificata si completata ulterior, in conformitate cu Formularuldin Sectiunea Formulare. ? in original ;Declaratia se va prezenta si de catre ofertantul asociat/subcontactant /tertul sustinator, daca este cazul.Persoanele cu functie de decizie implicate inorganizarea, derularea procedurii de achizitie sunt: Director Executiv Mirela Calugareanu, Director Executiv Adjunct Cosmin Gabriel Popp, Director Executiv Adjunct Liliana Damian , Sef birouAchizitii Publice Mielcioiu Daniela, consilier superior Turcu Mihaela Pentru Cerintele 1, 3, 6 facem urmatoarea precizare: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In conformitate cu art. 11 al (4) din Hotararea Guvernului nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 625/20.07.2006, cu modificarile si completarile ulterioare: alin (4) Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art. 176 din ordonanta de urgenta, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte - inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea. alin (5) In cazul in care uzeaza de dreptul prevazut la alin. (4), ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare. Cerinta nr. 1 Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii - in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul lizibila (semnata si stampilata de catre persoana autorizata.Pentru persoane/juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta in copie legalizata sau copie conforma cu originalul (semnata si stampilata de catre persoana autorizata), anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana)
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Lista a principalelor produse similare livrate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati .- in conformitate cu Formularuldin Sectiunea ? ?Formulare?, Cerinta nr.2Gradul de acoperire la nivel local/judetean/nationalCel putin o statie in localitatile resedinta de judet si municipiul Bucuresti.Se va prezenta lista completa privind reteaua de distributie la nivel local/judetean/national, precum si datele de contact ale acestor statii de distributie (adresa, telefon, fax), din care sa rezulte ca ofertantul detine statii in tara, la care se poate efectua plata pe baza de bonuri valorice, Cerinta nr.3Certificat de conformitate pentru fiecare sortiment de carburant in parte, care sa ateste calitatea si conformitatea produsului cu standardele europene in materie semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului Un sistem de management al calitati: ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.11.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.10.2012 15:01