Achizitie publica - Acord cadru furnizare COMBUSTIBIL SOLID (LEMN DE FOC ESENTA TARE)
Detaliu pentru invitatia numarul 327011
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327011/16.05.2012
Denumire contract: Acord cadru furnizare COMBUSTIBIL SOLID (LEMN DE FOC ESENTA TARE)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUM 02032 CLUJ-NAPOCACod fiscal: 14619075, Adresa: STR. MOS ION ROATA NR. 3 - 5 MUN. CLUJ-NAPOCA, Cluj-Napoca, Telefon: 0264-593275, Fax: 0264-593276
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: UM 02032 STR. MOS ION ROATA NR. 3 - 5 MUN. CLUJ-NAPOCA, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400397, telefon: +40 264593275, fax: +40 264593276, persoana de contact: Druta Alexandru
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul UM 02032 Cluj-Napoca, str. Mos Ion Roata, nr. 3-5, jud. Cluj, cod postal 400397
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru furnizare COMBUSTIBIL SOLID (LEMN DE FOC ESENTA TARE)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 7
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare conbustibil solid (lemn de foc esenta tare)
II.1.6) CPV: 03413000-8 - Lemn de foc (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 430, 404 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participareeste de: - 1.080lei pentru lotul 1;
- 590lei pentru lotul 2;
- 930lei pentru lotul 3;
-1.230lei pentru lotul 4;
-150 lei pentru lotul 5;
-870 lei pentru lotul 6;
-1.630 lei pentru lotul 7;
-480lei pentru lotul 8;
-570 lei pentru lotul 9;
-1.040 lei pentru lotul 10.Cerintele se verifica cumulat pentru toate loturile la care se oferteaza.I.M.M. ? urile beneficiaza de reducere cu 50%, conform Legii 346/14.07.2004. Se va prezenta declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria I.M.M.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este egala cu cea a ofertei.Forme de constituire a garantiei de participare: - Depunerea in contul autoritatii contractante (RO71TREZ2165005XXX006875 deschis la trezoreria Cluj-Napoca), a unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor;
- Numerar la casieria U.M. 02032 Cluj-Napoca, strada Mos Ion Roata, nr. 3 ? 5;
- Scrisoare de garantie bancara pentru participarea la procedura;
- Orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii- conform art. 86 din H.G. nr. 925 / 2006 modificata cu H.G. 834 / 2009).- Nu se accepta depunerea garantiei de participare cu fila CEC.O copie a dovezii constituirii garantiei de participare la licitatie, va insoti plicul exterior, pentru a putea permite verificarea constituirii corespunzatoare fara desigilarea acestuia.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie reprezinta 10% (5 % pentru I.M.M.) din valoarea totala a fiecarui contract subsecvent de furnizare produse fara T.V.A., se constituie sub forma de scrisoare de garantie bancara la o banca agreata de ambele parti sau prin orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (conform art. 90 aliniatul 1 din H.G. nr. 925 / 2006 modificata cu H.G. 834 / 2009).Garantia de buna executie se va constitui cu perioada de valabilitate cel putin egala cu durata contractului + 14 zile, astfel incat sa poata fi restituitafurnizorului in termen de 14 zile de la data platii ultimei facturi.Scrisoarea de garantie bancara prin care se constituie garantia de buna executie se anexeaza la contract .Ofertantul invitat de catre autoritatea contractanta sa incheie contractul de achizitie publica are obligatia de a constitui garantia de buna executie in termenul precizat in contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratii privind eligibilitatea: - Completarea formularului nr. 12A, anexa la Fisa de date a achizitiei in Sectiunea formulare, din care sa reiasa caoperatorii economici nu se afla in una din situatiile prevazute la art.180din O.U.G. nr. 34 / 2006 cu completarile si modificarile ulterioare.- Se va prezenta si de catre tertul sustinator ;2) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta: - Completarea formularului nr. 12B, anexa la fisa de date a achizitiei in sectiunea formulare, din care sa reiasa ca operatorii economici nu se afla in una din situatiile prevazute la art.181 lit.a, c¹, d, e din O.U.G. nr. 34 / 2006 cu completarile si modificarile ulterioare;
- Se va prezenta si de catre tertul sustinator ;3) Participarea la licitatie cu oferta independenta: - Completarea Formularului 3 AM ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?;4) Neincadrarea in prevederile art. 69¹ din O.U.G. nr. 34 / 2006: - Completarea Formularului nr. 13 ?Declaratieprivind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹ dinOrdonanta de urgenta a Guvernului nr 34/2006?- Se va prezenta si de catre tertul sustinator .Persoane care aproba/semneaza documente emise in legatura cu procedura de atribuire din cadrul autoritatii contractante: Csegzi Florin, Druta Alexandru, Pop Paula, Greble Gabriel, Muresan Florica 1. - Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei din care sa rezulte ca societatea are ca activitate principala sau secundara o activitate in directa legatura cu obiectul contractului (de ex. exploatarea forestiera, comertul cu ridicata a materialului lemnos si de constructii, intermedieri in comertul cu material lemnos si de constructii etc.); Se poate prezenta original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, in cazul in care se prezinta copie lizibila autoritatea contractanta va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, documentul original sau o copie legalizata pentru verificarea conformitatii;
- Pentru persoane fizice se solicita copie dupa autorizatia de functionare precum si dupa orice alt document necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.2. , ,Certificatul de atestare / reatestare?, precum si , ,Situatia contractariimasei lemnoase pe picior?eliberate de catre , ,Comisia de atestare a agentilor economici in activitatea de exploatare forestiera? sau va face dovada provenientei lemnului de la un operator economic atestat in activitatea de exploatare forestiera (formularele nr. L1 si L2).* documentele se solicita in conformitate cu prevederile art. 2 si 3 din Regulamentului de functionare a Comisiei de atestare a agentilor economici in activitatea de exploatare forestieraaprobat prinOrdinul Ministerului Agriculturii si Dezvoltarii Rurale nr. 223 din 07.04.2008;Se poate prezenta copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, in cazul in care se prezinta copie lizibila autoritatea contractanta va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, documentul original sau o copie legalizata pentru verificarea conformitatii;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: B. Cifra de afaceri: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani trebuie sa fie mai mare decat urmatoarele valori: 1) Lotul1= 108.000 lei2) Lotul2= 59.000 lei3) Lotul3= 93.000 lei4) Lotul4= 123.000 lei5) Lotul5= 15.600 lei6) Lotul6= 87.000 lei7) Lotul7= 163.000 lei8) Lotul8= 48.500 lei9) Lotul9= 57.500 lei10) Lotul10 = 104.000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraProduse similare livrate in ultimii 3 ani in valoare de cel putin: 1) Lotul1= 54.100 lei2) Lotul2= 29.500 lei3) Lotul3= 46.850 lei4) Lotul4= 61.750 lei5) Lotul5= 7.800 lei6) Lotul6= 43.550 lei7) Lotul7= 81.550 lei8) Lotul8= 24.290 lei9) Lotul9= 28.800 lei10) Lotul 10= 52.000 lei
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.05.2012 09:29