Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACORD CADRU FURNIZARE :CONSUMABILE SI SOLUTII PENTRU DIALIZA RENALA


Detaliu pentru invitatia numarul 350584
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL GENERAL CAI FERATE DROBETA TURNU SEVERIN
Numar invitatie: 350584/17.07.2013
Denumire contract: ACORD CADRU FURNIZARE : CONSUMABILESI SOLUTII PENTRU DIALIZA RENALA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL GENERAL CAI FERATE DROBETA TURNU SEVERINCod fiscal: 4337395, Adresa: DROBETA TURNU SEVERIN, B-DUL CAROL I NR.5-7, Drobeta-Turnu Severin, Telefon: 0252/317339, Fax: 0252/317339
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: DROBETA TURNU SEVERIN, B-DUL CAROL I NR.5-7, Drobeta-Turnu Severin, Romania, cod postal: 220099, telefon: +40 252317339, fax: +40 252317339, persoana de contact: RAMONA CIMPOCA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul General Cai Ferate Drobeta Turnu Severin, b-dul Carol I nr.5-7, jud.Mehedinti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACORD CADRU FURNIZARE : CONSUMABILESI SOLUTII PENTRU DIALIZA RENALA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: FURNIZARE DE : CONSUMABILE PENTRU DIALIZA RENALA: COD CPV 33181520-3SOLUTII DE DIALIZA: COD CPV: 33692800-5
II.1.6) CPV: 33181520-3 - Consumabile pentru dializa renala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 163, 084.2 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in cuantum delei si se constituie pentru fiecare lot in parte avand in vedere valoarea minima estimata fara TVA, astfel : lot.1=2391.50 lei; lot.2= 870.15 lei.Daca Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge o contestatie ca nefondata, autoritatea contractantava retine contestatorului din cuantumul garantiei de participare o suma calculata in conformitate cu prevederile articolului 278^1alin. 1 lit.a) din OUG 34/2006. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor; Garantia de participare se poate constitui prin virament bancar in contul nr. RO.29TREZ 4615005 XXX000104 Trezoreria Drobeta Turnu Severin, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire conform art..86 din HG 925/2006. Pe ordinul de plata este obligatorie mentionarea procedurii de achizitie. OP-ul sau instrumentul de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari in original, vor fi prezentate separat, atasandu-se la vedere in exteriorul plicului cu oferte...Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse. Pentru cazul in care garantia de participare se constituie in alta moneda, echivalenta leu/valuta este reprezentata de cursul BNR la data publicarii invitatiei de participare in SEAP.
Garantie de buna executie
Se va constitui in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVAModul de constituire a garantiei de buna executie: - conform prevederilor art.90 alin (1)din HG 925/2006 , ,garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari , care devine anexa la contract.Prevederile art.86 alin (2)-(4) se aplica in mod corespunzator , ,contul de garantii al Spitalului C.F.Drobeta Turnu Severin : RO 29TREZ 4615005 XXX000104 Trezoreria Drobeta Turnu Severin.Garantia de buna executie se constituie in situatia in care valoarea fara tva a unui contract subsecvent este de minim 10 000 ron fara tva
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie privind eligibilitatea ?formularul nr.3 completat(Declaratie de eligibilitate)-in original2)Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (formular nr.4 completat(neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006-in original.3) Declaratie privind neincadrarea ofertantului in prevederile art.69 ^1 /OUG 34/2006. ?in original.In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care adopta bugetul sunt: dr.Firu Stela ?Manager, Director Medical: Dr.Nistor Vasile, Director Financiar Contabil: Ec.Ungureanu Simion, dr.Cruceru Constantin-medic Compartiment Hemodializa, as.sef Plostenaru Veronica, responsabil achizitii ?jr.Cimpoca Ramona, tehnician hemodializa: Vancea Daniel4) Certificat de participare la procedura cu oferta independenta? conform Ordin ANRMAP 314/2010 ?formularul 5-in original5) Declaratie privind calitatea de participant la procedura ?declaratia privind calitatea de participant la procedura (formular nr.6)-in original . Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. ?original/copie legalizata/ copie conform cu originalul.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC din care sa rezulte : Denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatulul procedurii de atribuire , de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original /copie legalizata.2. Aviz de functionare emis de MS cf Legii 176/2000 privind dispozitivele medicale ?copie semnata si stampilata conform cu originalul
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil pe anul 2012. Se va prezenta copie conform cu originalul a bilantului contabil pe anul 2012-vizat si inregistrat de organele competente, Fisa de informatii generale care sa contina media cifrei de afaceri globale intr-o perioada anterioara care vizeaza ultimii 3 ani.Media cifrei de afaceri globala a ofertantului care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) sa fie egala sau maimare decat : Lot 1:18000 leiLot 2:6000 leiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Certificate de conformitate cu marcaj CE emis de un organism abilitat ce atesta conformitatea produsului cu cerintele din Directiva Europeana 93/42/EEC, Experienta similara: In vederea indeplinirii cerintei privind experienta similara, ofertantul va prezenta lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar [in conformitate cu art. 188 alin. 1 lit a) din OUG 34/2006] Lista privind principalele livrari de produse va fi insotita de copii dupa parti cuprinzand informatii relevante din contractele prezentate ca si experienta similara; sau cel putin un proces verbal de receptie pentru fiecare contract prezentat ca experienta similara; saucel putin o certificare de buna executie (recomandari/certificate constatatoare) pentru fiecare contract prezentat ca experienta similara. NOTA: In cazul unei asocieri, se va prezenta experienta similara pentru fiecare dintre membrii asocierii, ,Mostre din fiecare produs ofertat .Mostrele prezentate de catre ofertantul castigatorse vor pastra ca etalon , iar cele prezentate de catre ofertantii declarati necastigatori se vor restituie in termen de 5 zile calendaristice de la incheierea contractului.Mostrele trebuie depuse la sediul autoritatii contractante inainte de data limita de depunere a ofertelor. Certificatul de implementare a sistemului de management al calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent pentru furnizor-copie conform cu originalulPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.07.2013 11:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer