Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord-cadru Furnizare cu montaj banci parc


Detaliu pentru invitatia numarul 347996
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SECTOR 2
Numar invitatie: 347996/05.06.2013
Denumire contract: Acord-cadru Furnizare cu montaj banci parc
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SECTOR 2Cod fiscal: 4266260, Adresa: SOS.ELECTRONICII, NR.44, SECTOR2, BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: +40 212527789, Fax: +40 2527977
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SOS.ELECTRONICII, NR.44, SECTOR2, BUCURESTI, Bucuresti, Romania, cod postal: 023254, telefon: +40 212527789, fax: +40 212527977, persoana de contact: DANIELA NEGRU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SOS.ELECTRONICII, NR.44, SECTOR2, BUCURESTI, Bucuresti, Romania, cod postal: 023254, telefon: +40 212527789, fax: +40 212527977, persoana de contact: DANIELA NEGRU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord-cadru Furnizare cu montaj banci parc
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare cu montaj inclus banci parc.Total cantitati: Bancile vor fi ofertate conform anexei nr. 1 din caietul de sarcini, ce devine anexa la Formularul de Oferta.Pretul unitar al fiecarui produs contine: pretul produsului/bucata + transportul produselor la locul de montaj + montajul, inclusiv elementele de prindere + curatarea zonei de lucru;Tipurile de banci care vor fi achizitionate sunt: Valoare estimata cel mai mare contract subsecvent ? 283.950 lei fara TVA.Nr. Crt./Denumire produs / Cantitate estimata cel mai mare contract subsecvent1.Banca tip 1 / 302.Banca tip 2 / 303.Banca tip 3 / 204.Banca tip 4 / 605.Banca tip 5 / 206.Banca tip 6 / 107.Banca tip 7 / 100
II.1.6) CPV: 39113600-3 - Banci (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 279, 050 - 558, 100 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se prezinta pana cel tarziu la data si ora deschiderii in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai jos, si se va prezenta la depunerea ofertei - in afara plicului continand documentele de calificare, oferta tehnica si financiara - anexata Scrisorii de inaintare. Cuantum: 5.000 lei;Se constituie in una din urmatoarele forme: Virament bancar in contul ADP SECTOR 2 C.U.I. 4266260 in urmatorul cont RO53TREZ7025006XXX000200 deschis la Trez. Sector 2, vizat de banca.; SAU Instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate bancara sau o societate de asigurari. In masura in care un ofertant inainteaza o contestatie, iar C.N.S.C. respinge contestatia, autoritatea contractanta va aplica prevederile art. 278^1 alin. (1) din O.U.G. nr. 34/2006, aprob.cu modif.si complet. si va retine contestatorului suma de 4338, 10 lei; I.M.M.-urile pot constitui garantia de participare in valoare de 50% din cuantum; se vor prezenta anexat gar. de particip., dovezile privind calitatea de I.M.M.- Formular nr. 8. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Garantia de participare va fi valabila pana la data de ? (90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor).EURO
Garantie de buna executie
5% din val. ctr subsecv.fara T.V.A., se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara-sau de o soc. de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. In contul deschis la dispozitia aut. ctr. se va depune 0.5% din pretul ctr. Ofertantul declarat castig. are obligatia de a constitui garantia de buna executie a ctr.subsecv.cel mai tarziu in term. de 7 zile de la data semnarii ctr.subsecv. Restituirea garantiei de buna executie in termen de 14 zile de la indeplinirea obligatiilor asumate. Garantia produselor este distincta de garantia de buna executie a contractului subsecvent.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratie privind eligibilitatea.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: 1.Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din O.U.G. nr.34/2006 , aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, - completare Formularul nr. 1, in original. In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta declaratia mentionata mai sus. In cazul in care ofertantul prezinta angajament de sustinere, tertul sustinator va prezenta declaratia mentionata mai sus.2. Certificat de cazier judiciar pentru operatorul economic (original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina in parte ?conform cu originalul? si este semnat si stampilat).Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: 1. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 - completare Formularul nr. 2, in original.2. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat consolidat, din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat, scadente in luna anterioara depunerii ofertelor (original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina in parte ?conform cu originalul? si este semnat si stampilat).3. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, scadente in luna anterioara depunerii ofertelor (original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina in parte ?conform cu originalul? si este semnat si stampilat).4. Certificat de cazier fiscal eliberat de organele competente, cu valabilitate la data limita de depunere aofertelor. Pentru persoane juridice/fizice straine: Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2013 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.Certificatele sau documentele echivalente trebuie sa fie in termenul de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.Cerinta nr. 3 Declaratii privind calitatea de participant.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: 1. Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? completare Formular nr. 3, in original. In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta declaratiamentionata mai sus.Cerinta nr. 4 Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Certificat de participare cu oferta independenta Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 ? completare Formular nr. 3.a, in original, conform Ordinului 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului departicipare la licitatii cu oferta independenta. In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta certificatul mentionat mai sus.Cerinta nr. 5 Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 69^1.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? completare Formularul nr. 4, in original. Evitarea conflictului de interese cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante cum ar fi: Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante membrii ai comisiei de evaluare sunt: Lemnaru Cristian, Buturca Mihai; Cioaba Alexandru; Negru Daniela; Francu Mircea; Petre Vasile; Lica Raducanu Elena; Paraschiv Paraschiva; Ion Mirela; Prepelita Daniela;Butoiu Mircea. Cerinta nr. 1 Prezentarea de documente care dovedesc forma de inregistrare in calitate de operator economic.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului . Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Modalitatea de aplicabilitatea in cadrul procedurii: a. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC.b. Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentuluicontract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.c. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.d. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.Pentru persoane juridice/fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica. Documentele vor fi prezentate in original sau copie certificata pentru conformitatecu originalul si in traducere legalizata.Nota: In cazul asocierii mai multor persoane juridice, cerintele pentru capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte pentru partea din contract pe care o realizeaza si fiecare trebuie sa prezinte documentele mai sus mentionate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani fiscali 2010 , 2011 si 2012 sa fie de minim 550.000 lei Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual leu/ alta valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parteSe vor prezenta: -Fisa de Informatii Generale-Documente care reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului pe ultimii 3 ani din care sa rezulte cifra de afaceri solicitata.In cazul unei asocieri situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor asociatilor-Declaratie privind incadrarea ofertantului ca IMM, daca e cazul, Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), din care rezulta cifra de afaceri globala (vizate si inregistrate de organele competente) sau, in cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, op.ec. nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, alte documente care reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a op.ec (rapoarte anuale emise de auditori financiari sau societati specializate etc.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind capacitatea tehnica: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, din care sa rezulte ca au fost livrate produse similare in valoare cumulata de minim 200.000 lei.Livrarea de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise de beneficiar.Se prezinta original sau copie stampilata cu mentiunea: conform cu originalul., Cerinta nr. 2Sustinere tehnica - SubcontractantiInformatii privind subcontractantiiPe parcursul derularii contractelor subsecvente, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in acordul cadru care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor., Cerinta nr. 3Asociati .Informatii privind asociatii, Cerinta nr. 4Inf privind sustinerea.Sit ec si financ cf.art.186. alin.(1), (2)si(3) dinOUG 34/2006.cifra de afaceri prezent.de catre sustinator (in cazul in care op.ec. apeleaza la aceasta modalitate), nu se poate cumula cu cifra de afaceri prez de catre ofertant.treb.sa fie indeplinita integral, fie de catre ofertant fie de catre sustinator.Capacit tehnica si/sau profes.cf.art.190 alin. (1) si (2) din OUG 34/2006 capacit tehnic si profes: resursele umane (certific, atestate, autorizatii) prez de catre sustinator, se pot cumula cu resursele umane prezentate de catre ofertant., resursele tehnice prezentate de catre sustinator, se pot cumula cu resursele tehnice prezentate de catre ofertant. Experienta similara prezentata de catre sustinator, nu se poate cumula cu experienta simil prezentata de catre ofertant., Cerinta nr.5Ofertantii au obligatia de a prezenta: fotografii cu produsele solicitate a caror autenticitate trebuie sa poata fi demonstrata in cazul in care autoritatea contractanta solicita acest lucru, Cerinta nr. 6Se vor prezenta mostre: - Mostra element de lemn rasinos sau esente tari - 30 cm lungime;
- Mostra element de lemn tropical - 30 cm lungime; Cerinta nr. 1Standarde de asigurare a calitatiiCertificarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001 in domeniul ce face obiectul prezentului contract sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.06.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.06.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.06.2013 09:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer