Achizitie publica - ACORD CADRU FURNIZARE CUTII DE CARTON PENTRU FRUCTE DE PADURE LA SUBUNITATILE DIRECTIEI SILVICE SALAJ
Detaliu pentru invitatia numarul 333686
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333686/14.08.2012
Denumire contract: ACORD CADRU FURNIZARE CUTII DE CARTON PENTRU FRUCTE DE PADURE LA SUBUNITATILE DIRECTIEI SILVICE SALAJ
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. TIPOGRAFILOR, NR. 1, ZALAU, Romania, cod postal: 450145, telefon: +40 260631170, fax: +40 260633331, persoana de contact: BIROU INVESTITII
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. TIPOGRAFILOR, NR. 1, ZALAU, Romania, cod postal: 450145, telefon: +40 260631170, fax: +40 260633331, persoana de contact: BIROU INVESTITII
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (SILVICULTURA)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACORD CADRU FURNIZARE CUTII DE CARTON PENTRU FRUCTE DE PADURE LA SUBUNITATILE DIRECTIEI SILVICE SALAJ
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 6
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Prezenta documentatie are ca obiect atribuirea acordului cadru de furnizare a cutiilor de carton necesare pentru ambalarea fructelor de padure ce se vor livra pe piata interna si externa.
II.1.6) CPV: 44617000-8 - Cutii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 16, 380 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 200 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de mimim 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: -instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; -depunere numerar la casieria Directiei silvice Salaj; -ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor. Conturi: RO19BRDE320 SV00781903200 ? BRD Zalau, Daca garantia de participare a fost constituita prin instrument de garantare emis in conditiile legii, atunci ofertantul va avea obligatia sa-l depuna in original la sediul Directiei Silvice Salaj, pana la data deschiderii ofertelor. Dovada constituirii garantiei de participare se va atasa ofertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se va completa formularul , ,Lista principalelor livrari de produse similare, ,
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia se descarca in mod gratuit de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.08.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 13.08.2012 17:07