Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACORD CADRU FURNIZARE CUTII DE CARTON SI SACI DIN POLIETILENA PENTRU AMBALARE FRUCTE DE PADURE LA DIRECTIA SILVICA SALAJ


Detaliu pentru invitatia numarul 352188
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Numar invitatie: 352188/07.08.2013
Denumire contract: ACORD CADRU FURNIZARE CUTII DE CARTON SI SACI DIN POLIETILENA PENTRU AMBALARE FRUCTE DE PADURE LA DIRECTIA SILVICA SALAJ
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. TIPOGRAFILOR, NR. 1, ZALAU, Romania, cod postal: 450145, telefon: +40 260631170, fax: +40 260633331
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. TIPOGRAFILOR, NR. 1, ZALAU, Romania, cod postal: 450145, telefon: +40 260631170, fax: +40 260633331
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (SILVICULTURA)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACORD CADRU FURNIZARE CUTII DE CARTON SI SACI DIN POLIETILENA PENTRU AMBALARE FRUCTE DE PADURE LA DIRECTIA SILVICA SALAJ
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 6
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Prezenta documentatie are ca obiect atribuirea acordului cadru de furnizare a cutiilor de carton si a sacilor de polietilena necesari pentru ambalarea fructelor de padure ce se vor livra pe piata interna si externa.
II.1.6) CPV: 44617000-8 - Cutii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 14, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 115 lei pentru lotul 1 si de 35 lei pentru lotul 2. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de minim 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Data de referinta pentru cursul de schimb ce va fi avut in vedere la conversia valorii aferente garantiei de participare constituita intr-o alta moneda, va fi cu 5 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor, precizata in invitatia de participare. Cursul de schimb ce se va utiliza pentru conversia garantiei de participare constituita intr-o alta moneda va fi cursul de schimb al BNR. Forma de constituire a garantiei de participare: -instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;
-depunere numerar la casieria Directiei Silvice Salaj;
-ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor. Conturi: RO19BRDE320 SV00781903200 ? deschis la BRD Zalau, Daca garantia departicipare a fost constituita prin instrument de garantare emis in conditiile legii, atunci ofertantul va avea obligatia sa-l depuna in original la sediul Directiei Silvice Salaj, pana la data deschiderii ofertelor. Dovada constituirii garantiei de participare se va atasa ofertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Criteriile vizand situatia personala a candidatului solicitate sunt: - Completarea formularului Informatii generale- Completarea formularului Declaratie privind eligibilitatea- Completarea formularului Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, - Completarea formularului Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69ยน din OUG 34/2006. Persoanele din cadrul autoritatii contractante cu rol de decizie implicate in derularea procedurii sunt: ing. Colciar Vasile -director, ec.Boldan Mariana ?director economic, ing. Camarasan Ovidiu-resp. SSM, tehn. Oltean Dorin- casier, ing. Martin Octavian-resp. productie, cj. Niculescu Consuela-consilier juridic, ec. Dobra Carmen -economist si ing. Pop Bogdan responsabil achizitii.- Completarea formularului Declaratie privind calitatea de participant la procedura.- Completarea formularului Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Prezentarea Certificatului constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, care sa contina date reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraSe va completa formularul , ,Lista principalelor livrari de produse similare, efectuate in ultimii 3 ani calculate pana la data limita de depunere a ofertelor, , Formular Anexa 4Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.08.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 16.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 06.08.2013 12:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer