Achizitie publica - ACORD CADRU FURNIZARE DE BANDAJE - Cod CPV 33141113
Detaliu pentru invitatia numarul 322113
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322113/22.03.2012
Denumire contract: ACORD CADRU FURNIZARE DE BANDAJE - Cod CPV 33141113
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA TARGOVISTECod fiscal: 4206845, Adresa: Str. Tudor Vladimirescu , Nr. 48, Targoviste, Telefon: 0245212113, Fax: 0245210509
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Tudor Vladimirescu , Nr. 48, Targoviste, Romania, cod postal: 130095, telefon: +40 245212113, fax: +40 245210509, persoana de contact: NICOLAE SAVU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA TARGOVISTE, STR. TUDOR VLADIMIRESCU, 48- SALA DE SEDINTE
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACORD CADRU FURNIZARE DE BANDAJE - Cod CPV 33141113
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 13
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: ACORD CADRU FURNIZARE DE BANDAJE - Cod CPV 33141113
II.1.6) CPV: 33141113-4 - Bandaje (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 276, 250 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Perioada de valabilitate a garantiei de participare 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor GARANTIA DE PARTICIPARE LOT 1 :2080.00lei , LOT 2 :682.5lei Pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de participare se va prezenta declaratia pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in categoria IMM .Modul de constituirea al garantiei de participare : -scrisoare de garantie bancare pentru participare cu oferta la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica - prin OP la Trezoreria Targoviste in contul RO45TREZ2715006XXX005629 al autoritatii contractante, COD FISCAL 4206845 - in numerar la caseria unitatii - prin polita de asigurare emisa de catre o societate de asigurariIn conformitate cu art. 278^1 alin (1) lit. a din OUG 34/2006 autoritatea contractanta va retine contestatorului sumele de : LOT 1 :2080.00lei , LOT 2 :682.5lei
Garantie de buna executie
Cuantumul gar. de buna exec este de 5% din valoarea contractului subsecvent fara TVA Gar de buna exec se poate constitui in cuantum de 2, 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent fara TVA, pentru IMM-uri. Modul de constituire a gar de buna exec a contractului: -gara de buna exec se va contitui sub forma de scrisoare de garantie bancara de buna exec -daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilita drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire, cu respectarea art. 90, alin (3) din HG 925/2006 -garantia de buna executie se poate constitui si sub forma unei polite de asigurare emisa de catre o societate de asigurari. -prin OP la Trezoreria Targoviste in contul RO45TREZ2715006XXX005629 al autoritatii contractante, COD FISCAL 4206845; -in numerar la caseria unitatii; -prin polita de asigurare emisa de catre o societate de asigurari
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea - formularul nr.3 completat (Declaratia de eligibilitate)Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare -formularul nr.4 completat (neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006)Certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice Judetene care sa ateste indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor, contributiilor si a altor venituri datorate bugetului general consolidat al statuluiCertificatul trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleDeclaratie ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formularul nr. 5).-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din OUG 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare (Formularul nr.14)Pentru completarea declaratiei - persoanele ce detin functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si furnizarea procedurii de atribuire : Manager ? Dr. Lavinia Ionescu, Dir. Financiar-contabil ? Ec. Silviana Marin, Sef Achizitii- Ec. Magda Ciocea, Director Ingrijiri? As. Rodica Nicolae.Declaratie privind calitatea de participant la procedura -Declaratia privind calitatea de participant la procedura (Formularul nr. 6) 1. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata, sau in xerocopie certificata pentru conformitate cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata, valabil la data limita de depunere a ofertelor(emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor), din care sa rezulte : a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Mentiune: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata2. AVIZUL DE FUNCTIONARE EMIS DE MINISTERUL SANATATII
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Operatorii economici care vor depune oferta vor avea obligatia de a avea cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani egala cu: LOTUL I: FESI :96, 000.00 leiLOTUL II: FESI GIPSATE :31, 500.00 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Certificat de conformitate a produsului ce poarta marcaj european CE2.Operatorii economici vor prezenta mostre pentru produs, cu titlu gratuit.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP sau la sediul AUTORITATII CONTRACTANTE
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.03.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.03.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.03.2012 11:45