Achizitie publica - ACORD CADRU FURNIZARE DE :CONSUMABILE SI SOLUTII PENTRU DIALIZA RENALA
Detaliu pentru invitatia numarul 327436
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327436/21.05.2012
Denumire contract: ACORD CADRU FURNIZARE DE : CONSUMABILE SI SOLUTII PENTRU DIALIZA RENALA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL GENERAL CAI FERATE DROBETA TURNU SEVERINCod fiscal: 4337395, Adresa: DROBETA TURNU SEVERIN, B-DUL CAROL I NR.5-7, Drobeta-Turnu Severin, Telefon: 0252/317339, Fax: 0252/317339
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: DROBETA TURNU SEVERIN, B-DUL CAROL I NR.5-7, Drobeta-Turnu Severin, Romania, cod postal: 220099, telefon: +4 0252317339, fax: +4 0252317339, persoana de contact: RAMONA CIMPOCA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul General Cai Ferate Drobeta Turnu Severin, B-dul Carol I Nr.5-7, Jud.Mehedinti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACORD CADRU FURNIZARE DE : CONSUMABILE SI SOLUTII PENTRU DIALIZA RENALA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: FURNIZARE DE : CONSUMABILE PENTRU DIALIZA RENALASI SOLUTII PENTRU DIALIZA RENALA
II.1.6) CPV: 33181520-3 - Consumabile pentru dializa renala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 315, 932 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in cuantum de 3160 ron si se constituie pentru fiecare lot (lot 1=2306 ron , lot 2=854 RON se va constitui conform tuturor optiunilor art.86 din HG 925/2006(RO29TREZ4615005XXX000104CIU4337395.Pentru completarea scrisorii de garantie bancara se va folosi formularul nr.11, sin sectiunea formulare .perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei , respectiv 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi in cuantum de 5% din valoarea fara tva a fiecariu contract subsecvent incheiat .Constituirea garantiei de buna executie se face printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Garantia de buna executie se constituie in situatia in care valoarea fara tva a unui contract subsecvent este de minim 10 000 ron fara tva
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea- completata in conformitate cu Formularul 3 din sectiunea Formulare- in original. Documentul se va depune de ofertant si de asociat/tertul sustinator (daca este cazul);
-Certificat de participare cu oferta independentaconform Ordinului 314/2010, completat in conformitate cu Formularul5 din sectiuneaFormulare- in original. Candidatul nu are dreptul sa depuna doua sau mai multe candidaturi individuale si/sau comune, sa fie nominalizat ca subcontractant/tert sustinator in cadrul unei alte oferte;
-Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Declaratia va fi completata in conformitate cu Formularul 4 din sectiuneaFormulare- in original. Documentul se va depune de ofertant si de asociat/tertul sustinator (daca este cazul);
- Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru indeplinirea cerintei se va completa Formularul nr. 14 din Sectiunea ?Formulare? ?in original. In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire sunt: : Manager-ec.Olaru Mihai, dir.Financiar-Contabil Ec.Silosi Eduard , sef sectie Hemodializa ?Dr.Cruceru Constantin. In cazul unui grup de operatori economici care isi depun oferta comuna, fiecare membru al grupului are obligatia de a depune aceasta declaratie ( fiecare membru al asociatiei/tertul sustinator/subcontractantul).-Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? completat in conformitate cu Formularul nr. 6din sectiunea Formulare- in original. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului comertului , in original, copie legalizata sau in xerocopie certificata pentru conformitate cu mentiunea, ,conform cu originalul ??semnata si stampilata , valabil la data limita de depunere a ofertelor (emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor din care sa rezulte : Denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b)codul unic de identificarec)sediul social, sedii secundare , puncte de lucru , filiale, sucursale, subunitati(adrese)d)structura actionariatului;e)numele reprezentantilor legalif)domeniul de activitate principalg)domeniile de activitate secundareh)situatia societatii(ex.daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa , faliment sau suspendare temporara a activitatii)Mentiune: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatulul procedurii de atribuire , de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original /copie legalizata.Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatiivalabil la data sedintei de deschidere aferenta procedurii document semnat, stampilat, « conform cu originalul » (in conf. cu Legea nr.176/2000 privind dispozitivele medicale, republicata).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Operatorii economici care vor depune oferta vor avea obligatia de a avea cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani egala cu cel putin valoarea corespunzatoare fiecarui lot, dupa cum urmeaza: lot.1 :19 213 leiLot.2 :7114 lei lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: OPERATORUL ECONOMIC VA PREZENTA MOSTRE PENTRU FIECARE PRODUS DIN COMPONENTA LOTURILOR, CU TITLU GRATUIT, Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani., Certificate de conformitatecu marcaj CE emis de un organism abilitat ce atesta conformitatea produsului cu cerintele din Directiva Europeana 93/42/EEC
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Online SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.05.2012 10:07