Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord-cadru: Furnizare de motorina euro diesel (SR EN 590) sub forma de bonuri valorice BVC.


Detaliu pentru invitatia numarul 337754
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSPECTORATUL DE JANDARMI JUDETEAN SATU MARE
Numar invitatie: 337754/18.10.2012
Denumire contract: Acord-cadru: Furnizare de motorina euro diesel (SR EN 590) sub forma de bonuri valorice BVC.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL DE JANDARMI JUDETEAN SATU MARECod fiscal: 4481144, Adresa: Satu Mare, str. Ecaterina Teodoroiu, nr.1, Satu Mare, Telefon: 0261/769760, Fax: 0261/769780
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: prin SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord-cadru: Furnizare de motorina euro diesel (SR EN 590) sub forma de bonuri valorice BVC.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul achizitiei il constituie incheierea unui acord ? cadru pentru furnizarea de carburant - motorina euro (SR EN 590) sub forma de bonuri valorice BVC la statiile furnizorului sau la reprezentantii autorizati ai acestuia, in toate judetele, cel putin o statie de distributie in localitatea resedinta de judet ? Satu Mare, precum si statii de distributie in localitatile Carei, Tasnad si Negresti Oas din judetul Satu Mare.
II.1.6) CPV: 09134220-5 - Motorina (EN 590) (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 130, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1.612 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile (de la data limita de depunere a ofertelor).Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire sau ordin de plata in contul Inspectoratului de Jandarmi Judetean Satu Mare, cont RO02TREZ5465005XXX000170, deschis la Trezoreria SATU MARE. Se va completa Formularul nr. 10.Daca C.N.S.C. respinge, ca nefondata o eventuala contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatorului garantia de participare, conform art. 278^1 alin.1, lit. a), din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006.Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri, a garantiei de participare si a garantiei de buna executie cu 50% va prezenta Formularul nr. 12 pentru garantie, o declaratie pe proprie raspundere, conform anexei nr. 1 din Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor.Autoritatea contractanta va elibera /restitui garantia de participare conform prevederilor art. 88 din Hotararea Guvernului nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular nr. 92. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular nr. 43. Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare: Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: - a.) certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;
- b.) certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare).Acestea vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 pentru evitarea conflictului de interese, din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conform Formular nr. 7. Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: colonel Avram Gheorghe - Inspector sef;colonel Ghetea Dorel - Prim adjunct al inspectorului sef;colonel Leucuta Radu -Presedinte comisie de evaluare;locotenent colonel Sefer Gheorghe -membru comisie evaluare;locotenent colonel Popa Ovidiu - membru comisie evaluare;m.m.pr. Rozs Gheorghe - membru comisie evaluare;plt. maj. Bontea Crina -membru comisie evaluare;plt. adj. Bontescu Cristian - secretar comisie evaluare.5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (conform Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) ? Formular nr. 6.Neprezentarea acestui certificat completat duce la excluderea ofertantului. Se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (ONRC) cu cel mult 60 de zile inainte de data depunerii ofertei, din care sa reiasa ca are in obiectul de activitate furnizarea produselor ofertate.In cazul in care ofertantul clasat pe primul loc a prezentat certificatul O.R.C. in ?copie conform cu originalul", inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii va prezenta documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Furnizorul trebuie sa detina pe intreg teritoriul Romaniei o retea de statii de distributie proprii, franciza, asociata, deschisa non-stop, care sa poata livra, prin utilizarea bonurilor valorice, carburantul ? motorina euro (EN 590), care face obiectul prezentului caiet de sarcini. Numarul de statii va oferi acoperire la nivel national, in toate judetele, cel putin o statie de distributie in localitatea resedinta de judet ? Satu Mare, precum si statii de distributie in localitatile Carei, Tasnad si Negresti Oas din judetul Satu Mare Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii.Cerinta 1Ofertantul va prezenta documente care sa ateste conformitatea cu standardele si normele de calitate impuse de Comunitatea Europeana (cel putin ISO 9001 sau alte documente echivalente).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.10.2012 10:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer