Achizitie publica - Acord-cadru: Furnizare de motorina euro diesel (SR EN 590) sub forma de bonuri valorice BVC
Detaliu pentru invitatia numarul 337792
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 337792/18.10.2012
Denumire contract: Acord-cadru: Furnizare de motorina euro diesel (SR EN 590) sub forma de bonuri valorice BVC
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL DE JANDARMI JUDETEAN MARAMURESCod fiscal: RO3627340, Adresa: bd. UNIRIInr. 34, Baia Mare, Telefon: 0262277779, 0262277494, Fax: 0262278950
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Prin SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord-cadru: Furnizare de motorina euro diesel (SR EN 590) sub forma de bonuri valorice BVC
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul achizitiei il constituie incheierea unui acord ? cadru pentru furnizarea de motorina euro diesel (SR EN 590) sub forma de bonuri valorice- BVC, la statiile de furnizare ale operatorului economic din tara.Contract subsecvent pt. anul 2012- cantitatea minima23 400 litri motorina sub forma de BVC, adica 3 042 BVC(122. 661, 29 lei); cantitatea maxima de motorina 26 000litri sub forma de BVC, adica 3 380BVC(136 290 lei)Contract subsecvent pt. anul 2013- cantitatea minima23 400 litri motorina sub forma de BVC, adica 3 042 BVC(122.661, 29); cantitatea maxima de motorina 70 200 sub forma de BVC, adica 9 126 BVC (367 984 lei)- 23 400litri ? motorinaadica 3 042 BVC ? cantitatea minima estimata pt. acord-cadru, - 96 200litri ? motorinaadica12 506 BVC? cantitatea maxima estimata pt. acord-cadru.
II.1.6) CPV: 09134220-5 - Motorina (EN 590) (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 504, 274 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 6 084lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv60de zile (de la data limita de depunere a ofertelor).Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire sau ordin de plata in contul Inspectoratul de Jandarmi Judetean , , Pintea Viteazul, , Maramures, cont RO61TREZ4365005XXX000108, deschis la Trezoreria Municipiului Baia Mare.Se va completa Formularul nr. 10.Daca C.N.S.C. respinge ca nefondata o eventuala contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatorului garantia de participare, conform art. 278^1 alin.1, lit. a din OUG 34/2006 .Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri, a garantiei de participare si a garantiei de buna executie cu 50% va prezenta Formularul nr. 12 pentru garantie, o declaratie pe proprie raspundere, conform anexei nr. 1 din Legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor.Autoritatea contractanta va elibera /restitui garantia de participare conform prevederilor art.88 din H.G. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratia pe proprie raspundere privind eligibilitatea se va completa in conformitate cu modelul prezentat in cadrul documentatiei de atribuire (Formularul nr.4).2. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2066 se va completa in conformitate cu modelul prezentat in cadrul documentatiei de atribuire (Formularul nr. 4).3. Declaratia privind calitatea de participant la procedura se va completa in conformitate cu modelul prezentat in cadrul documentatiei de atribuire (Formularul nr. 5).4. Certificat de participare cu oferta independenta confor. Ordin presedinte A.N.R.M.A.P. nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului la licitatii cu oferta independenta. Se va completa in conformitate cu modelul prezentat in cadrul documentatiei de atribuire ? Formular nr. 65. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea Nr.337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa in conformitate cu modelul prezentat in cadrul documentatiei de atribuire Formular nr. 7. Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: General de brigada, Lucian IRIMUS - Inspector Sef;Maior Talpasan Ioan -Presedinte comisie de evaluare;Maior Balint Orsolya ? Contabil SefLocotenent colonel Butean Vasile -membru comisie evaluare;Locotenent colonel Bezna Ioan -membru comisie evaluare;Maior Haiduc Mihai- membru comisie evaluare;Plt.adj.Nechita Georgeta -membru comisie evaluare;Cpt.Pop Mihaela- secretar comisie evaluare;6.Certificat de atestare fiscala(datorii la bugetul consolidat general)din cae sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.7.Certificat de taxe si impozite locale(datorii la bugetele locale)din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (ONRC) , valabil la data de deschiderea ofertelor, din care sa rezulte: obiectul de activitate al operatorului economic, faptul ca nu suntinscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006, privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Ofertantul clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, i se va solicita sa prezinte documentul pentru conformitate in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale a candidatului , ofertantului care vizeaza activitatea pe ultimii 3 ani financiari trebuie sa fie de minim 100.000, 00 LEI.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.2. Certificate sau alte documente care atesta conformitatea produselor, eliberate de catre organisme abilitate.3. Ofertantul va prezenta o lista cu adresa statiilor de distributie din care sa reiasa ca dispune de o astfel de statie de distributie in fiecare oras mentionat in Caietul de Sarcini.Oferta care NU indeplineste aceasta cerinta va fi respinsa ca INACCEPTABILA conform art. 36 alin.1 lit.b din H.G.R. 925/2006. Cerinta nr. 1Ofertantul va prezenta documente care sa ateste conformitatea cu standardele si normele de calitate impuse de Comunitatea Europeana (cel putin ISO 9001 sau alte documente echivalente).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.10.2012 13:53