Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord-cadru furnizare de produse ? alimente (paine alba de 1kg)


Detaliu pentru invitatia numarul 331686
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL DE URGENTA PETROSANI
Numar invitatie: 331686/13.07.2012
Denumire contract: Acord-cadru furnizare de produse ? alimente (paine alba de 1kg)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL DE URGENTA PETROSANICod fiscal: 4374873, Adresa: STR. 1 DECEMBRIE 1918, NR. 137 A, Petrosani, Telefon: 0254.541.432, Fax: 0254.543.611
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. 1 Decembrie 1918, nr.137 A, Petrosani, Romania, cod postal: 332058, telefon: +40 0254541989, fax: +40 0254549849, persoana de contact: luni ? joi intre orele 7:00-15:30 si vineri intre orele 07:00-13:00
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Spitalului de Urgenta Petrosani(sala de sedinte), Str.1 Decembrie 1918, Nr.137A, Petrosani
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord-cadru furnizare de produse ? alimente (paine alba de 1kg)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Acordul-cadru are ca obiect incheierea de contracte subsecvente pentru achizitionarea de alimente cu descrierea si in cantitatile prevazute in caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 151, 250 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare (GP) este 1512.50 lei.In cazul ofertantilor din categ IMM cf Legii nr.346/2004, GP se constituie in % de 50% din cuantumul precizat. Ofertantul trebuie sa depuna dovada incadrarii in aceasta categ.Perioada de valabil a GP va fi de 30 de zile de la termenul limita de primire a oferte.Modul de constituire a GP trebuie sa respecte prev art.86 din HG 925/2006.GP poate fi constituita si prin: 1.Ordin de plata in contul RO88TREZ3685006XXX001848 deschis la Trezoreria Petrosani in original sau in copie cu stampila in original a bancii emitente;2.In cazul in care vala garantiei de partic este redusa ca val depunerea la casieria autoritatii contractante a sumei in numerar reprezentand GP; se va prezenta chitanta in original.Dovada constituirii GP trebuie sa fie prezentata oblig in original, intr-un plic inchis, separat de restul actelor depuse pt procedura de atrib pt a putea fi verificata anterior tuturor doc depuse, cel mai tarziu la data deschiderii oferte.Neconstituirea GP in cuantumul, forma solicitata si avand perioada de valabil solicitate in doc de atrib atrage dupa sine respingerea ofertei in baza art.33 alin.3 lit.b din HG 925/2006, fiind considerata inaccept cf art.36 alin.1 lit.a din HG 925/2006; dovada constituirii GP este oblig de a fi pusa la dispoz autoritatii contract cel mai tarziu la data si ora deschiderii oferte.Autoritatea contract are dreptul de a retine GP in situatii prev de art.87 din HG 925/2006 si in ipoteza in care este depusa o contestatie, in masura in care CNSC respinge contestatia, cf prev art.278 indice 1 din OUG 34/2006. In caz contrar GP se restituie de autoritatea contract cf art.88 din HG 925/2006.
Garantie de buna executie
Ofertantul caruia i se va atribui contractul subsecv are oblig de a constitui in termen de maxim 15zile de la semnarea contractului garantia de buna executie (GBE) a contractului.Cuantumul GBE il reprez un % de 7% din pretul contractului fara TVA.GBE a contractului se va constitui in una din urm forme: 1)Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societ bancara sau de o societ de asigurari care se va constitui in anexa la contract. Scrisoarea de garantie bancara se va intocmi cf modelului Formularul 7 prev in Sectiunea III din Doc de atrib, .2)Ordin de plata in contul RO88TREZ3685006XXX001848 deschis la Trezoreria Petrosani in original.3)Prin retinerisuccesivedinsumeledatoratepentrufacturi partiale cf prev art.90 alin.(3) din HG 925/2006 asa cum a fost modificat prin HG 1045/2011.Autoritatea contract are dreptul de a emite pretentii asupra GBE cf art.91 din HG 925/2006.Autoritatea contract are oblig de a elibera/restitui GBE cf art.92 alin.1 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - declaratie neincadrare in prevederile art.69 indice 1 din O.U.G. nr.34/2006 -Ofertantul va depune o declaratie pe proprie raspundere, in conformitate cu Formularul 9 din Sectiunea a 3-a a Documentatiei de atribuire, ca nu are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: COMITET DIRECTOR: Dr. Vasilescu Alin ? ManagerDr. Ciugulea Nicolae ? Director MedicalEc. Brasoveanu Angela ? Director Financiar ContabilAs. Paducel Mariana ? Director de IngrijiriCompartiment Achizitii Publice: Ing. Neagoe RaulIng. Bogdan AncaFunctionar adm. Andruk VioricaCompartiment Juridic: C.j. Sterca Diana- declaratie privind eligibilitatea -Ofertantul va depune o declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul 1 din Sectiunea a 3-a a Documentatiei de atribuire.- neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. nr.34/2006 -Ofertantul va face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. nr.34/2006 si in acest sens va depune o declaratie completata in conformitate cu Formularul 2 din Sectiunea a 3-a a Documentatiei de atribuire.ATENTIE: Daca ofertantul a fost in relatie contractuala cu autoritatea contractanta in ultimii 2 ani, si din motive imputabile acestuia, autoritatea contractanta a fost pusa in situatia de a rezilia contractul, depunerea acestei declaratii de catre ofertantul respectiv, poate da dreptul autoritatii contractante de a incadra acest aspect la ?fals in declaratii? si atrage descalificarea ofertei.- certificate emise de Directiile Generale de Finante Publice (ANAF) si Consiliile Locale -Ofertantul va confirma plata taxelor si impozitelor la bugetul consolidat general si la bugetele locale prin certificate emise de Directiile Generale de Finante Publice si Consiliile Locale, formulare tip in original, copii legalizate sau copii lizibile semnate si stampilate pentru "conformitate cu originalul" de reprezentantul legal; certificate fiscale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- declaratie privind participarea la licitatie cu oferta independenta -Ofertantul va depune un certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completat in conformitate cu Formularul 8 din Sectiunea a 3-a a Documentatiei de atribuire. - certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului -Ofertantul va depune certificatul constatator emis de Oficiul RegistruluiComertului din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii, formular tip in original, copielegalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru "conformitate cu originalul" de reprezentantul legal, eliberat cu maxim 30 de zile inainte de termenul limita de primire a ofertelor.Inainte de comunicarea rezultatului procedurii, operatorii economici participanti la procedura care au oferte admisibile si a caror oferte se afla pe primele trei locuri au obligatia de a prezenta autoritatii contractante certificatul constatator in original sau copie legalizata pentru verificarea conformitatii cu cel depus in oferta.-avizul eliberat de Directia Sanitar Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor pentru activitatea de depozit conform Ordinului A.N.S.V.S.A. nr.111/2008. -Ofertantul va prezenta o copie lizibila semnata si stampilata pentru "conformitate cu originalul" de reprezentantul legal dupa avizul eliberat de Directia Sanitar Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor pentru activitatea de depozit.-autorizatia sanitar-veterinara pentru transportul produselor alimentare de origine nonanimala conform Ordinului A.N.S.V.S.A. nr.111/2008. -Ofertantul va prezenta o copie lizibila semnata si stampilata pentru "conformitate cu originalul" de reprezentantul legal dupa documentul de inregistrare pentru siguranta alimentelor privind mijloacele de transport al produselor alimentare de origine nonanimala eliberat de Directia Sanitar Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor.-licenta de fabricatie conform Ordinului Ministerul Agriculturii, Alimentatiei si Padurilor nr.357/2003-Ofertantul care este si producator va prezenta o copie lizibila semnata si stampilata pentru "conformitate cu originalul" de reprezentantul legal dupa licenta de fabricatie.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -Ofertantul va depune bilantul contabil vizat si inregistrat de organele competente pentru anul 2011 in copie lizibila semnata si stampilata pentru "conformitate cu originalul" de reprezentantul legal.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Ofertantul va prezenta o lista a principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, prin completarea Formularului nr.3 din Sectiunea a 3-a a Documentatiei de atribuire, cuprinzand valori, perioade livrare, beneficiari. In vederea indeplinirii acestei cerinte se va tine seama de data infiintarii/inregistrarii, ca persoana juridica a fiecarui ofertant;, -Ofertantul va prezenta cel putin o referinta sau document constatator pentru furnizarea produselor ce fac obiectul acestei proceduri din partea altor beneficiari care sa precizeze modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului, in copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru "conformitate cu originalul" de reprezentantul legal., -Declaratie privind dotarile specificeDeclaratie pe propria raspundere care contine informatii privind dotarile specifice, echipamente, utilaje, mijloace de transport, pe care se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea acordului-cadru, respectiv a contractului subsecvent., -Mostrele se vor depune cu adresa de inaintare la sediul autoritatii contractante, pana la data limita de depunere a ofertelor.-Mostrele se ambaleaza individual si se eticheteaza cu urmatoarele informatii: denumire ofertant si denumire produs.-Mostrele se solicita odata cu depunerea ofertei pentru dovedirea capacitatii tehnice de a livra / produce produse similare cu cele licitate.-Mostrele sunt considerate cu titlu gratuit. -Documente emise de organisme abilitate in acest sens care confirma certificarea sistemului calitatii ? certificat ISO 9001 sau echivalent -Ofertantul va prezenta certificat ISO 9001 sau echivalent cu respectarea prevederilor art.191-193 din OUG nr.34/2006 - in copie lizibila semnata si stampilata pentru "conformitate cu originalul" de reprezentantul legal.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: in urma solicitarii scrise de la Comp. Achizitii Publice S.U.P. luni-joi orele 7:00?15:30 si vineri orele 07:00-13:00, pe suport de hartie sau prin e-mail sau de pe SEAP;
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.07.2012 10:10
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.07.2012 14:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer