Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord-cadru furnizare de produse ? alimente(lapte praf normalizat tip 26)


Detaliu pentru invitatia numarul 291719
Autoritate contractanta
SPITALUL DE URGENTA PETROSANI
Cod de identificare fiscala: 4374873
Adresa: STR. 1 DECEMBRIE 1918, NR. 137 A, Petrosani
Telefon: 0254.541.432
Fax: 0254.543.611
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Acord-cadru furnizare de produse ? alimente(lapte praf normalizat tip 26)
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 15511700-0 - Lapte praf (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Acordul-cadru are ca obiect incheierea de contracte subsecvente pentru achizitionarea de lapte praf normalizat tip 26 in cantitatile prevazute in caietul de sarcini.
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 26.04.2011 16:39
Data limita de depunere a ofertelor: 09.05.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Spitalul de Urgenta Petrosanistr.1 Decembrie 1918, nr.137 A, jud.Hunedoara, cod postal 332058, Romania;Telefon: 0254/54.19.89, Fax: 0254/54.36.11;E-mail: [email protected]
Data si ora deschiderii ofertelor: 09.05.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Spitalului de Urgenta Petrosani(sala de sedinte), Str.1 Decembrie 1918, Nr.137A, Petrosani
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 19
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Sanatate
Valoare estimata: 200, 260 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl.eligib.cf.Form.1Doc.atrib.;Decl.neincadrare sit.prev.art.181OUG 34/2006 cf.Form.2Doc.atrib.;Certif.participare cu oferta independenta cf. Form.8Doc.atrib.;Formulare tip/copii legaliz./copii lizibile semnate si stampilate pt.?conform.cu originalul?: Certif. de atestare fiscala indepl. oblig. exigib. plata impozite&taxe stat, inclusiv locale, Certif. contributia asig. sociale de stat, Certif.Constat.emis de ORC;Copie ultim. bilant contabi.vizat org. compet.eliberat in 2010+ultima balanta verif./2011;Lista princ.livrari prod./ultimii 3 ani cf. Form.3 Doc.atrib.;1 referinta de la alti benef.;copie dupa autoriz. sanitar-veterinara pt transportul produselor; copie dupa avizul eliberat de Directia Sanitar Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor privind activitatea de depozit; copie licenta de fabricatie;
in urma solicitarii scrise solic.scrisa Comp.Achiz.(luni-joi 7:00?15:30/vineri 07:00-13:00), pe suport de hartie/prin e-mail sau din SEAP;garantie de participare: 2.002, 60 lei;
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer