Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord-cadru furnizare de produse ? consumabile pentru copiatoare, imprimante si faxuri


Detaliu pentru invitatia numarul 299442
Autoritate contractanta
SPITALUL DE URGENTA PETROSANI
Cod de identificare fiscala: 4374873
Adresa: STR. 1 DECEMBRIE 1918, NR. 137 A, Petrosani
Telefon: 0254.541.432
Fax: 0254.543.611
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Acord-cadru furnizare de produse ? consumabile pentru copiatoare, imprimante si faxuri
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Acordul-cadru are ca obiect incheierea de contracte subsecvente pentru achizitionarea de consumabile pentru copiatoare, imprimante si faxuri.
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 16.06.2011 16:31
Data limita de depunere a ofertelor: 24.06.2011 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Spitalul de Urgenta Petrosanistr.1 Decembrie 1918, nr.137 A, jud.Hunedoara, cod postal 332058, Romania;Telefon: 0254/54.19.89, Fax: 0254/54.36.11;E-mail: [email protected]
Data si ora deschiderii ofertelor: 24.06.2011 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Spitalului de Urgenta Petrosani(sala de sedinte), Str.1 Decembrie 1918, Nr.137A, Petrosani
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 18
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Sanatate
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 345, 713 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl.eligib.cf.Form.1Doc.atrib.;Decl.neincadrare sit.prev.art.181OUG 34/2006 cf.Form.2Doc.atrib.;Certif.participare cu oferta independenta cf. Form.8Doc.atrib.;Formulare tip/copii legaliz./copii lizibile semnate si stampilate pt.?conform.cu originalul?: Certif. de atestare fiscala indepl. oblig. exigib. plata impozite&taxe stat, inclusiv locale, Certif. contributia asig. sociale de stat, Certif.Constat.emis de ORC;Copie ultim. bilant contabi.vizat org. compet.eliberat in 2010+ultima balanta verif./2011;Lista princ.livrari prod./ultimii 3 ani cf. Form.3 Doc.atrib.;1 referinta de la alti benef.;
in urma solicitarii scrise de la Comp. Achizitii Publice S.U.P. luni-joi orele 7:00?15:30 si vineri orele 07:00-13:00, pe suport de hartie sau prin e-mail sau de pe SEAP;
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer