Achizitie publica - Acord-cadru furnizare de produse ? consumabile pentru copiatoare, imprimante si faxuri
Detaliu pentru invitatia numarul 341552
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341552/04.01.2013
Denumire contract: Acord-cadru furnizare de produse ? consumabile pentru copiatoare, imprimante si faxuri
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL DE URGENTA PETROSANICod fiscal: 4374873, Adresa: STR. 1 DECEMBRIE 1918, NR. 137 A, Petrosani, Telefon: +40 0254541432, Fax: +40 0254543611
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. 1 Decembrie 1918, nr.137 A, Petrosani, Romania, cod postal: 332058, telefon: +40 0254541989, fax: +40 0254549849, persoana de contact: luni ? joi intre orele 7:00-15:30 si vineri intre orele 07:00-13:00
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Spitalului de Urgenta Petrosani(sala de sedinte), Str.1 Decembrie 1918, Nr.137A, Petrosani
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord-cadru furnizare de produse ? consumabile pentru copiatoare, imprimante si faxuri
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Acordul-cadru are ca obiect incheierea de contracte subsecvente pentru achizitionarea de consumabile pentru copiatoare, imprimante si faxuri cu descrierea si in cantitatile prevazute in caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 215, 636.47 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum garantiei de participare (GP) este 1% din val estim max pt fiecare lot cf anexei B.GP se va constitui: a)fie separat pe loturi, pt fiecare lot pe care se face oferta;b)fie cumulat pe toate loturile pt care se face oferta dar in acest caz este oblig anexarea unei decl cu un centralizator in care sa se precizeze loturile pt care s-a constituit GP.In cazul ofertantilor din categ IMM cf Legii nr.346/2004, GP se constituie in % de 50% din cuantumul precizat.Ofertantul trebuie sa depuna dovada incadrarii in aceasta categ.Perioada de valabil a GP va fi de 30 de zile de la termenul limita de primire oferte.Modul de constituire a GP trebuie sa respecte prev art.86 din HG 925/2006.GP poate fi constituita si prin: 1.Ordin de plata in lei(RO88TREZ3685006XXX001848 Trezoreria Petrosani) sau euro (RO07RNCB0165020175330028 BCR Sucursala Petrosani) se prezinta OP in original sau copie cu stampila in original a bancii emitente;2.In cazul in care GP este redusa ca val se poate depune la casieria autoritatii contract a sumei in numerar reprezentand GP; se prezinta chitanta in original.Dovada constituirii GP trebuie sa fie prezentata oblig in original, intr-un plic inchis, separat de restul actelor depuse pt procedura de atrib pt a putea fi verificata anterior tuturor doc depuse, cel mai tarziu la data deschiderii oferte.Neconstituirea GP in cuantumul, forma solicitata si avand perioada de valabil solicitate in doc de atrib atrage dupa sine respingerea oferte in baza art.33 alin.3 lit.b din HG 925/2006, fiind considerata inaccept cf art.36 alin.1 lit.a din HG 925/2006.Autoritatea contract are dreptul de a retine GP in situatii prev de art.87 din HG 925/2006 si in ipoteza in care este depusa o contestatie, in masura in care CNSC respinge contestatia, cf prev art.2781 din OUG 34/2006.In caz contrar GP se restituie de autoritatea contract cf art.88 din HG 925/2006.Data echivalenta leu-euro este data publicarii SEAP invitatie de participare la cursul BNR.
Garantie de buna executie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - declaratie neincadrare in prevederile art.69 indice 1 din O.U.G. nr.34/2006 -Ofertantul va depune o declaratie pe proprie raspundere, in conformitate cu Formularul 9 din Sectiunea a 3-a a Documentatiei de atribuire, ca nu are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: COMITET DIRECTOR: Dr. Vasilescu Alin ? ManagerDr. Ciugulea Nicolae ? Director MedicalEc. Brasoveanu Angela ? Director Financiar ContabilAs. Paducel Maria ? Director de IngrijiriCompartiment Achizitii Publice: Ing. Neagoe RaulIng. Bogdan AncaFunctionar adm. Andruk VioricaCompartiment Juridic: C.j. Sterca Diana- declaratie privind eligibilitatea -Ofertantul va depune o declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul 1 din Sectiunea a 3-a a Documentatiei de atribuire.- neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. nr.34/2006 -Ofertantul va face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. nr.34/2006 si in acest sens va depune o declaratie completata in conformitate cu Formularul 2 din Sectiunea a 3-a a Documentatiei de atribuire.ATENTIE: Daca ofertantul a fost in relatie contractuala cu autoritatea contractanta in ultimii 2 ani, si din motive imputabile acestuia, autoritatea contractanta a fost pusa in situatia de a rezilia contractul, depunerea acestei declaratii de catre ofertantul respectiv, poate da dreptul autoritatii contractante de a incadra acest aspect la ?fals in declaratii? si atrage descalificarea ofertei.- certificate emise de Directiile Generale de Finante Publice (ANAF) si Consiliile Locale -Ofertantul va confirma plata taxelor si impozitelor la bugetul consolidat general si la bugetele locale prin certificate emise de Directiile Generale de Finante Publice si Consiliile Locale, formulare tip in original, copii legalizate sau copii lizibile semnate si stampilate pentru "conformitate cu originalul" de reprezentantul legal, care sa prezinte situatia obligatiilor de plata exigibile la o data anterioara termenului limita de depunere a ofertelor anuntat in invitatia de participare, dar nu cu mai mult de 60 de zile anterior acestui termen (exemplu: daca termenul limita de depunere a ofertelor este stabilit in luna decembrie 2012 se accepta doar certificate fiscale care prezinta situatia obligatiilor de plata exigibile la data de 31.10.2012 nu si la o data anterioara);
- declaratie privind participarea la licitatie cu oferta independenta -Ofertantul va depune un certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completat in conformitate cu Formularul 8 din Sectiunea a 3-a a Documentatiei de atribuire. - certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului -Ofertantul va depune certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii, formular tip in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru "conformitate cu originalul" de reprezentantul legal, informatiile cuprinse in certificat sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -Ofertantul va depune bilantul contabil vizat si inregistrat de organelle competente pentru anul 2011 in copie lizibila semnata si stampilata pentru "conformitate cu originalul" de reprezentantul legal.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Ofertantul va prezenta o lista a principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, prin completarea Formularului nr.3 din Sectiunea a 3-a a Documentatiei de atribuire, cuprinzand valori, perioade livrare, beneficiari. In vederea indeplinirii acestei cerinte se va tine seama de data infiintarii/inregistrarii, ca persoana juridica a fiecarui ofertant., -Ofertantul va prezenta cel putin o referinta sau documente constatatoare emise sau contresemnate de o autoritate contractanta ori de catre clientul privat beneficiar pentru furnizarea de produse similare celor ce fac obiectul acestei proceduri din partea altor beneficiari care sa precizeze modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului, in copie legalizata sau copielizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul" de reprezentantul legal., -Mostrele se vor depune cu adresa de inaintare la sediul autoritatii contractante, odata cu depunerea ofertei.-Mostrele se ambaleaza individual si se eticheteaza cu urmatoarele informatii: denumire ofertant, numar lot si denumire produs.-Mostrele se solicita pentru fiecare lot/produs ofertat odata cu depunerea ofertei pentru dovedirea capacitatii tehnice de a livra / produce produse similare cu cele licitate.-Mostrele sunt considerate cu titlu gratuity daca in plicul/ambalajul in care vor fi prezentate nu exista un centralizator cu produsele a caror mostre se doreste a fi returnate nedesfacute.. -Documente emise de organisme abilitate in acest sens care confirma certificarea sistemului calitatii ? certificat ISO 9001 sau echivalent-Ofertantul va prezenta certificat ISO 9001 sau echivalent cu respectarea prevederilor art.191-193 din OUG nr.34/2006, in copie lizibila semnata si stampilata pentru "conformitate cu originalul" de reprezentantul legal.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: in urma solicitarii scrise de la Comp. Achizitii Publice S.U.P. luni-joi orele 7:00?15:30 si vineri orele 07:00-13:00, pe suport de hartie sau prin e-mail sau de pe SEAP;
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.01.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.01.2013 08:37