Achizitie publica - Acord-cadru furnizare de produse materiale sanitare
Detaliu pentru invitatia numarul 325904
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325904/09.05.2012
Denumire contract: Acord-cadru furnizare de produse materiale sanitare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL DE URGENTA PETROSANICod fiscal: 4374873, Adresa: STR. 1 DECEMBRIE 1918, NR. 137 A, Petrosani, Telefon: 0254.541.432, Fax: 0254.543.611
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. 1 Decembrie 1918, nr.137 A, Petrosani, Romania, cod postal: 332058, telefon: +40 0254541989, fax: +40 0254549849, persoana de contact: luni ? joi intre orele 7:00-15:30 si vineri intre orele 07:00-13:00
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Spitalului de Urgenta Petrosani(sala de sedinte), Str.1 Decembrie 1918, Nr.137A, Petrosani
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord-cadru furnizare de produse materiale sanitare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 8
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Acordul-cadru are ca obiect incheierea de contracte subsecvente pentru achizitionarea de materiale sanitare cu descrierea si in cantitatile prevazute in caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 33141641-5 - Sonde (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 16, 640 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuant GP: 1%din val estim max/fiecare lot cf anexeiB publ si in invit de partic.Constit GP: 1.separat/lot, pt fiecare lot ofertat sau 2.cumulat pe toate lot ofertate(oblig anexarea decl cu un centraliz cu lot pt care s-a constit GP).Ofert IMM cf Legii346/?04, constit GP in %de 50% din cuant preciz.Ofert depune dovada incadr in categ.Perioada valabil a GP: 30 zile de la termenul limita primire a oferte.Forma GP: 1.Prin viram bancar/instrum garantare emis cf legii de preferat de o societ banc/societ asigurari din RO, in orig, in cuant si pt perio prev in doc de atrib.Form.4 pt scris garantie bancara in fav autorit contr elib de pref de o banca din RO/din strainatate cu coresp o banca din RO;2.OP in contRO88TREZ3685006XXX001848deschis la Trez Petrosani(orig/copie cu stampila in orig a bancii emit);3.Daca val GP e mica la casieria autorit contract in numerar suma reprez GP(se prez chitanta in orig).Dovada constit GP prez oblig in orig, in plic inchis, separat de restul actelor depuse pt proced de atrib pt a putea fi verif ante doc depuse, cel mai tarziu la data deschid oferte.Neconstit GP in cuant, forma solic, avand perioada valabil solic in doc de atrib atrage dupa sine resping oferta in baza art33al3litbHG925/2006, fiind consid inaccept cf art36al1litaHG925/2006;dovada constit GP este oblig de a fi pusa la dispoz autorit contract cel mai tarziu la data si ora deschid oferte.GP constit de ofert a carui oferta va fi stabilita castig, se restituie in cel mult 3zile lucr de la data constit GBE.GP constit de ofert a caror oferta nu este castig, se return dupa semn acord-cadru cu ofert desemnat castig, dar nu mai tarziu de 3zile lucr de la data expirarii perioadei valabil a ofertei.Autorit contract are dr de a retine GP, ofert pierde suma constit in situatiile: 1retrage oferta in perioada ei de valabil;2ofert stabil castig refuza sa semn acord-cadru in perioada valabil oferta.
Garantie de buna executie
Ofertantul caruia i se va atribui contractul subsecv are oblig de a constit GBE in termen de max 15 zile de la semn contract.Cuantumul GBE este de 7% pret contract fara TVA.GBE a contract se constit in una din urm forme: 1.Instrum de garantare emis cf legii de o societ bancara/o societ de asigurari care devine anexa la contract. Scris de garantie bancara intocmi cf Form7; 2.OP in cont RO88TREZ3685006XXX001848 deschis la Treza Petrosani in orig; 3.Retinerisuccdinsumeledatorateptfacturi partiale in conformitate cu prevederile art.90 alin.(3) din HG nr.925/2006 asa cum a fost modificat prin HG nr.1045/2011.Autorit contract are dr de a emite pretentii asupra GBE avand in vedere prevederile art.91 din HG nr.925/2006.Autorit contract are oblig de a elibera/restitui GBE in termen de 14 zile de la data indepl de catre furnizor a oblig asumate prin contract, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - declaratie neincadrare in prevederile art.69 indice 1 din O.U.G. nr.34/2006 -Ofertantul va depune o declaratie pe proprie raspundere, in conformitate cu Formularul 9 din Sectiunea a 3-a a Documentatiei de atribuire, ca nu are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: COMITET DIRECTOR: Dr. Vasilescu Alin ? ManagerDr. Ciugulea Nicolae ? Director MedicalEc. Brasoveanu Angela ? Director Financiar ContabilAs. Paducel Mariana ? Director de IngrijiriCompartiment Achizitii Publice: Ing. Neagoe RaulIng. Bogdan AncaFunctionar adm. Andruk VioricaCompartiment Juridic: C.j. Sterca Diana- declaratie privind eligibilitatea -Ofertantul va depune o declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul 1 din Sectiunea a 3-a a Documentatiei de atribuire.- neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. nr.34/2006 -Ofertantul va face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. nr.34/2006 si in acest sens va depune o declaratie completata in conformitate cu Formularul 2 din Sectiunea a 3-a a Documentatiei de atribuire.ATENTIE: Daca ofertantul a fost in relatie contractuala cu autoritatea contractanta in ultimii 2 ani, si din motive imputabile acestuia, autoritatea contractanta a fost pusa in situatia de a rezilia contractul, depunerea acestei declaratii de catre ofertantul respectiv, poate da dreptul autoritatii contractante de a incadra acest aspect la ?fals in declaratii? si atrage descalificarea ofertei.- certificate emise de Directiile Generale de Finante Publice (ANAF) si Consiliile Locale -Ofertantul va confirma plata taxelor si impozitelor la bugetul consolidat general si la bugetele locale prin certificate emise de Directiile Generale de Finante Publice si Consiliile Locale, formulare tip in original, copii legalizate sau copii lizibile semnate si stampilate pentru "conformitate cu originalul" de reprezentantul legal, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se deschid ofertele.- declaratie privind participarea la licitatie cu oferta independenta -Ofertantul va depune un certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completat in conformitate cu Formularul 8 din Sectiunea a 3-a a Documentatiei de atribuire. - certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului -Ofertantul va depune certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde cu obiectul procedurii, formular tip in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru "conformitate cu originalul" de reprezentantul legal, valabil la data depunerii ofertelor, eliberat cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor.- avizul de functionare emis de Ministerul Sanatatii conform legii nr.176/2000 privind dispozitivele medicale sau documente din care rezulta inregistrarea operatorului economic la Ministerul Sanatatii (Ofertantul va prezenta o copie lizibila semnata si stampilata pentru "conformitate cu originalul" de reprezentantul legal dupa avizul de functionare emis de Ministerul Sanatatii conform legii nr.176/2000 privind dispozitivele medicale sau dupa documente din care rezulta inregistrarea operatorului economic la Ministerul Sanatatii.)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - bilant contabil aferent anului 2011 sau aferent anului 2010
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, - cel putin o referinta sau document constatator, - certificat de inregistrare a dispozitivelor medicale emis de Ministerul Sanatatii sau, dupa caz, toate documentele din care rezulta in mod clar ca dispozitivul medical poarta marcajul european de conformitate CE;, - mostre - Documente emise de organisme abilitate in acest sens care confirma certificarea sistemului calitatii ? certificat ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: in urma solicitarii scrise de la Comp. Achizitii Publice S.U.P. luni-joi orele 7:00?15:30 si vineri orele 07:00-13:00, pe suport de hartie sau prin e-mail sau de pe SEAP;
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.05.2012 11:16