Achizitie publica - Acord cadru furnizare dezinfectant pentru instrumentar si sterilizant la rece.
Detaliu pentru invitatia numarul 330882
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330882/02.07.2012
Denumire contract: Acord cadru furnizare dezinfectant pentru instrumentar si sterilizant la rece.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA BUZAUCod fiscal: 4055750, Adresa: B-dul Maresal Averescu, Nr. 2 bis, Buzau, Telefon: 0238.720.223, Fax: 0238.720.223
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str: Stadionului nr.7, Buzau, Romania, cod postal: 120144, telefon: +40 0238720223, fax: +40 0238720223, persoana de contact: Registratura unitatii pentru inregistrare
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Judetean de Urgenta Buzau-Str.Stadionului nr.7, Srviciul SPCIN-parter ambulator.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru furnizare dezinfectant pentru instrumentar si sterilizant la rece.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 11
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Autoritatea contractanta intentioneaza sa achizitioneze dezinfectant detergent pentru instrumentar si sterilizant la rece.Produsele trebuie sa respecte conditiile impuse de Ordinul MS nr.261/2007 -privind curatenia, dezinfectia si sterilizarea in unitatile sanitare.
II.1.6) CPV: 24455000-8 - Dezinfectanti (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 109, 395 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot.1-875, 00 lei;Lot.2-225, 00 lei.Valabilitatea garantiei de participare va fi cel putin egala cu valabilitatea ofertei.Se poate constitui prin: Orice instrument de garantare bancara/de asigurari legal emis in original la dispozitia autoritatii contractante de orece banca /societate de asigurari.Ordin de plata in contul autoritatii contractante nr. RO83TREZ1665006XXX008642 deschis la TrezoreriaBuzauNumerar la casieria unitatii din str.Stadionului nr.7, Buzau, Se retine garantia atunci cand ofertantul: revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia;fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze acordul cadru , contestatia depusa la CNSC a fost respinsa, conform art.278.1(1)-lit.a din OUG34/2006(se va retine suma de 871, 20 lei-Lot.1 si 222, 75 lei-Lot.2).Cuantumul garantiei de participare pentru IMM este de 50% din cuantumul solicitat.Restituirea garantiei de participare se face in termen de 3 (trei) zile lucratoare de la data semnarii acordului cadru.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractelor subsecvente raportat la valoarea fara TVA a acestora, daca valoarea este mai mare decat echivalentul in lei a 15.000 euro.Se constitue prin: Orice instrument de garantare bancara/de asigurari legal emis in original la dispozitia autoritatii contractante de orece banca /societate de asigurari.Retineri succesive din valoarea fara tva a facturilor succesive sau cecuri depuse la casieria unitatii.In cazul in care se opteaza pentru constituirea garantiei de buna executie prin retineri succesive, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitiaautoritatii contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Va fi constituita in maxim 3 zile de la data semnarii contractului subsecvent.Se va elibera in 14 zile de la expirarea contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se va prezenta declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006, modificata si actualizata ? se va completa formularul A din sectiunea formulare - in original1. Se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006, modificata si actualizata -formularul B din sectiunea formulare - in original;1.1. Se va prezenta certificatul de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat eliberat de D.G.F.P. ? original sau copie legalizata (initial se poate depune si o copie cu mentiunea ?conform cu originalul?);1.2. Se va prezenta certificat privind achitarea taxelor si impozitelor locale eliberat de primaria locala ? original sau copie legalizata (initial se poate depune si o copie cu mentiunea ?conform cu originalul?); NOTA: Raportarea se va face la inexistenta datoriilor catre bugetul general consolidat corelat cu termenul legal al scadentei de plata pentru luna precedenta.Se vor avea in vedere si prevederile punctului 49 din OG.nr. 29/31.08.2011 de modificare si completare a OG nr. 92/2003 privind Codul de Procedura Fiscala.Agentii economici/persoane fizice care depun oferte si au sediul in strainatate si in tara de origine nu se elibereaza documentele solicitate de plata a impozitelor si taxelor astfel cum au fost solicitate in prezenta fisa de date a achizitie, la punctele 1.1. si 1.2., vor prezenta documente edificatoare agreate in tara de origine.Se va prezenta certificat de participare cu oferta independenta ? formularul C din sectiunea formulare ? in original.Se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr.34/2006 , modificata si actualizata de unde sa rezulte ca nu se afla in conflict de interese. Nu au in conducerea/consiliul de administratie sau organe de supervizare a societatii sau actionari/asociati persoane care detin functii de decizie cu privire la achizitiile publice la nivelul Consiliului de administratie sau a Comitetului director din cadrul Spitalului Judetean de Urgenta Buzau sau care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ale acestora. Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante(respectiv: dr.Nicolescu Dorel, Dr.Draghici Ion, ec.Carmen Laura Pirnog, Ec.Ene Nicolae), este exclus din procedura de atribuire. Pentru persoanele juridice romane: Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;Certificatul se va prezenta in original sau copie legalizata (initial acesta poate fi depus si in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?)Nota-Ofertantul care a depus, ,Certificatul constatator in copie conform cu originalul si este clasat pe primul loc la solicitarea autoritatii contractante va prezenta acest certificat in original sau copie legalizata.Pentru persoanele fizice romane: Autorizatie de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului ? original sau copie legalizata (initial acesta poate fi depus si in copie cu mentiunea?conform cu originalul?) Pentru persoanele fizice/juridica straine: Se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident ? documentul se va prezenta in original sau copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana (initial acesta poate fi depus si in copie cu mentiunea ?conform cu originalul"
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara -Bilantul contabil la data de31.12.2011, Informatii privind cifra de afaceri care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3ani fara a fi luat in considerare anul in curs.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind experienta similara -lista a principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani. -cel putin un contract similar obiectului prezentei proceduri si un proces verbal de receptie sau orice alt tip de document, prin care sa se confirme livrarea de produse., Informatii privind asigurarea calitatii -declaratie pe proprie raspundere referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate pentru asigurarea calitatii., Informatii privind conformitatea produselor Lotul 1 si 2: Se va prezenta certificatulde inregistrare a produselor, eliberat de Ministerul Sanatatii sau Comisia Nationala pentru produse biocide daca dezinfectantii sunt fabricati in Romania , sau Declaratia de conformitate conform marcajului CE., Mostre Standarde de asigurare a calitatii -certificatul de implementare a managementului calitatii ISO 9001/2008 sau orice alt document echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: On-line atasata prezentei invitatii de participare sau direct de la sediul autoritatii contractante biroul achizitii.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.07.2012 08:32