Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACORD CADRU FURNIZARE DEZINFECTANTI SPITAL 2


Detaliu pentru invitatia numarul 334356
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: PENITENCIAR SPITAL BUCURESTI RAHOVA
Numar invitatie: 334356/27.08.2012
Denumire contract: ACORD CADRU FURNIZARE DEZINFECTANTI SPITAL 2
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIAR SPITAL BUCURESTI RAHOVACod fiscal: 15249612, Adresa: soseaua Alexandriei, nr. 154, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 214200810, Fax: +40 214211519
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IN SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACORD CADRU FURNIZARE DEZINFECTANTI SPITAL 2
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 36
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: ACORD CADRU FURNIZRE DEZINFECTANTI 2PENTRU SEMNAREA CONTRACTULUI SUBSECVENT AUTORITATEA CONTRACTANTA VA RELUA COMPETITIA CU CONDITIA MENTINERII PROPUNERILOR TEHNICE DE CATRE OFERTANTI, SEMNATARII ACORDULUI CADRU RELUAND OFERTAREA FINANCIARA.
II.1.6) CPV: 24455000-8 - Dezinfectanti (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 18, 720 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare 1% din valoarea totalafara TVA .DEZINFECTANT PENTRU AER PRIN NEBULIZARE - DEZINFECTIA TERMINALAGARANTIE DE PARTICIPARE - 187, 20 RONMod de constituire : conform art.86 din HG 925/2006 Prin : scrisoare de garantie bancara prezentata in original in favoarea Penitenciarului Spital Bucuresti Rahova ;
- Formular -11 ;
-sau Ordin de Plata in favoarea Penitenciarului Spital Bucuresti Rahova, CONT RO16TREZ7055005XXX000148, TREZORERIE SECTOR 5sau prin depunere numerar la casieria unitatii ;
-Garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu pana la data limita de depunere a ofertelor.-Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la articolele 87 si 88 din H.G. 925/2006 si O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertele care nu sunt insotite de documentele de constituire a garantiei de participare, vor fi respinse ca inacceptabile si returnate la deschidere.Perioada de valabilitate a garantiei trebuie sa fie egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 40 de zile de la data depunerii ofertei.- In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii conformLegii nr. 346/2004, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat. Ofertantul trebuie sa depuna dovada incadrarii in aceasta categorie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea Completare : Formular A ? cerinta obligatorie.Prezentare-original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul conform Ordinului 509/2011Cerinta nr. 2-- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1, 180 si 181 din OUG 34/2006Completare: Formular B - cerinta bligatorie.Prezentare-original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul conform Ordinului 509/2011.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, pentru declaratia privindneincadrarea in situatiile prevazute la art.69, indice 1, din OUG 34/2006 sunt: Mircea Miorel ? director, Georgescu Vasile ? contabil sef, Tudoran Mariana ? medic epidemiolog, , Cucu Geta ? medic sef ambulator, Galu Cristina ? asistent igienist, Luncasu Catalin ? sef serviciu economicofinanciar si Radulescu Laura ? ofiter achizitii.Cerinta nr.3- Certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor PubliceCertificatele sa prezintesituatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele si pot fi prezentate in una din formele original/copie legalizata/copie conform cu originalul, conform Ordinului 509/2011.Cerinta nr. 4 - Certificat Fiscal privind impozitele si taxele localeCertificatele sa prezintesituatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele si pot fi prezentate in una din formele original/copie legalizata/copie conform cu originalul, conform Ordinului 509/2011.Cerinta nr. 5 - . Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaFormular C1 ? cerinta obligatorie.Prezentare - original, copie legalizata sau « copie lizibila conform cu originalul » conform Ordinului 509/2011 Cerinta nr. 1 ? Certificat constatator emis de ONRC completat cu toate informatiile din care rezulta obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Certificatul constatator emis de ONRCSa fie prezentat in una din formele original/copie legalizata/copie conform cu originalul, in conformitate cu prevederile Ordinului 509/2011.? Pentru persoane juridice/fizice romane : prezentare ? copie legalizata sau « conform cu originalul »? -Pentru persoane juridice/fizice straine : Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident sau are domiciliul.-Pentru confirmarea documentelor prezentate in copie, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea documentelor in original sau copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuireCerinta nr.2Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii Publice in termen de valabilitate ;Mod de prezentare : copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul conform Ordinului 509/2011
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1- Informatii Generale-? care va cuprinde in mod obligatoriu media cifrei de afaceri pentru ultimii 3 ani
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 ? Prezentarea de mostre insotite de fisa tehnica a produsului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP, sau prin fax 021.421.15.19 sau prin email [email protected]
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.09.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.10.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.08.2012 14:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer