Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru furnizare dispozitive medicale pentru punct transfuzii


Detaliu pentru invitatia numarul 318509
Autoritate contractanta
DIRECTIA DE SANATATE PUBLICA A JUDETULUI IASI
Cod de identificare fiscala: 4981352
Adresa: IASI-V.CONTA 2-4, Iasi
Telefon: 0232210906
Fax: 0232241963
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Acord cadru furnizare dispozitive medicale pentru punct transfuzii
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 39711100-0 - Frigidere si congelatoare (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Furnizare dispozitive medicale pentru punct transfuzii33197000-7 - Echipament medical computerizat33152000-0 - Incubatoare50421000-2 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului medical
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 13.12.2011 09:32
Data limita de depunere a ofertelor: 22.12.2011 11:00
Adresa la care se transmit ofertele: Directia de Sanatate Publica Iasi, str. V. Conta nr. 2-4
Data si ora deschiderii ofertelor: 22.12.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia de Sanatate Publica Iasi, str. V. Conta nr. 2-4, Birou Achizitii
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Sanatate
Valoare estimata: 99, 700 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.Declaratie privind calitatea de participant la procedura2.Declaratie ?Certificat de participare la procedura cu oferta independenta?3.Declaratii privind eligibilitatea, neîncadrarea în prevederile art.180 din OUG 34/20064.Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181 din OUG 34/20065.Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din OUG 34/2006 modificata6.Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe lânga instantacompetenta, valabil la data deschiderii ofertelor7.Formular: ?Fisa de informatii generale?8.Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani9.Informatii privind personalul calificat de specialitate
Documentatia este atasata prezentei invitatii de prticipare(SEAP). Garantie de participare 1990 ron
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer