Achizitie publica - Acord cadru furnizare echipament de protectie
Detaliu pentru invitatia numarul 336040
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336040/25.09.2012
Denumire contract: Acord cadru furnizare echipament de protectie
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 04.10.2012 13:30)
Motive anulare:
Nu a fost depusa nicio oferta sau au fost depuse oferte care, desi pot fi luate in considerare, nu pot fi comparate datorita modului neuniform de abordare a solutiilor tehnice si/sau financiare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02295Cod fiscal: 4378891, Adresa: str. Mos Ion Roata, nr. 1-3, Cluj-Napoca, Cluj-Napoca, Telefon: +40 264592481, Fax: +40 264597553
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Mos Ion Roata, nr. 1-3, Cluj-Napoca, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400397, telefon: +40 264592481, fax: +40 264597553, Compartiment CDC
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Mos Ion Roata, nr. 1-3, Cluj-Napoca, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400397, telefon: +40 264592481, fax: +40 264597553, , Birou Achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru furnizare echipament de protectie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 5
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Valoarea estimata acord cadru: 145 500 lei( minim 240 lei, maxim 145 500). Valoarea estimata acord cadru: 145 500 leiFrecventa si valoarea contractelor ce urmeaza sa fie atribuite: Vor fi incheiate mai multe contracte subsecvente in functie de fondurile alocate.Valoarea minima fara TVA a contractului subsecvent = 240, valoarea maxima fara TVA a contractuluisubsecvent =145 500lei
II.1.6) CPV: 18130000-9 - Imbracaminte speciala de lucru (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 145, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lotul 1(combinezon): 1800 leiLotul 2 (costum vatuit): 1110 lei.constituita pentru o perioada de 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare: - prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, care se prezinta in original ? (Anexa nr.6); Detalii privind viramentul bancar: ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor ; CONTUL ? IN CARE SE VA PLATI CU ORDIN DE PLATA, detalii: U.M. 02295 cu sediul in str.Mos Ior Roata, nr 1-3 Cluj Napoca, Jud.Cluj, cod fiscal 4378891, cont de trezorerie RO10TREZ2165005XXX006906 ( Trezoreria Cluj-Napoca )Ofertantii care fac parte din categoria intreprinderilor mici si mijlocii pot constitui garantia de participare la 50% din cuantumul precizat mai sus, dar trebuie sa prezinte documentele doveditoare potrivit Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, si anume: declaratie in conformitate cu anexele nr. 1 si 2 prevazute la art. 7 din Legea nr. 346/2004.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie reprezentand 5% din valoarea fara T.V.A. a contractului se va constitui conform art. 90 din HG 925/2006 completata si modificata care se va prezenta autoritatii contractante, in original, la semnarea contractului subsecvent acordului-cadru si va avea data de valabilitate mai mare cu 14 zile decat data de incetare a contractului. Operatoriieconomici au dreptul de a depune garantia de buna executie si prin ordin de plata
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe proprie raspundere privind situatia personala - Anexa nr. 1 din Sectiunea Modele de formulare.Declaratie pe proprie raspundere privind participarea cu oferta independenta - completarea Anexa nr 2 din Sectiunea Modele de formulareDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 - In vederea completarii acestei declaratii precizamurmatoarele persoane ca avand functii de decizie in cadru autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Botog Gabriel, Husman Luminita, Nicoara Gabriela, Baicu Meda, Alexandru Daiescu, Claudia Budai. Mircea Ilea - Completarea de catre toti ofertantii/candidatii/ofertantii asociati/subcontractantii /tertii sustinatori adeclaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006.(Anexa nr.3) Incadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie (Consiliul Local) -Certificat din care sa reiasa lipsa datoriilor scadente in luna anterioara depunerii ofertelor, emis cu maxim 30 de zile inaintea depunerii ofertelor.Forma actului : original/copie legalizata/copie lizibila/cu mentiunea conform cu originalul. Prezentarea Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial valabil la data deschiderii, prezentat in una dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila/cu mentiunea conform cu originalul din care sa rezulte urmatoarele informatii: - obiectul secundar de activitate al ofertantului;
- asociatul unic/asociati;
- administratorul/ administratorii societatii;
- sediul social principal/secundar;
- punctele de lucru;
-nu se afla in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de un judecator sindic .Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor castigatori, inainte de transmiterea comunicarii privind procedura, documentele in original sau copie legalizata pentru a dovedi conformitatea cu cele depuse anterior.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.10.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.09.2012 13:09