Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru furnizare echipament protectie


Detaliu pentru invitatia numarul 254679
Autoritate contractanta
Inspectoratul General de Aviatie alM.A.I.
Cod de identificare fiscala: 24367374
Adresa: Calea Ion Zavoi, nr. 14-16, sector 1, Bucuresti
Telefon: 021.310.43.99
Fax: 021.311.39.09
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Acord cadru furnizare echipament protectie
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 18143000-3 - Echipamente de protectie (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Furnizare echipament protectie pentru personalul aeronautic conform caietului de sarcini
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 28.05.2010 16:11
Data limita de depunere a ofertelor: 15.06.2010 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Inspectoratul General de AviatieCalea Ion Zavoi, nr. 14-16, sector 1, Bucuresti
Data si ora deschiderii ofertelor: 15.06.2010 10:30
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Inspectoratul General de AviatieCalea Ion Zavoi, nr. 14-16, sector 1, Bucuresti
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 255, 252 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratii privind eligibilitateaDeclaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006certificat de înregistrare si certificat constatator emis de Oficiul Registrului ComertuluiBilantul contabil pe ultimul an sau balanta de verificare, a)Declaratie privind lista principalelor livrari de produse în ultimii 3 ani;b)lista cuprinzând utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice necesare pentru îndeplinirea contractului;c)lista cuprinzând personalul responsabil pentru îndeplinirea contractului de furnizare;d)declaratie de conformitate si buletine de analizapentru materialele folosite;Declaratie pe propria raspundere privind respectarea legislatiei în vigoare la nivel national referitoare la conditiile de munca si protectie a muncii;e)experienta similara: încheierea si derularea în conditii corespunzatoare a cel putin unui contract având obiect similar.
electronic de pe site-ul "www.e-licitatie.ro"
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer