Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru furnizare filtre, placute frana, saboti frana pt. autoveh.fabric.straina


Detaliu pentru invitatia numarul 236836
Autoritate contractanta
INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI ARGES
Cod de identificare fiscala: 4469183
Adresa: STR. VICTORIEI, NR.60, PITESTI, Pitesti
Telefon: 0248/607000 INT.20141
Fax: 0248/607000 INT.20141
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Acord cadru furnizare filtre, placute frana, saboti frana pt. autoveh.fabric.straina
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 34322400-4 - Placute de frana (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Achizitia in anul 2010 de filtre aer, polen, ulei, combustibil, placute frana, saboti frana pentru autoveh. marca Audi, Ford, Mercedes, Volkswagen, Jeep, Daewoo, LDV Maxus.
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 30.12.2009 11:39)
Data publicarii: 03.12.2009 14:30
Data limita de depunere a ofertelor: 10.12.2009 12:00
Adresa la care se transmit ofertele: Inspectoratul de Politie al Judetului Arges, Str. Victoriei, nr.45, Compartiment Marketing si achizitii, tel/fax: 0248607000, int 20141.
Data si ora deschiderii ofertelor: 10.12.2009 12:30
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Inspectoratul de Politie al Judetului Arges, Str. Victoriei, nr.45, Serviciul de Logistica.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 0
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 30, 730 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Conform fisei de date pct.V.
SEAP
Motive anulare:
Altele
Observatii: In cadrul documentatiei de atribuire s-au constat omisiuni care au ca efect incalcarea principiilor prev.la art.2 alin.2 lit.a-f;Autoritatea contractanta s-a aflat in imposibilitatea de a adopta masuri corective fara ca acestea sa conduca, la randul lor, la incalcarea principiilor prevazute la art.2 alin. 2 lit.a-f
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer