Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru furnizare filtre, placute si saboti pt. auto straine


Detaliu pentru invitatia numarul 238486
Autoritate contractanta
INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI ARGES
Cod de identificare fiscala: 4469183
Adresa: STR. VICTORIEI, NR.60, PITESTI, Pitesti
Telefon: 0248/607000 INT.20141
Fax: 0248/607000 INT.20141
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Acord cadru furnizare filtre, placute si saboti pt. auto straine
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 34322400-4 - Placute de frana (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Acord cadru furnizare filtre, placute si saboti pt. auto straine: Audi, Ford, Mercedes, Volkswagen, Jeep, Daewoo, LDV Maxus.Se vor incheia contracte subsecvente in functie de necesitati si de fondurile alocate.
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 06.01.2010 13:07
Data limita de depunere a ofertelor: 15.01.2010 10:30
Adresa la care se transmit ofertele: Inspectoratul de Politie al Judetului Arges, Pitesti, Str. Victoriei, nr.45, jud. Arges, Compartiment marketing si achizitii
Data si ora deschiderii ofertelor: 15.01.2010 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Inspectoratul de Politie al Judetului Arges, Pitesti, Str. Victoriei, nr.45, jud. Arges, Serviciul de Logistica.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 11
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 85, 395 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1. Declaratie privind eligibilitatea;2. Declaratie privind neincadrarea in prev. art 181 din OUG 34/2006;3. Certificate de atestare a platii impozitelor si taxelor catre stat si bugetul local;4. Certificat constatator;5. Certificat de inregistrare;6. Fisa de informatii generale;7. Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani.
Din SEAP sau de la sediul autoritatii contractante in baza unei solicitari scrise la fax: 0248607000 int.20141
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer