Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACORD CADRU FURNIZARE FIRE DE SUTURA PENTRU OFTALMOLOGIE


Detaliu pentru invitatia numarul 332014
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA BUZAU
Numar invitatie: 332014/19.07.2012
Denumire contract: ACORD CADRU FURNIZARE FIRE DE SUTURA PENTRU OFTALMOLOGIE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA BUZAUCod fiscal: 4055750, Adresa: B-dul Maresal Averescu, Nr. 2 bis, Buzau, Telefon: 0238.720.223, Fax: 0238.720.223
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACORD CADRU FURNIZARE FIRE DE SUTURA PENTRU OFTALMOLOGIE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Acord cadru care are ca obiect achizitionarea de Fire de sutura pentru oftalmologie, 12 loturi.
II.1.6) CPV: 33141125-2 - Material pentru suturi chirurgicale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 141, 672 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se solicita garantie de participare pentru fiecare lot la care se depune oferta: LOT 1 - 78; LOT 2 ? 62, 40; LOT 3 ? 62, 40; LOT 4 ? 62, 40; LOT 5 - 60; LOT 6 ? 240, 00; LOT 7 ? 360, 00; LOT 8 ? 48, 00; LOT 9 ? 40, 32; LOT 10 ? 134, 40; LOT 11 ? 134, 40; LOT 12 ? 134, 40..Se poate constitui prin: Orice instrument de garantare bancara/de asigurari legal emis in original la dispozitia autoritatii contractante de orice banca /societate de asigurari. Ordin de plata in contul autoritatii contractante RO83TREZ1665006XXX008642 deschis la Trez. Buzau, Se retine garantia atunci cand ofertantul: revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia;fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze acordul cadru, contestatia depusa la CNSC a fost respinsa, conform art.278.1(1)- lit. a din OUG 34/2006.Cuantumul garantiei de participare pentru IMM este de 50% din cuantumul solicitat. Restituirea garantiei de participare se face in termen de 3 (trei) zile lucratoare de la data semnarii acordului cadru. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: cel putin 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului subsecvent fara TVA. Garantia de buna executie va fi solicitata de autoritatea contractanta in conditiile in care valoarea unui contract subsecvent este mai mare sau egala cu 15 000 euro. Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului subsecvent: in conf. cu art. 90 din H.G. 925/2006, Furnizorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului subsecvent printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari si care se va constitui ca anexa la contract in termen de maxim 3 zile calendaristice de la data incheierii contractului subsecvent. In situatia constituirii prin virament bancar cuantumul garantiei se va vira in contul nr. RO47 TREZ 1665 005X XX00 0319 deschis la Trez. Buzau. Garantia de buna executie se poate constitui in cuantum de 2, 5% din valoarea contractului subsecvent fara TVA, pentru IMM-uri.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta potrivit Ordinului nr. 314/2010 al Presedintelui ANRMAP. Cerinta obligatorie: Prezentarea Formularului nr.3 din Anexa ?Formulare?.2. Se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr.34/2006, modificata si actualizata de unde sa rezulte ca nu se afla in conflict de interese. Nu au in conducerea/consiliul de administratie sau organe de supervizare a societatii sau actionari/asociati persoane care detin functii de decizie cu privire la achizitiile publice la nivelul Consiliului de administratie sau a Comitetului director din cadrul Spitalului Judetean de Urgenta Buzau sau care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ale acestora. Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire."Prezentarea Formularului nr. 4 din Anexa ?Formulare?. Persoanele cu functie de decizie din cadrul Spitalului Judetean de Urgenta Buzau, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respective toate persoanele care aproba/semneaza documente in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor sunt: dr. Dorel Nicolescu-Manager, dr. Ion Draghici-Director Medical, Ec. Carmen Laura Pandelescu - Director Financiar - Contabil, Ec. Nicolae Ene -Sef Birou Achizitii, Ec. Violeta Postu - Birou Achizitii.3. Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM., ofertantul trebuie sa completeze si sa prezinte in original, la vedere Formularul nr.1 din Anexa ?Formulare?4. Declaratie privind eligibilitatea-Prezentarea Formularului nr.5 din Anexa ?Formulare?5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 - Completarea Formularului nr.6 din Anexa ?Formulare?, 6. Certificat de atestare fiscala (inclusiv privind plata contributiilor sociale) pentru persoane juridice, eliberat de Ministerul Finantelor Publice sau unitatile sale subordonate, care au calitatea de creditor bugetar.7. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale.Certificate tip eliberate de autoritatile mentionate din care sa reiasa situatia operatorului economicCertificatele mai sus mentionate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se pot depune documentele solicitate in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci se accepta alte documente edificatoare care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele catre autoritatile locale, eliberate de catre autoritatile competente in materie din tara in care ofertantul este rezident.8. Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii conform Legii 176/2000 cu modificarile si completarile ulterioare. 1.Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;Prezentarea Certificatului constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de deschidere a ofertelor.Vor fi calificati doar operatorii economici care au ca domeniu de activitate productia, distributia sau comercializarea produselor ce fac obiectul procedurii de achizitie2.Documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara in care ofertantul este stabilit.Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara in care ofertantul este stabilit.Se pot depune documentele solicitate in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".In etapa de evaluare a ofertelor se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Ofertantii vor prezenta informatii privind cifra de afaceri care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani fara a fi luat in considerare anul in curs.Se va completa formularul nr. 7, "Informatii generale? din sectiunea formulare-.In original.Pentru calculul echivalentei cifrei de afaceri in euro se va indica cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR/BCE pentru fiecare an in parte.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante livrari.Se va prezenta o Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani (calculati pana la data depunerii ofertei) continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. (Formularul nr.8 si anexa la acesta prevazute la Sectiunea ?Formulare?) Cel putin 1 recomandare(emisa de catre o autoritate contractanta din lista cu principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani prezentata) pentru produse similare(de la unitati cu profil medical de stat sau private). In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, se va lua in considerare prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efective de activitate., Certificat de inregistrare a dipozitivelor medicaleSe va prezenta Certificatul de inregistrare a dispozitivului medical eliberat de Ministerul Sanatatii pentru produsele fabricate in Romania, sau Declaratia de conformitate conform marcajului CE ? HG nr.54/2009 modificata si actualizata Se pot depune documentele solicitate in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"., 3.Mostre.Ofertantii trebuie sa prezinte obligatoriu mostre. Operatorul economic va prezenta mostre pentru fiecare produs din cadrul lotului pana la data limita de depunere a ofertelor. Pentru o identificare facila in vederea evaluarii tehnice , mostrele vor fi personalizate cu numele ofertantului, nr. lotului si numarul curent in cadrul lotului.Mostrele vor fi depuse la Registratura autoritatii contractante, str.Stadionului, nr.7, Buzau Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii SR EN ISO 9001-2008, sau echivalent. Ofertantul trebuie sa prezinte un certificat care sa dovedeasca implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii conform cu cerintele din standardul ISO 9001/2008 sau echivalent, emis in favoarea sa. Certificatul trebuie sa fie emis de catre un organism de certificare acreditat a sistemelor de management al calitatii. Acest certificat se solicita in copie certificata prin semnarea pe proprie raspundere a documentului, cu mentiunea ?conform cu originalul? si stampila operatorului economic
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.10.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.07.2012 14:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer