Achizitie publica - Acord cadru furnizare furaje preparate pentru animalele de ferma
Detaliu pentru invitatia numarul 347905
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347905/04.06.2013
Denumire contract: Acord cadru furnizare furaje preparate pentru animalele de ferma
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIARUL CU REGIM INCHIS TG.MURESCod fiscal: RO 4323144, Adresa: TG.MURES, STR, RETEZATULUI, NR. 7, Targu Mures, Telefon: +40 0265261565, Fax: +40 0265221797
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: TG.MURES, STR, RETEZATULUI, NR. 7, Targu Mures, Romania, cod postal: 540068, telefon: +40 0265261565, fax: +40 0265221797, persoana de contact: RAMONA UILACAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Penitenciarului Tg. Mures, str. Retezatului, nr. 7, loc. Tg. Mures
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru furnizare furaje preparate pentru animalele de ferma
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: furaje preparate pentru animalele de ferma
II.1.6) CPV: 15710000-8 - Furaje preparate pentru animale de ferma sau pentru alte animale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 204, 141 - 213, 320 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
lot 1 - 70 lei, lot 2 - 230 lei, lot 3 - 380 lei, lot 4 - 1200 lei, lot 5 - 165 lei, lot 6 - 110 lei.In cazul in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge pe fond contestatia , autoritatea contractanta va retine contestatorului, potrivit art. 278.1 din OUG 34/2006, din garanta de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoarele sume: lot 4 - 1195 lei. Modul de constituire al farantiei de participare: conform prevederilor art. 86, alin. 1 din HG 925/2006. Daca se opteaza prin virament bancar, contul este RO90TREZ4765005XXX000210, deschis la Trezoreria Tg. Mures. Neprezentarea constituirii garantiei de participare la deschiderea ofertelor duce la respingerea acestora. Echivalenta leu/alta moneda se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 3 zile. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
Este in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006. Daca se opteaza pentru plata prin virament bancar, contul este RO90TREZ4765005XXX000210, deschis la Trezoreria Tg. Mures, CIF 4323144.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie de eligibilitate - completare formular anexa 12. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - completare formular Anexa 23. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta - completare formular anexa 34. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69.1 din OUG 34/2006 - completare formular anexa 4 (persoanele cu functii de decizie din partea autoritatii contractante sunt: Mihai Habalau - director, Stelian Romonti - sef serviciu economico-administrativ, Veres Ilona - sef birou logistica, Pojan Clad - consilier juridic, Uilacan Ramona - ofiter achizitii, Vega Mihaela - responsabil viza CFP) Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic (se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul")
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara - Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privatiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.06.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 13.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.06.2013 12:21