Achizitie publica - Acord-cadru furnizare hartie
Detaliu pentru invitatia numarul 354768
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 354768/16.10.2013
Denumire contract: Acord-cadru furnizare hartie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Afacerilor ExterneCod fiscal: 4266863, Adresa: Aleea Modrogan, nr 14, sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 2302356, Fax: +40 2302179
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: DIRECTIA ADMINISTRAREA PATRIMONIULUI SI ACHIZITII, B-dul Aviatorilor, nr 50, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011864, telefon: +40 4311870, fax: +40 3102179, persoana de contact: Constantin Marcu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DIRECTIA ADMINISTRAREA PATRIMONIULUI SI ACHIZITII, B-dul Aviatorilor, nr 50, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011864
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord-cadru furnizare hartie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 18
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Acord-cadru de furnizare hartie A4 si A3.
II.1.6) CPV: 30197643-5 - Hartie pentru fotocopiatoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 357, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 7000 lei. Perioada de valabilitate: 60 zile de la termenul limita stabilit pentru primirea ofertelor; Modalitatea de constituire: garantia de participare se constituie in lei, in conformitate cu prevederile art. 86, alin. (1), (2), (3) si (6) din HG nr. 925/2006; nu se accepta file CEC; in cazul IMM, garantia de participare constituita la ½ din valoare, va fi luata in considerare numai daca este insotita de declaratia pe proprie raspundere redactata conf. Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare [formularul 1.1 si (daca este cazul) formularul 1.2], in caz contrar oferta va fi respinsa; in cazul viramentului bancar, sumele se vor depune in contul nr. RO43 TREZ 7005 005X XX00 0166, deschis la Trezoreria Operativa a Municipiului Bucuresti, nr. CUI 4266863; Pt operatorii care constituie garantia de participare in euro/alta valuta : data la care se va face echivalenta leu/valuta: data publicarii invitatiei de participare; curs bancar: BNR. Eventualele retineri din garantia de participare se pot face in conditiile prevazute la art. 87 si 88 din HG nr. 925/2006 si art. 278^1 alin. (1) si (2) din OUG nr. 34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind experienta din ultimii 3 ani, calculati de la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa faca dovada ca a furnizat in ultimii 3 ani, calculati de la data limita de depunere a ofertelor, produse similare cu cele ce fac obiectul prezentului acord-cadru.Valoarea acestor activ. trebuie sa fi fost cel putin egala cu 59500 lei, fara TVA.Furnizarea de hartie A4 si A3 se poate demonstra prin prezentarea a cel putin 1 (unu), cel mult 2 (doua) contracte ce au ca obiect furnizarea de produse similare cu cele ce fac obiectul prezentului acord-cadru, in valoare cumulata cel putin egala cu 59500 lei, fara TVA.Furnizarea de produse similare se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar in conformitate cu prevederile art. 188, alin. 2, lit. a) din OUG nr. 34/2006., Se va prezenta Formularul nr. 11 - Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, calculati de la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte indeplinirea cerintelor de la punctul III.2.3). In cazul asocierilor, cerinta minima impusa la punctul III.2.3) se va considera indeplinita in mod cumulativ prin luarea in considerare a experientei tuturor membrilor asocierii.NOTAIn sustinerea celor declarate in cuprinsul Formularului nr. 11, ofertantul are obligatia de a prezenta certificate/documente (exemplu: documente/contracte/procese verbale de receptie) din care sa rezulte ca ofertantul a furnizat produse similare cu cele ce fac obiectul prezentului acord-cadru.Din continutul certificatelor/documentelor trebuie sa rezulte date referitoare la: - beneficiarul contractului;
- tipul produselor furnizate;
- perioada in care s-a derulat sau se deruleaza contractul;
- valoarea contractului, fara TVA., Valorile contractelor propuse ca experienta similara vor fi exprimate in lei la cursul de schimb leu/euro mediu, comunicat de BCE, pentru anul respectiv.ANUL CURSleu/Euro: 2010-4, 2122;2011-4.2391;2012-4, 4593. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre BCE., Furnizarea produselor similare se confirma prin prezentarea de documente astfel cum se precizeaza mai sus. Referitor la forma de prezentare se aplica prevederile art. 188, alin. (2), lit. a) din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Certificatele/documentele ce sunt in alta limba decat limba romana, vor fi insotite de traduceri autorizate in limba romana.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.10.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.10.2013 10:25