Achizitie publica - Acord cadru furnizare Hartie pentru fotocopiator format A4 si A3.
Detaliu pentru invitatia numarul 357113
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 357113/24.01.2014
Denumire contract: Acord cadru furnizare Hartie pentru fotocopiator format A4 si A3.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA REGIONALA A FINANTELOR PUBLICE CLUJ-NAPOCACod fiscal: 4426336, Adresa: P-TA AVRAM IANCU NR. 19, Cluj-Napoca, Telefon: +40 264591670, Fax: +40 264592489
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru furnizare Hartie pentru fotocopiator format A4 si A3.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Acord cadru de furnizare: Lot 1 hartie pentru fotocopiator format A4 si A3; Lot 2 hartie pentru fotocopiator format A4 si A3.
II.1.6) CPV: 30197643-5 - Hartie pentru fotocopiatoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 198, 800 - 581, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare pentru participarea cu oferta la procedura este de 11.624, 00 lei din care: LOTUL 1 = 10.208, 00 lei; LOTUL 2 = 1.416, 00 lei;GP va fi constituita in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006 actualizata si va fi depusa odata cu ofertele.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 zile, incepand cu termenul limita de depunere a ofertei.Garantia de participare se poate constitui fie prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante, care se prezinta in original, fie prin virament bancar in contul autoritatii contractante, RO96TREZ2165005XXX006910 deschis la Trezoreria Cluj-Napoca. In cazul in care garantia de participare se constituie printr-un intrument de garantare emis de o societate bancara sau o societate de asigurari, aceasta trebuie sa prevada, pe langa cele stipulate in mod expres la art.87 din H.G. nr.925/2006, republicata, si posibilitatea ca autoritatea contractanta sa retina suma prevazuta la art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006 pentru lotul 1. Pentru a beneficia de prevederile Legii nr.346/2004, modificata si completata cu OG nr.27/2006, ofertantul va depune o declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in intreprinderi mici si mijlocii (IMM). Pentru evaluarea si raportarea cuantumului aferent garantiei de participare , cursul de referinta pentru echivalenta acesteia depusa in euro sau alta moneda va fi cursul BNR la data publicarii invitatiei de participare in SEAP.Procedura este online drept pentru care garantia de participare se va depune in original la sediul autoritatii contractante si copie scanata in SEAP pana la data si ora limita de depunere a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratii privind eligibilitatea(privind neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta.Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular nr. 2).NOTA: Incadrarea in oricare din situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul unei asocieri se va completa si va fi depusa de catre toti membri asocierii.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 va trebui prezentatasi de catretertul/tertii sustinator(i), daca este cazul.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181.Prezentarea declaratiei pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular nr. 3).Acest formular trebuie prezentat de ofertant, ofertantul asociat, (dupa caz). Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator cu referire doar la punctele a, c^1 si d , daca este cazul.Cerinta nr. 3Declaratia privind calitatea de participant la procedura.Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? (Formularul nr. 7).Acest formular trebuie prezentat de ofertant/ofertantul asociat.Cerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Persoane cu functii de decizie-organizare, derulare, si finalizare procedura: Mihai Costin ? director generalPop Ioan ? director executiv adj.Moldovan Viorel ? director executiv adj.Florea Monica ? sef serviciuCorches Maria ? consilier superiorDragonici Laurentiu ? sef serviciuBurz Valeria ? inspector principalFelseghi Eva ? trezorier sefPandrea Vera ? sef serviciuVlad Cristian ? consilier juridicMisan Dorin ? inspector principalKurucz Nemes Oana ? expert superiorSe va completa (Formularul nr. 9). Acest formular trebuie prezentat de ofertant, ofertantul asociat, tertul sustinator, subcontractant (dupa caz).NOTA: Incadrarea in oricare din situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 5Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta ? se va completa (Formularul nr. 8).Cerinta nr. 6Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante la termenul limita de depunere a ofertelor, sau echivalent.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul general consolidat) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la termenul limita de depunere a ofertelor potrivit Notificarii 149/24.09.2013 ANRMAP. Mentionam faptul ca in masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011. Certificatul se vor prezenta in oricare din formele : original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 7Certificat de taxe si impozite locale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale pentru sediul principal, la termenul limita de depunerea ofertelor, sau echivalent.Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) care sa din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la termenul limita de depunere a ofertelor potrivit Notificarii 149/24.09.2013 ANRMAP. Mentionam faptul ca in masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr. 925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3) din Ordinul nr.509/2011. Certificatul se vor prezenta in oricare din formele : original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 8Daca este cazul: Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006. Documentele vor fi prezentate in original sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata in limba romana. Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romanePrezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Informatiile cuprinse in acest certificat sunt reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor.Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul, din care sa reiasa ca obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Informatiile cuprinse in certficatul constatator trebuie sa fie reale /actuale la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care operatorul economic, clasat pe primul loc, in urma evaluarii, a depus certificatul constatator in copie conform cu originalul, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de achizitie, depunerea documentului in original sau copie legalizata.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. In acest caz, documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind Cifra medie de afaceri globala a ofertantului pe ultimii 3 ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similare furnizate in ultimii 3 ani, insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar., Mostra (1 top hartie pentru fotocopiator format A4 si 1 top hartie pentru fotocopiator format A3) Ofertantii vor prezenta Certificatul privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente, in domeniul similar obiectului contractului, aflat/aflate in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.02.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.01.2014 09:35