Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - acord cadru furnizare hartie xerografica A4 respectiv A3


Detaliu pentru invitatia numarul 322766
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE SUCEAVA
Numar invitatie: 322766/23.03.2012
Denumire contract: acord cadru furnizare hartie xerografica A4 respectiv A3
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE SUCEAVACod fiscal: 4244539, Adresa: Suceava, strada Vasile Bumbac, numarul 7, Suceava, Telefon: 0230/521358, Fax: 0230/215087
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Suceava, strada Vasile Bumbac, numarul 7, Suceava, Romania, cod postal: 720003, telefon: +40 230521358, int 517 fax: +40 230215087, persoana de contact: Mihaela Albu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DGFP Suceava, strada Vasile Bumbac, numarul 7, Suceava, Romania, cod postal: 720003, telefon: +40 230521358, fax: +40 230215087
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: acord cadru furnizare hartie xerografica A4 respectiv A3
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: achizitie hartie xerografica A4 si A3
II.1.6) CPV: 30197642-8 - Hartie pentru fotocopiatoare si xerografica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 122, 761.82 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
lot 1:2000 lei; lot 2:30 lei.Constituire1. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire2. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire3. Ordin de plata sau fila cec cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data depunerii ofertelor.Contul DGFP Suceava RO80TREZ5915005XXX000147, TREZORERIA MUNICIPIULUI SUCEAVA, cod fiscal: 42445394. depunerea unei sume in numerar la casieria autoritatii contractante.? Garantia trebuie sa fie irevocabila? Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat? Perioada de valabilitate: 90 de zile? In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/2004, beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de participare. Ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze EXTERIOR PLICULUI CARE CONTINE OFERTA Formularul nr. 7.OFERTELE CARE NU SUNT INSOTITE DE DOVADA CONSTITUIRII GARANTIEI DE PARTICIPARE VOR FI RESPINSE. DOCUMENTUL CE ATESTA CONSTITUIREA (IN COPIE) VA FI ANEXAT EXTERIOR PLICULUI CARE CONTINE OFERTA SI VA FI INREGISTRAT LA SECRETARIAT ODATA CU ACESTA.IN INTERIORUL PLICULUI MARE VA FI PUSA DOVADA IN ORIGINAL, DACA ESTE SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA.Cuantumul ce se va retine in conditiile art. 278^1 din oug 34/2006 este: 1208, 75 lei- lotul I; 18, 87 lei ? lotul II.Restituire / retinere: In conformitate cu dispozitiile H.G. nr. 925/2006 cu modificarile ulterioare, art 87-88.Restituirea se va face in baza cererii depuse in original de catre ofertant - Formularul nr.8. Restituirea se face intermen de 3 zile lucratoare de la data indeplinirii conditiilor de restituire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. 34/2006, completata in conformitate cu modelul (Formularul nr.1) prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul documentatiei de atribuire ? in original.CERINTA OBLIGATORIE: se va completa Formularul nr 1Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, completata cu OUG 76/2010Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, completata in conformitate cu modelul (Formularul nr.2) prezentat in sectiunea "Formulare" din cadrul documentatiei de atribuire ? in original.CERINTA OBLIGATORIE: se va completa Formularul nr 2Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completat in conformitate cu modelul (Formularul nr.3) prezentat in sectiunea "Formulare" din cadrul documentatiei de atribuire ? in original.CERINTA OBLIGATORIE: se va completa Formularul nr 3Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.691 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din O.U.G. 34/2006, completata in conformitate cu modelul (Formularul nr.4) prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul documentatiei de atribuire ? in original.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Ropota Petrica - Director ExecutivGavrilita Ovidiu - Director Executiv AdjunctRobciuc Luiza Cecilia - Sef serviciu financiar- contabilitate, investitii si buget propriuDan Elena - sef serviciu juridicAlbu Mihaela - Compartiment Achizitii Publice - comisieBidalach Mariana - comisieBodnariuc Bogdan - comisieRusu Adrian - comisieZagan Aurica - comisieAioani Oana - comisieDascaliuc Catalin - comisieMelinte Veronica - Compartiment AdministrativCERINTA OBLIGATORIE: se va completa Formularul nr 4Certificat de de atestare fiscalaPersoane juridice/fizice romaneCertificat de atestare fiscala, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizataCERINTA OBLIGATORIE: certificatele se pot prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind eligibilitatea trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte.Fiecare asociat este obligat sa prezinte certificate de atestare fiscala. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului National sau Teritorial (sau echivalent in cazul persoanelor juridice/fizice straine)Persoane juridice/fizice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului National sau Teritorial din care sa rezulte ca: obiectul contractului are corespondent in domeniul de activitate autorizat al ofertantului.Certificatul constatator trebuie sa cuprinda existenta de mentiuni cu privire la declansarea procedurii de reorganizare judiciara sau faliment, conform Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei, lichidarea judiciara voluntara conform Legii 31/1990 cu modificarile si completarile ulterioare. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantuluisi nu va fi emis cu mai mult de 30 de zile calculate pana la data deschiderii ofertelor.CERINTE OBLIGATORII: ? Prezentarea certificatului constatator in in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului (nu va fi emis cu mai mult de 30 de zile calculate pana la data deschiderii ofertelor;? Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in domeniul de activitate al ofetantului? Nu trebuie sa existe mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plataPersoane juridice /fizice strainePentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizataIn cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind inregistrarea trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 aniDeclaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani care au legatura cu prezenta procedura insotita de formularul?tabel, cuprinzand valori, perioade de livrare, beneficiari / cantitati, dupa caz, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau nu (Formularul nr. 6) prezentat in sectiunea "Formulare" din cadrul documentatiei de atribuire.2. Se va anexa cel putin o confirmare privind furnizarea produselor de la unul din beneficiarii din lista de mai sus., Daca este cazul, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: este atasata la prezenta invitatie de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.04.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.04.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.03.2012 15:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer