Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru furnizare hartie xerografica A4 respectiv A3


Detaliu pentru invitatia numarul 347528
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE SUCEAVA
Numar invitatie: 347528/28.05.2013
Denumire contract: Acord cadru furnizare hartie xerografica A4 respectiv A3
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE SUCEAVACod fiscal: 4244539, Adresa: Suceava, strada Vasile Bumbac, numarul 7, Suceava, Telefon: 0230/521358, Fax: 0230/215087
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Suceava, strada Vasile Bumbac, numarul 7, Suceava, Romania, cod postal: 720068, telefon: +40 0230521358, fax: +40 230215087, persoana de contact: Suceava, strada Vasile Bumbac, numarul 7
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Suceava, strada Vasile Bumbac, numarul 7, Suceava, Romania, cod postal: 720068
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru furnizare hartie xerografica A4 respectiv A3
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie hartie xerografica A4 si A3.
II.1.6) CPV: 30197642-8 - Hartie pentru fotocopiatoare si xerografica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 142, 860 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: - lotul I - hartie xerografica A4 - 2800, 00 lei;
- lotul II - hartie xerografica A3 - 50, 00 lei.La conversia valorii aferente garantiei de participare constituite intr-o alta moneda se va tine cont de cursul stabilit de BNR pentru respectiva moneda cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile raportate la termenul limita de primire a ofertelor.Modalitatea de constituire : modalitatile de constituire reglementate de art. 86 alin (1) si (5) din HG 925/2006.Alte precizari: - contul DGFP Suceava este RO80TREZ5915005XXX000147, Trezoreria Municipiului Suceava, cod fiscal 4244539;
- garantia trebuie sa fie irevocabila;
- in cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum sunt acestea definite prin Legea nr 346/2004, beneficiaza de reducerea cu 50 % a cerintei privind cuantumul garantiei de participare. Ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze exterior plicului care contine oferta formularul nr 7;
- ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.- restituire/retinere: in conformitate cu dispozitiile HG 925/2006 cu modificarile ulterioare art 87-88.Restituirea se va face in baza cererii depuse in original de catre ofertant - formularul nr 8.Cuantumul ce se va retine in conditiile art 278^1 din OUG 34/2006 este de 1400 lei (suma raportata la lotul 1).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Se solicita neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006. Se va complata declaratia in conformitate cu modelul (formularul nr 1) prezentat in sectiunea ?formulare? ? original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Declaratia va fi prezentatasi de catre tertul sustinator, daca este cazul, in conformitate cu art 186 alineatul (2) din OUG 34/2006.2. Se solicita neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006. Se va completa declaratia in conformitate cu modelul (formularul nr 2) prezentat in sectiunea ?formulare? ? original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Declaratia va fi prezentatasi de catre tertul sustinator, daca este cazul (in conformitate cu art 186 alineatul (2) din OUG 34/2006 se va face referire doar la art 181 lit a) c^1) si d) din OUG 34/2006) .3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completat in conformitate cu modelul (Formularul nr.3) prezentat in sectiunea "Formulare" din cadrul documentatiei de atribuire ? original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Se vacompleta Formularul nr 3.4. Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din O.U.G. 34/2006, completata in conformitate cu modelul (Formularul nr.4) prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul documentatiei de atribuire ? original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Se va completa Formularul nr 4. Declaratia va fi prezentata si de catre tertul sustinator, daca este cazul.Precizare: Potrivit art 69^2, alineatul (1) din OUG 34/2006 coroborat cu Ordinul ANRMAP nr 170/2012, persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) sunt: ? Ropota Petrica ? drector executiv? Gavrilita Ovidiu ? director executiv adjunct? Badelita Simona ? director executiv adjunct? Robciuc Luiza Cecilia ? sef serviciu financiar ? contabilitate? Dan Elena ? sef serviciu juridic? Albu Mihaela ? compartiment achizitii publice? Zagan Aurica ? Activitatea de Trezorerie si Contabilitate Publica? Aioani Oana ? serviciu juridic? Bidalach Mariana ? serviciu financiar contabilitate? Bodnariuc Bogdan - serviciul tehnologia informatiei. Gales Gheorghe - Activitate de Trezorerie si Contabilitate Publica? Se solicita certificat de atestare fiscala emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Nota pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata5. Se solicita certificat de atestare fiscala in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul privind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social(formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat), Certificatele mentionate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Din Certificatul fiscal trebuie sa reiasa lipsa datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Alte precizari: ? In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind eligibilitatea trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte.? Fiecare asociat este obligat sa prezinte certificate de atestare fiscala. Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului National sau Teritorial, din care sa rezulte ca obiectul contractului are corespondent in domeniul de activitate autorizat al ofertantului. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie safie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.CERINTE OBLIGATORII: ? Prezentarea certificatului constatator in in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" semnata sistampilata de reprezentantul legal al ofertantului.? Domeniul de activitate al ofertantului trebuie sa aiba corespondent in obiectul contractului.? Persoane juridice /fizice strainePentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara- informatii generale si cifra de afaceri globala pe ultimii 2 ani (2011, 2012).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Daca este cazul, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi., 1. Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012).2. Livrarile de produse vor fi confirmate prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.06.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 02.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.05.2013 16:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer