Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru furnizare imprimate tipizate


Detaliu pentru invitatia numarul 333700
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL CLINIC C.F. CLUJ
Numar invitatie: 333700/16.08.2012
Denumire contract: Acord cadru furnizare imprimate tipizate
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC C.F. CLUJCod fiscal: 4288349, Adresa: STR. REPUBLICII, NR. 18, , Cluj-Napoca, Telefon: 0264/598591, 0264/591705, 0264/598278, Fax: 0264/598591, 0264/598278
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. REPUBLICII, NR. 18, , Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400015, telefon: +40 264598591, fax: +40 264598278, persoana de contact: ing. Lucia Cristea Gaina
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL CLINIC CF CLUJ NAPOCA, STR. REPUBLICII, NR. 18, , Cluj-Napoca, Romania, Biroul achizitii-aprovizionare
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru furnizare imprimate tipizate
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie imprimate la comanda, conform descrierilor din caietul de sarcini. Acordul cadru se va desfasura pe o perioada de 12 luni, cantitatile minime si maxime fiind cuprinse in caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 22458000-5 - Imprimate la comanda (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 75, 417 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui conf. art.. 86. din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare?(1) Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.? Cuantumul garantiei de participare este de1% din valoarea estimata maxima fara TVA. Garantia de participare = 754.17 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se poate vira in contul RO54TREZ2165005XXX006890, R 4288349.Ofertantii care dovedesc prin documente statutul de I.M.M. beneficiaza de reducerea de 50% a cuantumului garantiei de participare (art. 16 din Legea 346/2004)In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului conform art.278^1 din OUG34/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratia privind eligibilitatea- Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de urgenta 34/2006Se completeaza Formular: 1Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Se completeaza Formular: 2Cerinta nr 3Declaratie pe propria raspundere privind neicadrarea in prevederile art.691lit. a din OUG 34/2006Persoanele cu functie de decizie implicate in procedura de achizitie: Manager: Prof. Dr. Silviu Albu, Director Financiar-Contabil : Ec. Mirtila Tirnovan-, Director Medical ?Dr. Vlad Calin;Persoanele care au aprobat bugetul aferent anului 2012, Spitalul Clinic Cf Cluj;Ministru: Alexandru Nazare, director general D.G.E.: Liliana Musat, director general D.G.J.R.U.: Gabriela Mocanu, director general D.G.I.D.P.A.P.P-Mariana Ionita, director D.M.: Simona Sandu.Comisia de evaluare: Sef Serv. Aprov. Achizitii Publice: ing. Lucia Cristea Gaina, Serv. Aprov. Achizitii Publice , ec. Daniela Quai, Ec. Florentina PopSe completeaza Formular: 3Cerinta nr. 4Certificatul pentru participare cu oferta independenta conf. Ordin nr 314/2010 al ANRMAPSe completeaza Formular: 4Cerinta nr. 5Declaratie privind calitatea de participant la proceduraSe completeaza Formular: 5 Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa camera de comert si industrie Nationala sau teritorialaSe va prezenta Certificatul , in original sau copie legalizata sau copie lizibila : conform cu originalul certificata (?conform cu originalul?) pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii. Operatorul economic clasat pe primul loc va prezenta inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata. Documentul sa fie in termen de valabilitate la momentul deschiderii ofertelor, sa nu fie mentiuni cu privire la aplicatrea legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau cu privire las faptul ca societatea se afla in incapacitate de plata.Fisa postului persoanelor cu handicap implicate in realizarea produselor achizitionate, conform cerintelor Legii nr.448/06.12.2008 privind protectia si promovarea persoanelor cu handicap
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Autorizatia de functionare ca unitate protejata emisa de Ministerul Muncii, conform cerintelor Legii nr.448/06.12.2008 privind protectia si promovarea persoanelor cu handicap
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: on line de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.08.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.08.2012 00:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 14.08.2012 09:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer