Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord-cadru furnizare inclusiv montaj echipamente pentru parcuri si terenuri de joaca


Detaliu pentru invitatia numarul 345666
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SECTOR 2
Numar invitatie: 345666/23.04.2013
Denumire contract: Acord-cadru furnizare inclusiv montaj echipamente pentru parcuri si terenuri de joaca
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SECTOR 2Cod fiscal: 4266260, Adresa: SOS.ELECTRONICII, NR.44, SECTOR2, BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: +40 212527789, Fax: +40 2527977
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SOS.ELECTRONICII, NR.44, SECTOR2, BUCURESTI, Bucuresti, Romania, cod postal: 023254, telefon: +40 212527789, fax: +40 2527977, persoana de contact: DANIELA NEGRU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SOS.ELECTRONICII, NR.44, SECTOR2, BUCURESTI, Bucuresti, Romania, cod postal: 023254, telefon: +40 212527789, fax: +40 2527977, persoana de contact: DANIELA NEGRU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord-cadru furnizare inclusiv montaj echipamente pentru parcuri si terenuri de joaca
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 48
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare inclusiv montaj echipamente pentru parcuri si terenuri de joaca (Conform specificatiilor din caietul de sarcini).Tipurile de echipamente pentru parcuri si terenuri de joaca care vor fi achizitionate sunt: Valoare estimata cel mai mare contract subsecvent ? 231200 lei fara TVA.Nr. Crt./Denumire produs / Cantitate estimata cel mai mare contract subsecvent1 Aparate joaca cu arc tip 1/ 22 Aparate joaca cu arc tip 2/ 23 Aparate joaca cu arc tip 3/ 24 Aparate joaca cu arc tip 4/5 Aparate joaca cu arc tip 5/6 Aparate joaca cu arc tip 6/7 Balansoare tip 1 /28 Balansoare tip 2 /29 Balansoare tip 3 /10 Leagane tip 1 /211 Leagane tip 2 /212 Leagane tip 3 /213 Leagane tip 4 /214 Leagane tip 5 /15 Leagane tip 6 /16 Leagane tip 7 /17 Tiroliana /18 Caruseluri tip 1 /119 Caruseluri tip 2 /120 Caruseluri tip 3 /121 Caruseluri tip 4 /122 Caruseluri tip 5 /23 Tobogane tip 1 /24 Tobogane tip 2 /25 Tobogane tip 3 /26 Echipamente catarat tip 1 /127 Echipamente catarat tip 2 /128 Echipamente catarat tip 3 /29 Echipamente catarat tip catarg/130 Echipamente catarat tip piramida/31 Constructie de tip trenulet /132 Constructie de tip vaporas /33 Casuta tip 1 /134 Casuta tip 2 /35 Nisipar tip 1 /236 Nisipar tip 2 /37 Barna de echilibru /138 Cos de baschet /439 Masuta de joaca cu taburete /40 Complexe de joaca tip 1 /241 Complexe de joaca tip 2 /242 Complexe de joaca tip 3 /243 Complexe de joaca tip 4 /244 Complexe de joaca tip 5 /145 Complexe de joaca tip 6 /146 Complexe de joaca tip 7 /47 Complexe de joaca tip 8 /48 Complexe de joaca tip 9 /49 Complexe de joaca tip 10 /50 Complexe de joaca tip 11 /51 Complexe de joaca tip 12 /52 Complexe de joaca tip 13 /53 Complexe de joaca tip 14 /154 Complexe de joaca tip 15 /155 Complexe de joaca tip 16 /56 Complexe de joaca tip 17 /
II.1.6) CPV: 43325000-7 - Echipament pentru parcuri si terenuri de joaca (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 55, 500 - 560, 900 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se prezinta pana cel tarziu la data si ora deschiderii in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai jos, si se va prezenta la depunerea ofertei - in afara plicului continand documentele de calificare, oferta tehnica si financiara - anexata Scrisorii de inaintare. Cuantum: 4.000 RON;Se constituie in una din urmatoarele forme: Virament bancar in contul ADP SECTOR 2 C.U.I. 4266260 in urmatorul cont RO53TREZ7025006XXX000200 deschis la Trez. Sector 2, vizat de banca.; SAU Instrument de garantare emis, in conditiile legii, de o societate bancara sau o societate de asigurari. In masura in care un ofertant inainteaza o contestatie, iar C.N.S.C. respinge contestatia, autoritatea contractanta va aplica prevederile art. 278^1 alin. (1) din O.U.G. nr. 34/2006, aprob.cu modif.si complet; I.M.M.-urile pot constitui garantia de participare in valoare de 50% din cuantum; se vor prezenta anexat gar. de particip., dovezile privind calitatea de I.M.M.- Formular nr. 8.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul B.N.R. din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Garantia de participare va fi valabila pana la data de ? (90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor).
Garantie de buna executie
5% din val. ctr fara T.V.A., se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara-sau de o soc. de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale. In contul deschis la dispozitia aut. ctr. se va depune 0.5% din pretul ctr. Ofertantul declarat castig. are obligatia de a constitui garantia de buna executie a ctr.cel mai tarziu in term. de 7 zile de la data semnarii ctr. Restituirea garantiei de buna executie in termen de 14 zile de la indeplinirea obligatiilor asumate. Garantia produselor este distincta de garantia de buna executie a contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratie privind eligibilitatea.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: 1.Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din O.U.G. nr.34/2006 , aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, - completare Formularul nr. 1, in original. In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta declaratia mentionata mai sus. In cazul in care ofertantul prezinta angajament de sustinere, tertul sustinator va prezenta declaratia mentionata mai sus.2. Certificat de cazier judiciar pentru operatorul economic (original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina in parte ?conform cu originalul? si este semnat si stampilat).3. Cazier judiciar pentru administratorul/ administratorii asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator care semneaza documentele din cadrul ofertei. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana imputernicita, se va prezenta cazierul judiciar pentru aceasta persoana precum si pentru administratorul /administratorii care a/au imputernicit aceasta persoana (original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina in parte ?conform cu originalul? si este semnat si stampilat).Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care ofertantul prezinta angajament de sustinere, tertul sustinator va prezenta declaratia mentionata mai sus.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: 1. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 - completare Formularul nr. 2, in original.2. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor catre bugetul de stat consolidat, din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat, scadente in luna anterioara depunerii ofertelor (original, copielegalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina in parte ?conform cu originalul? si este semnat si stampilat).3. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, scadente in luna anterioara depunerii ofertelor (original, copie legalizata sau copie pe care este mentionat pe fiecare pagina in parte ?conform cu originalul? si este semnat si stampilat).4. Certificat de cazier fiscal eliberat de organele competente, cu valabilitate la data depunerii ofertelor. Pentru persoane juridice/fizice straine: Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente), precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012 ori a unui angajament de obtinere a acestui document, cel mai tarziu pana la data semnarii contractului de achizitie. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.Certificatele sau documentele echivalente trebuie sa fie in termenul de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.Cerinta nr. 3 Declaratii privind calitatea de participant.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: 1. Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? completare Formular nr. 3, in original. In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta declaratiamentionata mai sus.Cerinta nr. 4 Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Certificat de participare cu oferta independenta Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 ? completare Formular nr. 3.a, in original, conform Ordinului 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului departicipare la licitatii cu oferta independenta. In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta certificatul mentionat mai sus.Cerinta nr. 5 Declaratii privind neincadrarea in prevederile art. 69^1.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? completare Formularul nr. 4, in original.In cazul in care ofertantul prezinta angajament de sustinere, tertul sustinator va prezenta declaratia mentionata mai sus.In cazul in care ofertantul prezinta subcontractanti acestia vor prezenta Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Evitarea conflictului de interese cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante cum ar fi: Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante membrii ai comisiei de evaluare sunt: Buturca Mihai; Cioaba Alexandru; Negru Daniela; Francu Mircea; Guse Lucia; Membrii de rezerva: Lica Raducanu Elena; Paraschiv Paraschiva; Ion Mirela; Prepelita Daniela.Persoane ce aproba bugetul- componenta Consiliului Local: ABU-DAHER RAWAN, BELDEANU AUGUSTIN LUCIAN, BRANCU MIHAIL, CIORNOHAC IONUT ALEXANDRU, CONDURATEANU ANDREI RAZVAN, COSMESCU MARIUS, COSTACHE JEAN, CRETOIU IOAN, CRUCEANU ELENA, DOBRIN NICU, FRUMOSU DRAGOS VASILE, GHERGHICEANU FLORENTINA, GLAVAN ION, ILIESCU CONSTANTIN CRISTINEL, LAZAROIU IOANA, MANCIULEA VITTORIO ALBERTO, MICU FLORIAN, OPREA DUMITRU, PARVULESCU DRAGOS EMILIAN, POPA RADU MIHAI, POPESCU LENUTA, SANDU EMIL, SOARE CEZAR RADU, SUFER MIOARA, TOADER MUGUR MIHAI, TUDOR DAVID OLIVIER EMMANUEL, TUDORIE VIOLETA Cerinta nr. 1 Prezentarea de documente care dovedesc forma de inregistrare in calitate de operator economic.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Modalitatea de aplicabilitatea in cadrul procedurii: a. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC.b. Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentuluicontract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.c. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.d. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.Pentru persoane juridice/fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica. Documentele vor fi prezentate in original sau copie certificata pentru conformitatecu originalul si in traducere legalizata.Cerinta nr. 2 Autorizatie pentru activitatile de montare si reparare echipamente pentru agrement - emisa de ISCIR-INSPECT conform: a.PT-CR 4-2009 privind; ?autorizarea persoanelor juridice pentru efectuarea de lucrari la instalatii sub presiune la instalatii de ridicat, la aparate consumatoare de combustibil, la arzatoare cu combustibil gazos si lichid precum si la instalatii/echipamente destinate activitatilor de agrement?, aplicat la obiectul procedurii, sau echivalent.Cerinta nr. 3 Autorizatie pentru activitatile de intretinere si revizii echipamente pentru agrement - emisa de ISCIR-INSPECT conform: a. PT-CR 4-2009 si PTR 19-2002 privind: ?cerinte tehnice de securitate privind echipamentele si instalatiile montate si utilizate in cadrulparcurilor de distractii si spatiilor de joaca?, cu modificarile si completarile ulterioare, (aplicat la obiectul procedurii) sau echivalent.Nota: In cazul asocierii mai multor persoane juridice, cerintele pentru capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte pentru partea din contract pe care o realizeaza si fiecare trebuie sa prezinte documentele mai sus mentionate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012) trebuie sa fie egala sau mai mare decat: 450000 lei echivalent a 101861 euro. Pentru ofertantii care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii sumele mai sus mentionate se reduc cu 50%.In cazul in care exista operatori economici care nu au depus inca bilantul pe anul 2012 vizat si inregistrat de organele competente se vor accepta orice alte documente relevante ale operatorilor economici din care sa rezulte cifra de afaceri a anului respectiv., Cerinta nr. 2 Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), din care rezulta cifra de afaceri globala (vizate si inregistrate de organele competente) sau, dupa caz, rapoarte anuale emise de auditori financiari sau societati specializate, ori scrisori de bonitate din partea bancilor sau alte documente edificatoare, cu conditia ca acestea sa contina informatiile relevante prin care ofertantul probeaza capacitatea sa economico-financiara.In cazul in care exista operatori economici care nu au depus inca bilantul pe anul 2012 vizat si inregistrat de organele competente se vor accepta orice alte documente relevante ale operatorilor economici din care sa rezulte cifra de afaceri a anului respectiv.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Op.ec.treb.sa faca dovada ca in ultimii 3 ani de la data limita de dep.a ofertelor au livrat prin max.3contr.produse simil.celor solicit. prin docum.de atrib.(echipam.pt. parcuri si terenuri de joaca de tipul celor ce se achizit. Prin intermed.prez.proced.), a caror val., individ.sau cumul, sa fie de min. 200000 lei, fara TVA echiv.a 45271 euro, 1euro = 4, 4178 lei/ 28.03.2013, curs BNR. Op.ec.nerezid.(straini)vor prez.copiile insotite de traduc. autoriz. si legaliz. in lb.romana.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate / documente (constatator/recomandare/proces verbal de receptie) emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar care sa contina informatii din care sa rezulte faptul ca furnizarile de produse au fost efectuate in conformitate cu obligatiile contractuale ;Recomand.treb.sa preciz.cel putin urmat.aspecte si/sau inf.echival: indeplin. oblig.contract.;daca pe parcursul derul.au fost inreg.neconformit. care au condus la ref. partiale sau totale, cazuri priv. nerespect. legislat.in vig. de catre furnizor. (produse din vina exclusiva a contractantului), receptii aman.sau respinse din motive imputab. furniz., fapt care a produs sau este de nat.sa prod.grave prejudicii beneficiar. acestuia ca urmare a neindepl sau indeplin in mod defectuos a oblig.contr asum.de catre furnizor., 2.Informatii privind personalul tehnic de specialitate.Informatii privind capacitatea profesionala a ofertantului pentru indeplinirea acordului cadru.Ofertantii trebuie sa faca dovada ca dispun de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: - 1 manager de proiect; - 1 manager de mediu; - 1 manager de calitate; - 1 responsabil SSM; - 1 coordonator montaj autorizat in montarea echipamentelor de joaca; - 1 sudor autorizat ISCIR INSPECT CR9-2010; - 2 lacatusi mecanici; - 2 dulgheri;Pt pers.de spec.solicitat, se vor prez: cv-uri / diplome / autorizatii / certificate / atestate profesionale. In caz de o asociere, se va prez o Declaratie centraliz. Pr asoc, semn de lider, Declaratii indiv pt fiecare asociat, inclusiv liderul. Declaratia centralizatoare, semnata de lider, va nominaliza personalul tehnic de specialitate, cu indicarea operatorului economic ce pune la dispozitia asocierii personalul de specialitate.Se pot prez contr de colab specialisti, angajamente. In cazul in care ofertantul este declarat castigator, acesta are obligatia de a incheia contracte individualede munca., 3.Resurse tehnice: Ofertantul trebuie sa detina (dotare proprie, inchiriere, etc), cel putin urmatoarele autovehicule si utilaje (mare si mica mecanizare) necesare indeplinirii contractului : - Generator min. 20 KW ? 1 buc.;
- Placa vibranta ? 1 buc.;
- Autoutilitara - 4 buc.;
- Ciocan demolator (picamer) min. 1500W ? 1 buc.;
- Aparat de sudura ? 1 buc, 4.Sustinere tehnica - SubcontractantiInformatii privind subcontractantii
Pe parcursul derularii contractelor subsecvente, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante. In cazul in care pentru indeplinirea contractelor subsecvente nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularelor. Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in acordul cadru care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantul care invoca sustinerea din partea subcontractantilor., 5.Asociati .Informatii privind asociatii
In cazul in care pentru indeplinirea acordului cadru nu este necesara asocierea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularelor., Inf privind sustinerea.
In cazul in care ofertantul prezinta angajament de sustinere, tertul sustinator va prezentaDeclaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile. In cazul in care pt indeplin acordului cadru nu este necesara sustinerea din partea unui tert, op ec va face preciz ?nu este cazul? in cadrul formularelor. Sit ec si financ cf.art.186. alin.(1), (2)si(3) din OUG 34/2006.cifra de afaceri prezent.de catre sustinator (in cazul in care op.ec. apeleaza la aceasta modalitate), nu se poate cumula cu cifra de afaceri prez de catre ofertant.treb.sa fie indeplinita integral, fie de catre ofertant fie de catre sustinator.Capacit tehnica si/sau profes.cf.art.190 alin. (1) si (2) din OUG 34/2006 capacit tehnic si profes: resursele umane (certific, atestate, autorizatii) prez de catre sustinator, se pot cumula cu resursele umane prezentate de catre ofertant., resursele tehnice prezentate de catre sustinator, se pot cumula cu resursele tehnice prezentate de catre ofertant. Experienta similara prezentata de catre sustinator, nu se poate cumula cu experienta simil prezentata de catre ofertant., 7.Se vor prezenta mostre ale principalelor materiale folosite la fabricarea echipamentelorMostra de stalp metalic de sustinere dimensiune min. 15 cm lungime; Mostra tevi inox structura metalica min 15 cm lungime; - Mostra din placaj antiderapant folosit la platforme; - Mostra material folosit la panouri si pereti escalada; - Mostra material pentru scari antiderapante; - Mostra funii polipropilena, minim 4 culori diferite, min 15 cm lungime fiecare; - Mostra suruburi si dopuri protectie care sa corespunda instructiunilor tehnice de montaj. 1.Standarde de asigurare a calitatiiCertificarea sistemului de management al calitatii conform ISO 9001 in domeniul ce face obiectul prezentului contract sau echivalent., 2.Standarde de protectie a mediuluiCertificarea sistemului de management de mediu ISO 14001 in domeniul ce face obiectul prezentului contract sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.05.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.05.2013 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.04.2013 08:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer