Achizitie publica - acord cadru furnizare lactate
Detaliu pentru invitatia numarul 345071
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345071/11.04.2013
Denumire contract: acord cadru furnizare lactate
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Apararii - U.M 02175 ConstantaCod fiscal: 4301383, Adresa: B-dul Mamaia nr. 96, Constanta, Telefon: 0241.695.366, Fax: 0241.695.366
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: wwww.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: acord cadru furnizare lactate
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Lotul 1 -lapte de vaca proaspat, pasteurizat, normalizat, grasime minim 1, 8 %, - cantitate minima :4500 litri; cantitate maxima: 6000 litri.Lotul 2 -branza proaspata de vaca, grasime minim 27%, apa maxim 70% - cantitate minima: 2000 kg; cantitate maxima: 3000 kg.Lotul 3- smantana fermentata de consum, grasime minim 10% -cantitate minima: 1000 kg; cantitate maxima: 1300 kg.Lotul 4-- iaurt natural din lapte de vaca, grasime minim 2, 8% - cantitate minima: 200 kg; cantitate maxima. 300 kg.Lotul 5- branza telemea maturatade vaca (grasime min.42%) - cantitate maxima: 450 kg; cantitate maxima: 600 kg.Lotul -6 cascaval din lapte de vaca ?grasime minim 40%, cantitate minima: 250 kg; cantitate maxima: 350 kg.Lotul 7 lapte de vaca proaspat, pasteurizat, normalizat, grasime minim 1, 8 % (ANTIDOT) - cantitate minima: 8500 litri; cantitate maxima: 10000 litri.
II.1.6) CPV: 15511100-4 - Lapte pasteurizat (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 72, 750 - 96, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In cuantum deLotul 1 lapte de vaca. 330 ronLotul 2 branza proaspata de vaca.510 ronLotul 3 smantana 230 ronLotul 4 iaurt 20 ronLotul 5 branza telemea maturatade vaca 100 ronLotul 6 cascaval 170 ronLotul 7 lapte de vaca (ANTIDOT) 550 ronPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de data limita de depunere a ofertelor stabilita in invitatia de participare. Modul de constituire a garantiei de participare: art. 86 alin.1 din HG 925/2006.In cazul in care garantia se constituie sub forma unei scrisori de garantie bancara/instrument de garantare se va utiliza ca model formularul 8 .Suntacceptate si chitanta eliberata de Casieria UM02175 sau ordin de plata, contul UM02175 Constanta in care se depune garantia de participare: RO88TREZ2315005XXX000401, Trezoreria Constanta ? Cod Fiscal 4301383. IMMpot achita 1/2 dinvaloarea garantiei, in conformitate cu Legea Nr. 346/2004. Pentru a beneficia de aceasta facilitate se depun documente justificative care sa dovedeasca faptul ca se incadreaza in categoria IMM-urilor.Garantia de participare poate fi constituita si in valuta caz in care echivalentul garantiei de participare din lei in valuta se va face la cursul BNR din ziua publicarii invitatiei de participare .Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire, vor fi respinse si declarate inacceptabile. Conditiile de retinere-art. 87, alin.1 din HG 925/2006 si art.278 1 din OUG 34/2006 (daca este cazul). Conditiile de restituire -art. 88 din HG 925/2006.Dovada constituirii garantiei va fi incarcata in SEAP si originalul pentru scrisori/instrumente de garantare se va depune la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor stabilita in invitatia de participare
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi 10 % din valoarea fara tva a contractului subsecvent de furnizare Modalitati de constituire: conform art 90 din HG 925/2006 alin 1 si 2 cu modificarile si completarile ulterioare ( printr-un instrument de garantare emis in conditiile legiide o societate bancara ori de o societate de asigurari, depunerea sumei in numerar la casieria autoritatii contractante; ordin de plata ordin deplata in contIBAN RO88TREZ2315005XXX000401, deschis la Trezoreria Constanta) In situatia in care garantia se constituie prin scrisoare degarantiebancara se va utiliza Formularul nr 9. Garantia de buna executie se retine conform prevederilor art. 91 din HG 925/2006 Conditiilederestituire a garantiei de buna executie: Garantia de buna executie se restituie conform prevederilor art. 92 din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 -completata conform formularului nr 1 ofertant/tert sustinator /asociatIncadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din proceduraaplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatiiprofesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006-completata conform formularului nr 2 ofertant/tertsustinator /ofertant/tert sustinator /asociatIn situatia in care ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Nota: -In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pepropria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul tertului sutinator se va completa declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 (doar pentru neincadrarea in lit.a), lit. c1) si lit.d) asa cum au fost prevazute in Formularul nr. 2, atasat prezentei documentatii.Cerinta nr 3Certificat de atestare fiscal - Document emis de catre Autoritatea Nationala de Administrare Fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul de stat care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, (original, copie legalizata , copie cu mentiunea ?conform cu originalul?)Cerinta nr 4Certificat fiscal -Document emis de catre directia de impozite si taxe locale privind indeplinirea obligatiilor de plata - impozitelor si taxelor catre bugetul local care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, (original, copie legalizata , copie cu mentiunea ?conform cu originalul?)Pentru persoanele fizice sau juridice straine: Prezentarea documentelor mentionate la nr3 si 4 emise de autoritatile corespunzatoare din statul de origine. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute anterior ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere privind indeplinirea acestor obligatii.Cerinta nr. 5Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP314/2010 -completare formularul nr 3Cerinta nr.6Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 -formular 4factorii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea sifinalizarea procedurilor de atribuire sunt: Comandant-Col Dr Tofan EduardDirector Financiar-contabil Lt. Col. Ec. Coman OctavianDirector Medical Lt. Col. Dr. Trana AurelConsilier juridic Cpt. Just. Mil. Damian Alin ConstatinDirector administrativ ?Mr Apostol Virgil (presedinte comisie de evaluare)Sef depozit alimente-Plt Dragan Radu (membru comisie de evaluare)Economist achizitii-pcc Iordache Bianca (membru comisie de evaluare)referent achizitii-pcc Craciun Andreea(membru comisie de evaluare)Bucatar-pcc Rentea Cornelia(membru comisie de evaluare)Consiliul de administratie poate fi contactat pe www.smuct.roBugetul autoritatii contractante este aprobat de SEFUL DIRECTIEI MEDICALE A MINISTERULUI APARARII NATIONALE ?general debrigada medic dr Mihai Marius MURESANConsiliul de administratie poate fi contactat pe www.smuct.roOfertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organului de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul IV inclusiv, sau care se afla in relatii comerciale astfel cum sunt acestea prevazute la conf. Art. 69^1 din OUG 34/2006 cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire Cerinta nr 1Persoane juridice/fizice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr.26/1990 ( original, copie legalizata , copie cu mentiunea ?conform cu originalul?(informatiile cuprinse in acest certificat trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor stabilita in invitatia de participare) Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are codul CAEN asociat obiectului contractului. La solicitarea autoritatii contractante, ofertantul clasat pe primul loc va transmite la sediul autoritatii contractante, pana la data transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii, certificatul constatator in original sau copie legalizataPersoane juridice /fizice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.Cerinta nr 2Autorizatie sanitara de functionare emisa de Ministerul Sanatatii Publice conform OMS 976/1998 pentru aprobarea Normelor de igiena privind productia, prelucrarea, depozitarea, pastrarea, transportul si desfacerea alimentelor( original, copie legalizata , copie cu mentiunea?conform cu originalul")Persoane juridice /fizice straine: Documente edificatoare in acest sens din tara in care ofertantul este rezident.Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr 1Transport autorizat sanitar veterinar-Declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca furnizorul dispune prin orice mijloace (proprietate/inchiriere/leasing/anagajament de punere la dispozitie etc) de un mijloc de transport autorizat sanitar veterinar conform art 18 din O.G nr 42 din 29.01.2004, cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.04.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.04.2013 11:24