Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ACORD CADRU FURNIZARE MATERIALE DE CONSTRUCTII SI INSTALATII


Detaliu pentru invitatia numarul 324570
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: UM 02032 CLUJ-NAPOCA
Numar invitatie: 324570/20.04.2012
Denumire contract: ACORD CADRU FURNIZARE MATERIALE DE CONSTRUCTII SI INSTALATII
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUM 02032 CLUJ-NAPOCACod fiscal: 14619075, Adresa: STR. MOS ION ROATA NR. 3 - 5 MUN. CLUJ-NAPOCA, Cluj-Napoca, Telefon: 0264-593275, Fax: 0264-593276
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. MOS ION ROATA NR. 3 - 5 MUN. CLUJ-NAPOCA, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400397, telefon: +40 264593275, fax: +40 264593276, persoana de contact: PETRU MARGINEAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul UM 02032 Cluj-Napoca, str. Mos Ion Roata, nr. 3-5, jud. Cluj, cod postal 400397
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACORD CADRU FURNIZARE MATERIALE DE CONSTRUCTII SI INSTALATII
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Acord cadru furnizare materiale de constructii si instalatii
II.1.6) CPV: 44100000-1 - Materiale de constructii si articole conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 482, 572 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participareeste de: - 970lei pentru lotul 1;
- 1.865lei pentru lotul 2;
- 225lei pentru lotul 3;
-220lei pentru lotul 4;
-235 lei pentru lotul 5;
-410 lei pentru lotul 6;
-94 lei pentru lotul 7;
-335lei pentru lotul 8;
-140 lei pentru lotul 9;
-2.300 lei pentru lotul 10;
-515 lei pentru lotul 11;
-375 lei pentru lotul 12;
-965 lei pentru lotul 13;
-170 lei pentru lotul 14;
-770 lei pentru lotul 15;Cerintele se verifica cumulat pentru toate loturile la care se oferteaza.I.M.M. ? urile beneficiaza de reducere cu 50%, conform Legii 346/14.07.2004. Se va prezenta declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria I.M.M.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este egala cu cea a ofertei.Forme de constituire a garantiei de participare: - Depunerea in contul autoritatii contractante (RO71TREZ2165005XXX006875 deschis la trezoreria Cluj-Napoca), a unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor;
- Numerar la casieria U.M. 02032 Cluj-Napoca, strada Mos Ion Roata, nr. 3 ? 5;
- Scrisoare de garantie bancara pentru participarea la procedura;
- Orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii- conform art. 86 din H.G. nr. 925 / 2006 modificata cu H.G. 834 / 2009).- Nu se accepta depunerea garantiei de participare cu fila CEC.O copie a dovezii constituirii garantiei de participare la licitatie, va insoti plicul exterior, pentru a putea permite verificarea constituirii corespunzatoare fara desigilarea acestuia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor: Situatia personala a candidatului/ofertantului: 1) Declaratii privind eligibilitatea: -Completarea formularului nr. 12A, anexa la Fisa de date a achizitiei in Sectiunea formulare, din care sa reiasa caoperatorii economici nu se afla in una din situatiile prevazute la art.180din O.U.G. nr. 34 / 2006 cu completarile si modificarile ulterioare.-Se va prezenta si de catre tertul sustinator ;2) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta: -Completarea formularului nr. 12B, anexa la fisa de date a achizitiei in sectiunea formulare, din care sa reiasa ca operatorii economici nu se afla in una din situatiile prevazute la art.181 lit.a, c¹, d, e din O.U.G. nr. 34 / 2006 cu completarile si modificarile ulterioare;
-Se va prezenta si de catre tertul sustinator ;3) Participarea la licitatie cu oferta independenta: - Completarea Formularului 3 AM ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?;4) Neincadrarea in prevederile art. 69¹ din O.U.G. nr. 34 / 2006: -Completarea Formularului nr. 13 ?Declaratieprivind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹ dinOrdonanta de urgenta a Guvernului nr 34/2006?- Se va prezenta si de catre tertul sustinator .Persoane care aproba/semneaza documente emise in legatura cu procedura de atribuire din cadrul autoritatii contractante: Csegzi Florin, Druta Alexandru, Serban Lazar, Muresan Florica, Chira Lucica, Ionescu Roltes, Greble Gabriel Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: -Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei din care sa rezulte ca operatorul economicare profilul activitatii in legatura directa cu obiectul contractului. Se poate prezenta original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "CONFORM CU ORIGINALUL".In cazul prezentarii copiei lizibile cu mentiunea "conform cu originalul" autoritatea contractanta va solicita ofertantilor clasati pe primele trei locuri, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii, sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata;
-alte documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din care sa rezulte ca operatorul economicare profilul activitatii in legatura cu obiectul contractului
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani trebuie sa fie mai mare decat urmatoarele valori: 1) Lotul1= 96.700 lei2) Lotul2= 186.500 lei3) Lotul3= 22.750 lei4) Lotul4= 22.080 lei5) Lotul5= 23.950 lei6) Lotul6= 41.750 lei7) Lotul7= 9.450 lei8) Lotul8= 33.800 lei9) Lotul9= 14.350 lei10) Lotul10= 230.840 lei11) Lotul11= 51.620 lei12) Lotul12= 37.750 lei13) Lotul13= 96.500 lei14) Lotul14= 17.050 lei15) Lotul15= 77.050 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraProduse similare livrate in ultimii 3 ani in valoare de cel putin: 1) Lotul1= 48.500 lei2) Lotul2= 93.300 lei3) Lotul3= 11.300 lei4) Lotul4= 11.000 lei5) Lotul5= 11.900 lei6) Lotul6= 20.800 lei7) Lotul7= 4.700 lei8) Lotul8= 16.900 lei9) Lotul9= 7.100 lei10) Lotul10= 115.000 lei11) Lotul11= 25.800 lei12) Lotul12= 18.800 lei13) Lotul13= 48.400 lei14) Lotul14= 8.500 lei15) Lotul15= 38.500 lei
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAPwww.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.04.2012 14:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer