Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru furnizare materiale de constructii si instalatii


Detaliu pentru invitatia numarul 341057
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: UM 02032 CLUJ-NAPOCA
Numar invitatie: 341057/17.12.2012
Denumire contract: Acord cadru furnizare materiale de constructii si instalatii
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUM 02032 CLUJ-NAPOCACod fiscal: 14619075, Adresa: STR. MOS ION ROATA NR. 3 - 5 MUN. CLUJ-NAPOCA, Cluj-Napoca, Telefon: 0264-593275, Fax: 0264-593276
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. MOS ION ROATA NR. 3 - 5 MUN. CLUJ-NAPOCA, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400397, telefon: +40 264593275, fax: +40 264593276, persoana de contact: PETRU MARGINEAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul U.M. 02032 , STR. MOS ION ROATA NR. 3 - 5 MUN. CLUJ-NAPOCA, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400397
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru furnizare materiale de constructii si instalatii
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Acord - cadru de furnizare produse - materiale de constructii si instalatii.Autoritatea contractanta va incheia cate un acord cadru pentru fiecare lot in parte cu primii trei clasati dintreoperatorii economiciofertanti, in masura in care exista un numar suficient de operatori economici cu oferte admisibile, prin aplicarea criteriului ?pretul cel mai scazut?, fara reluarea competitiei. In cazul in care nu vor fi depuse suficiente oferte, sau daca in urma evaluarii nu vor rezulta suficiente oferte admisibile, autoritatea contractanta poate incheia acordul cadru si cu doi sau un singur operator economic.In baza acordurilor cadru se vor atribui contracte subsecvente. Autoritatea contractanta are dreptul de a incheia mai multe contracte subsecvente, in functie de fondurileprimite, cu respectarea preturilor unitare din ofertele financiare anexe la acordurile cadru (preturile din oferta nu se ajusteaza).Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita, prin contractele subsecvente pe care le va incheia cu operatorii economici, orice cantitati de produse din componenta loturilor, pentru care apar necesitati de achizitie.Informatiile privind cantitatile minime si maxime estimate a se achizitiona sunt prevazute la punctul II.2.1 si in Anexa B.
II.1.6) CPV: 44100000-1 - Materiale de constructii si articole conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 548, 926.25 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: - 500 lei pentru lotul 1;
- 1800 lei pentru lotul 2; - 130 lei pentru lotul 3;
- 215 lei pentru lotul 4;
-90 lei pentru lotul 5;
- 360 lei pentru lotul 6; - 70 lei pentru lotul 7;
- 1.150 lei pentru lotul 8;
- 840 lei pentru lotul 9;
- 185 lei pentru lotul 10; - 395 lei pentru lotul 11; - 680 lei pentru lotul 12;
-320 lei pentru lotul 13;
- 2.750 lei pentru lotul 14; - 630 lei pentru lotul 15;
- 95 lei pentru lotul 16;
- 70 lei pentru lotul 17;
- 340 lei pentru lotul 18;
- 120 lei pentru lotul 19;
- 110 lei pentru lotul 20;Cerintele se verifica cumulat pentru toate loturile la care se oferteaza.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este egala cu cea a ofertei.I.M.M. ? urile beneficiaza de reducere cu 50%, conform Legii 346/14.07.2004. Se va prezenta declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria I.M.M.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este egala cu cea a ofertei.Forme de constituire a garantiei de participare: - depunerea in contul autoritatii contractante (RO71TREZ2165005XXX006875 deschis la trezoreria Cluj-Napoca), a unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor;
-numerar la casieria U.M. 02032 Cluj-Napoca, strada Mos Ion Roata, nr. 3 ? 5;
-scrisoare de garantie bancara pentru participarea la procedura;
- orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii- conform art. 86 din H.G. nr. 925 / 2006 modificata cu H.G. 834 / 2009).Nu se accepta depunerea garantiei de participare cu fila CEC.O copie a dovezii constituirii garantiei de participare la licitatie, va insoti plicul exterior, pentru a putea permite verificarea constituirii corespunzatoare fara desigilarea acestuia.Data la care se va face echivalenta leu/valuta 15.01.2013
Garantie de buna executie
Pentru Lotul nr. 15-Garantia de buna executie reprezinta 10% (sau 5% pentru I.M.M.) din valoarea totala a fiecarui contract subsecvent de furnizare fara T.V.A., se constituie sub forma de scrisoare de garantie bancara la o banca agreata de ambele parti, sau alta modalitate prevazuta la art. 90 din H.G. 925/2006. Garantia de buna executie se va constitui cu termen de valabilitate astfel incat sa poata fi restituita furnizorului, dupa cum urmeaza: in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului-verbal de receptie a produselor care fac obiectul contractului si/sau de la plata facturii finale, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.Documentul prin care se constituie garantia de buna executie se anexeaza la contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratii privind eligibilitatea: - Completarea formularului nr. 12A, anexa la Fisa de date a achizitiei in Sectiunea formulare, din care sa reiasa caoperatorii economici nu se afla in una din situatiile prevazute la art.180din O.U.G. nr. 34 / 2006 cu completarile si modificarile ulterioare.-Se va prezenta si de catre tertul sustinator, ofertantul asociat, subcontractant;2) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta: - Completarea formularului nr. 12B, anexa la fisa de date a achizitiei in sectiunea formulare, din care sa reiasa ca operatorii economici nu se afla in una din situatiile prevazute la art.181 lit.a, c¹, d, e din O.U.G. nr. 34 / 2006 cu completarile si modificarile ulterioare;
- Se va prezenta si de catre tertul sustinator, ofertantul asociat, subcontractant;3) Participarea la licitatie cu oferta independenta: - Completarea Formularului 3 AM ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?;4) Neincadrarea in prevederile art. 69¹ din O.U.G. nr. 34 / 2006: -Completarea Formularului nr. 13 ?Declaratieprivind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹ dinOrdonanta de urgenta a Guvernului nr 34/2006?-Se va prezenta si de catre tertul sustinator, ofertantul asociat, subcontractant;Persoane care aproba/ semneaza documente emise in legatura cu procedura de atribuire din cadrul autoritatii contractante: Csegzi Florin, Marginean Petru, Druta Alexandru, Aftimescu Claudiu, Muresan Florica, Serban Lazar, Tatar Ciprian, Greble Gabriel. -Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, in raza caruia este situat sediul ofertantului, din care sa rezulte ca operatorul economicare profilul activitatii in legatura directa cu obiectul contractului (producere/comercializare materiale de constructii si instalatii). Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Se poate depune in original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul.-alte documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din care sa rezulte ca operatorul economicare profilul activitatii in legatura cu obiectul contractului.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire autoritatea contractanta va solicita ofertantilor clasati pe primele trei locuri sa prezinte pentru conformitate documentul in original / copie legalizata (in cazul in care a fost depus in copie lizibila conforma cu originalul)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra de afaceri: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani trebuie sa fie mai mare decat urmatoarele valori (lei): L 1=50.000; L 2= 184.500; L 3=13.200; L 4= 21.500; L 5=9.900; L 6=36.000; L 7=7.000; L 8=115.000; L 9=84.000; L 10=18.800; L 11=39.800; L 12=68.350; L 13=32.200; L 14=275.000; L 15=63.000; L 16=9.800; L 17=7.300; L 18=34.000; L 19=12.000; L 20=11.000Modalitatea de indeplinireOperatorul economic va prezenta o declaratie cu cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani: 2009, 2010, 2011. I.M.M. ? urile beneficiaza de reducere cu 50%, conform Legii 346/14.07.2004. Se va prezenta declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria I.M.M. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR., Angajament ferm de sustinere financiara (daca este cazul) Capacitatea economico- financiara poate fi sustinuta si de catre o alta persoana, prin angajament ferm ( art. 186 din O.U.G. 34 / 2006) Se va prezenta angajamentul ferm incheiat in original sau copie legalizata Persoana care asigura sustinerea financiara va prezenta urmatoarele documente: - declaratie privind eligibilitatea; - declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta; - declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹ din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr 34/2006. Baza legala: art. 186 din O.U.G. 34 / 2006
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara: Produse similare livrate in ultimii 3 ani in valoare de cel putin (lei): L 1= 25.000; L 2=92.000; L 3= 6.600; L 4=10.700; L 5=4.900; L 6=18.000; L 7=3.500; L 8=57.500; L 9=42.000; L 10=9.400; L 11=19.900; L 12=34.100; L 13=16.100; L 14=137.500; L 15=31.500; L 16=4.900; L 17=3.650; L 18=17.000; L 19=6.000; L 20=5.500Modalitate de indeplinireOfertantul va prezenta: -Lista principalelor produse livrate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati (formular nr.12 D). Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR., Certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar care sa confirme livrarile de produse efectuate cuprinse in Lista principalelor produse livrate in ultimii 3 ani Ofertantul poate prezenta: - certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar care sa confirme livrarile de produse efectuate; - documente constatatoare emise de catre o autoritate contractanta in conditiile O.U.G. nr. 34/2006;, Angajament ferm de sustinere a capacitatii tehnice (daca este cazul) Se va prezenta angajamentul ferm incheiat in original sau copie legalizata Persoana care asigura sustinerea capacitatii tehnice va prezenta urmatoarele documente: -Declaratie privind eligibilitatea; -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, lit. a), c1), d) din ordonanta, - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹ din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr 34/2006 Capacitatea tehnica si profesionala poate fi sustinuta si de catre o alta persoana, prin angajament ferm ( art. 190 din O.U.G. 34/2006).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro (SEAP); email: [email protected]
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.01.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.01.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.12.2012 08:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer