Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru furnizare materiale pentru instalatii alimentare cu apa calda si rece


Detaliu pentru invitatia numarul 325266
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Penitenciarul cu Regim de Maxima Siguranta Bucuresti
Numar invitatie: 325266/27.04.2012
Denumire contract: Acord cadru furnizare materiale pentru instalatii alimentare cu apa calda si rece
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPenitenciarul cu Regim de Maxima Siguranta BucurestiCod fiscal: 4193095, Adresa: STR.SABARULUI, NR.1 COMUNA JILAVA JUD.ILFOV, Jilava, Telefon: +402 14570181, Fax: +402 14570164
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru furnizare materiale pentru instalatii alimentare cu apa calda si rece
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 7
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Acord cadru furnizare materiale pentru instalatii alimentare cu apa calda si rece
II.1.6) CPV: 44163100-1 - Tevi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 52, 562 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in cuantum de : lot 1 = 27lei, lot2= 16 lei , lot 3= 1lei, lot 4= 1lei, lot 5= 10lei, lot 6= 78lei, lot 7= 117lei, lot 8= 9lei, lot 9= 4lei, lot 10= 4lei, lot 11= 3lei, lot 12= 8lei, lot13= 21lei, lot 14= 135lei, lot 15= 13lei, lot 16= 1lei, lot 17= 6lei, lot 18= 6lei, lot 19 = 3lei, lot 20= 6lei, lot21 = 2lei, lot 22= 2lei, lot 23= 48lei, lot 24 = 144lei, lot 25 = 5lei, lot 26 = 4lei, lot 27 = 86lei. Se constituie prin: -virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile leg ii de o societate bancara sau o societate de asigurari, -depunerea la casieria unitatii a unui ordin de plata sau in numerar. Cont garantii Penitenciarul Bucuresti Jilava: RO 89TREZ4215005XXX000243, deschis la Trezoreria Ilfov.Dovada constituirii garantiei de participare se va prezenta pe SEAP ca fisier atasat pana cel tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Garantia va fi irevocabila. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor . In cazul I.M.M.?urilor pentru obtinerea reducerii de 50% din cuantumul garantiei de participare, conform prevederilor Legii nr. 346/2004, art.7 (modificat prin O.G.R. nr. 27/2006), incadrarea in plafoanele referitoare la numarul mediu anual de salariati, cifra de afaceri anuala neta si activele totale se stabilesc pe baza unei declaratii pe propria raspundere a reprezentantului legal al intreprinderii interesate in incadrarea in categoria IMM, conform modelului prevazut in anexele nr. 1 si 2 din O.U.G. nr. 27/2006". Aceste declaratii se anexeaza la dovada garantiei de participare . Neprezentarea garantiei de participare are drept consecinta descalificarea ofertantului.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie reprezinta :5 % din pretul contractului, fara TVA ; Se constituie : - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari , - depunerea la casieria autoritatii contractante in numerar;
- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Daca partile convin ca garantia de buna executie sa se constituie prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea - completata in conformitate cu Formular nr.1 , sectiunea Formulare si modeleCerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 -completata in conformitate cu Formular nr.2, sectiunea Formulare si modeleCerinta nr. 3Certificat de Taxe si Impozite locale (datorii la bugetul consolidat general) din care reiasa ca ofertantul NU are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele .Cerinta nr. 4Certificat de Atestare Fiscala (datorii le bugetul consolidat general) din care reiasa ca ofertantul NU are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele .Cerinta nr. 5Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - completat in conformitate cu Formular nr. 3 , sectiunea Formulare si modeleCerinta nr. 6Declaratie pe propria raspundere Ofertant/Candidat/Ofertant asociat/Subcontractant/Tert sustinator privind neincadrarea in prevederile art art 69ยน din OUG 34/2006 - completata in conformitate cu Formular nr. 4 , sectiunea Formulare si modele .Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : Stroe Catalin - DirectorNica Dana ? director adjunct economico-administrativSandu Cornelia ? sef serviciu logistica , presedinte comisie evaluareCaragui Carmen ? contabil sefMiereanu Doina ? responsabil viza CFPPBadea Gabriel -rezerva presedinte comisie evaluareTufanescu Carmen - membru comisie evaluareCiutea Corina- membru comisie evaluareLungu Marin- membru comisie evaluareNeacsu Cristina- membru comisie evaluareUrsu Dragos - rezerva membru comisie evaluare 1.Pentru persoanele juridice romane : certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului , din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului achizitiei;Certificatul constatator solicitat trebuie sa fie emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita pentru depunerea ofertelor.Pentru ofertantul clasat pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire prezentarea certificatului constatator eliberat de ORC in original/copie legalizata.2.Pentru persoane juridice/fizice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale. Se solicita Cifra de afacericare vizeaza activitatea din ultimii trei ani / Formular nr .5 , sectiunea Formulare si modele.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.04.2012 17:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer