Achizitie publica - Acord cadru furnizare materiale sanitare :Filme radiologice compatibile aparat Kodak
Detaliu pentru invitatia numarul 347983
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347983/05.06.2013
Denumire contract: Acord cadru furnizare materiale sanitare : Filme radiologice compatibile aparat Kodak
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpital Clinic Judetean de Urgenta AradCod fiscal: 3519879, Adresa: STR. ANDRENYI KAROLY, NR.2-4, Arad, Telefon: +40 257211233, Fax: +40 257211233
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru furnizare materiale sanitare : Filme radiologice compatibile aparat Kodak
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Da
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare materilale sanitare: Filme radiologice compatibile cu aparat Kodac, conform Caietului de sarcini: Filme radiologice 13/18; Filme radiologice 18/24; Filme radiologice 24/30; Filme radiologice 30/40; Filme radiologice 35/35; Filme radiologice 35/43; Filme radiologice 15/40; Filme radiologice 18/43; Filme radiologice 18/24 mamografice; Solutii de developare: revelator (XRD); Solutii de developare: fixator (XRF)
II.1.6) CPV: 32354100-0 - Filme pentru radiologii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 895 - 424, 954 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1 % din valoarea estimata fara TVA, - 4.249, 54 lei.Pentru echiv. garantiei de part. cursul Euro la care se va face raportarea este cel stabilit de BNR inainte cu 6 zile de data limita de depunere a ofertelor.Perioada de valabilit. a garantiei de particip.: 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor, egala cu perioada de valab. a ofertei, cu posibilitatea de prelungire la cerere. ?Forma de constituire a garantiei de particip. care va fi acceptata: - OP in contul autoritatii contractante - instrument de garantare emis de o societatebancara sau de o societate de asig.- reducere 50% pentru IMM-uri ? se va prezenta si o declaratie privind incadrarea intreprinderii in categ. IMM- formular nr. 10 - cont pentru depunere garantie de participare este: RO26TREZ0215006XXX016233, deschis la Trezoreria Municipiului Arad Cod fiscal 3519879-Dovada garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai mai tarziu la data limita de depunere a ofertelor stabilita de sistem. Fiind o procedura ON LINE, aceasta va fi scanata si depusa in S.E.A.P. si depusa in original la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor - Garantia pentru participare, constituita de ofertantul a carui oferta a fost stabilita ca fiind castigatoare, se restituie de autoritatea contractanta in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie. -Garantia de participare, constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost stabilita castigatoare, se returneaza de autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul a carei oferta a fost desemnata castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei. -In vederea returnarii se va prezenta si o cerere de returnare a garantiei de participare. Modalitati de retinere: cf. art. 87 din HG 925/2006 actualizata si conform prevederilor art. 278^1 alin. (1) din OUG nr. 34/2006 actualizata
Garantie de buna executie
5 % din valoarea contractului subsecvent (fara TVA) constituita conform H.G. 925/2006 , Art.90, alin.1 - reducere 50% pentru IMM-uri ? se va prezenta si o declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM- formular nr. 10
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratia privind calitatea de participant la procedura: Se va completa Formularul nr. 1; - document scanat semnat, stampilat, « conform cu originalul »2. Declaratii privind eligibilitatea: completare Formular nr. 2.Participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006, actualizata; - document scanat semnat, stampilat, « conform cu originalul »3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181. din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata: Participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, actualizata; -completare Formular nr. 3;
- - document scanat semnat, stampilat, « conform cu originalul »4. Prezentare certificat de atestare fiscala eliberat de DGFP, document scanat, semnat, stampilat si inregistrat , « conform cu originalul », din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. - Prezentare certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Finante Locale, document scanat, semnat, stampilat si inregistrat, « conform cu originalul » din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Persoanele juridice straine -trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG 34/2006 actualizata. Pentru a fi valabile certificatele solicitate trebuie prezentate ca document scanat, semnat, stampilat si inregistrat , « conform cu originalul », , insotite de traducerea autorizata in limba romana -legalizate, sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.5. Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din O.G.34/2006 Cerinta obligatorie: prezentarea Formularului nr. 4 - din Sectiunea "Modelele de formulare" a prezentei documentatii de atribuire - document scanat, semnat, stampilat si inregistrat , « conform cu originalul ». Personele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Dr. Teodora Olariu ? manager; Ec. Nicolina Popa ? director financiar contabil;Adrian Wiener Director Medical; As. pr. Mirela Balan - Director ingrijiri; Sorin Baltean Sef Serviciu Administrativ - Tehnic; Mariana Rodina Cosilier Juridic; Simona Virciu Cosilier Juridic; Ec. Lucian Ardeu - participant Comisiei evaluare; Ec. Ioan Grat - participant Comisie evaluare; Ec. Florin Redis -participant Comisie evaluare; Ec. Slagean Petcov participant Comisie evaluare- ; Jr. Mihaela Jurgiu -participant Comisie evaluare; Dr. Oana Amaza Sef sectie radiologie - participant Comisie evaluare; Ec. Cristina Nica participant Comisie evaluare.6. Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta Cerinta obligatorie: prezentarea Formularului nr. 5 - din Sectiunea "Modele de formulare" a prezentei documentatii de atribuire - document scanat semnat, stampilat, « conform cu originalul » Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in Codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. - document scanat semnat, stampilat, « conform cu originalul »Nota: - Ofertantului clasat pe primul loc, dupa etapa de evaluare a ofertelor, i se vor solicita pentru conformitate documentele solicitate la pct.III.2.1.b) in original sau copie legalizata?- Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii cu Anexe din care sa rezulte producatorii( pentru produsul oferit) pentru care unitatea avizata(operatorul economic participant la procedura de achizitie publica) este distribuitor, solicitat in conformitate cu prevederile H.G. nr. 144/2010 privind organizarea si functionarea Ministerului Sanatatii, cu modificarile si completarile ulterioare, ale Ordinului ministrului sanatatii publice nr. 1636/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii 176/2000 privind dispozitivele medicale, republicata, referitoare la avizarea unitatilor de tehnica medicala.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Document care sa ateste conformitatea produsului cu cerintele DirectiveiConsiliului 93/42/CEE ? Declaratie de conformitate CE (condorm Directivei93/42 CEE) ?document scanat, semnat si stampilat cu mentiunea conform cucu originalul, Pentru filmele radiologice ofertantii au obligatia prezentarii Autorizatiei deSecuritate Radiologica, emisa de CNCAN in conformitate cu Legea nr. 111/1996, republicata, Pentru filmele radiologice ofertantii au obligatia prezentarii Autorizatiei de furnizare emisa de CNCAN in conformitate cu Legea nr. 111/1996, republicata, Solicitam prezentarea obligatorie de mostre din fiecare produs, in vederea testarii, care se vor depune pana la data limita de depunere a ofertelor.Mostrele vor fi ambalate individual si se vor eticheta si inscriptiona cu denumirea ofertantului si cu enuntul : «mostre pentru achizitia de filme radiologice, cu mentiunea « A NU SE DESCHIDE PANA IN DATA DE ....... ora .... » - conform invitatiei de participare. Transportul la destinatie se va realiza de catre furnizor cu mijloace proprii de transport si pe cheltuiala sa ISO 9001 ? sistemul de management al calitatii sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.06.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.06.2013 08:28