Achizitie publica - Acord cadru furnizare materiale sanitare: Seringi cu ac
Detaliu pentru invitatia numarul 331740
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331740/16.07.2012
Denumire contract: Acord cadru furnizare materiale sanitare: Seringi cu ac
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpital Clinic Judetean de Urgenta AradCod fiscal: 3519879, Adresa: STR. ANDRENYI KAROLY, NR.2-4, Arad, Telefon: +40 257211233, Fax: +40 257211233
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru furnizare materiale sanitare: Seringi cu ac
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Da
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare materiale sanitare - Seringi cu ac, conform Caietului de sarcini: LOT 1. Seringa cu ac 50 ml seringa pt. injectomateLOT 2. Seringapt.irigatii si alimentatii Guyon 100 mlLOT 3. Seringa cu ac 1 ml pt. insulinaLOT 4. Seringi cu ac 2 mlLOT 5. Seringi cu ac 5 mlLOT 6. Seringi cu ac 10 mlLOT 7. Seringi cu ac 20 mlLOT 8. Seringa cu ac 1ml
II.1.6) CPV: 33141310-6 - Seringi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 539, 520 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 1% din valoarea estimata fara TVA a fiecarui lot. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor ?Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: - OP in contul autoritatii contractante - instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari- reducere 50% pentru IMM-uri ? se va prezenta si o declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM- formular nr. 10 - cont pentru depunere garantie de participare este: RO26TREZ0215006XXX016233, deschis la Trezoreria Municipiului Arad Cod fiscal 3519879-Dovada garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel ma mai tarziu la data limita de depunere a ofertelor stabilita de sistem. Fiind o procedura ON LINE, aceasta va fi scanata si depusa in S.E.A.P. si depusa in original la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor - Garantia pentru participare, constituita de ofertantul a carui oferta a fost stabilita ca fiind castigatoare, se restituie de autoritatea contractanta in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie. - Garantia de participare, constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost stabilita castigatoare, se returneaza de autoritatea contractanta dupa semnarea acordului cadru cu ofertantul/ofertantii ale carui/caror oferte au fost desemnate castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei. -In vederea returnarii se va prezenta si o cerere de returnare a garantiei de participare Modalitati de retinere: cf. art. 87 din HG 925/2006 actualizata si conform prevederilor art. 278^1 alin. (1) din OUG nr. 34/2006 actualizata
Garantie de buna executie
5 % din valoarea contractului subsecvent (fara TVA) constituita conform H.G. 925/2006 , Art.90, alin.1 FORMULARUL - reducere 50% pentru IMM-uri ? se va prezenta si o declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM- formular nr. 10
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratia privind calitatea de participant la procedura: Se va completa Formularul nr. 1; - document scanat semnat, stampilat, « conform cu originalul »2. Declaratii privind eligibilitatea: completare Formular nr. 2.Participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006, actualizata; - document scanat semnat, stampilat, « conform cu originalul »3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181. din O.U.G. nr. 34/2006, actualizata: Participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, actualizata; -completare Formular nr. 3;
- - document scanat semnat, stampilat, « conform cu originalul »4. Prezentare certificat de atestare fiscala eliberat de DGFP, document scanat, semnat, stampilat si inregistrat , « conform cu originalul », din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. - Prezentare certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Finante Locale, document scanat, semnat, stampilat si inregistrat, « conform cu originalul » din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Persoanele juridice straine -trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG 34/2006 actualizata. Pentru a fi valabile certificatele solicitate trebuie prezentate ca document scanat, semnat, stampilat si inregistrat , « conform cu originalul », , insotite detraducerea autorizata in limba romana -legalizate.5. Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din O.G.34/2006 Cerinta obligatorie: prezentarea Formularului nr. 4 - din Sectiunea "Modelele de formulare" a prezentei documentatii de atribuire - document scanat, semnat, stampilat si inregistrat , « conform cu originalul ». Personele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Dr. Teodora Olariu ? manager; Ec. Nicolina Popa ?director financiar contabil; Dr. Cristian Nicolescu; Ec. Ioan Grat; Ec. Florin Redis; Ec. Slagean Petcov; Jr. Mihaela Jurgiu6. Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta Cerinta obligatorie: prezentarea Formularului nr. 5 - din Sectiunea "Modele de formulare" a prezentei documentatii de atribuire - document scanat semnat, stampilat, « conform cu originalul » Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in Codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. - document scanat semnat, stampilat, « conform cu originalul »Nota: - Ofertantului clasat pe primul loc, dupa etapa de evaluare a ofertelor, i se vor solicita pentru conformitate documentele solicitate la pct.III.2.1.b) in original sau copie legalizata?- Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii Publice valabil la data sedintei de deschidere aferenta procedurii document scanat semnat, stampilat, « conform cu originalul » (in conf.H.G.862/2006 privind organizarea si functionarea Ministerului Sanatatii cu modificarile si completarile ulterioare ale Legii nr.176/2000 privind dispozitivele medicale).
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Certificat de inregistrare a dispozitivelormedicale pentru fiecare produs ofertat in parte eliberat de catre O.T.D.M. sau Declaratii/Certificate de conformitate CE, procedurii.(in conf.H.G.862/2006 privind organizarea si functionarea Ministerului Sanatatii cu modificarile si completarile ulterioare ale Legii nr.176/2000 privind dispozitivele medicale, republicata, pentru fiecare lot ofertat, solicitam prezentarea obligatorie de 2 mostre(unapentru Comisia de evaluare, cealalta ramanand sigilata ca proba martor pe intraga perioada de derulare a contractulu), cu titlul gratuit, care se vor depune pana la data limita de depunere a ofertelor. Mostrele vor fi ambalate individual si se vor eticheta si inscriptiona cudenumirea ofertantului.Toate mostrele ale aceluiasi participant vor fi ambalate intr-o cutie care va fi la randul ei inscriptionata cudenumirea ofertantului si cu enuntul : «mostre de__________ pentru LOTUL « x », cu mentiunea « ANU SE DESCHIDE PANA IN DATA DE ....... ora .... » - conform invitatiei departicipare. Transportul la destinatie se va realiza de catre furnizor cu mijloace proprii de transport si pe cheltuiala sa Prezentare ISO 9001 ? sistemul de management al calitatii sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia de atribuire este disponibila in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.10.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.07.2012 10:32