Achizitie publica - ACORD CADRU FURNIZARE MEDICAMENTE 1
Detaliu pentru invitatia numarul 355150
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 355150/28.10.2013
Denumire contract: ACORD CADRU FURNIZARE MEDICAMENTE 1
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL MUNICIPAL DE URGENTA "ELENA BELDIMAN"BARLADCod fiscal: 4446481, Adresa: str. Republicii, nr. 300, Barlad, Telefon: +40 235416440, Fax: +40 235413303
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACORD CADRU FURNIZARE MEDICAMENTE 1
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 7
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: ACORD CADRU FURNIZARE MEDICAMENTE :24 loturi.1 AMINOPLASMAL SOL PERFUZABILA 5%-500ml FL2 AMINOPLASMAL SOL STANDARD 20 AMINO 10% E FL3 COMBINATII LIPOFUNDIN EMULSIE PERF. 20% FL4 COMBINATII HEMOHAES SOL. DIN PORUMB 500ML - 10% FL PE5 COMBINATII INFESOL SOL. PERF. 5%-20 aminoacizi 5%- 500ml FL6 COMBINATII NUTRIFLEX® PERI EMULSIE PERF. 1250 ML FL7 COMBINATII RINGER LACTAT SOL. PERF. 500 ML FL PE8 COMBINATII VENOFUNDIN SOL. PERF.6% BUC9 DEXTRANUM SOL. PERF. 100 G BUC10 DEXTRANUM SOL. PERF. 60 G FL11 GELATINA SUCCINILATA SOL. PERF. 40g/1000ml-4 % FL12 GLUCOSUM SOL. PERF. 10%-500ML FL PE13 GLUCOSUM SOL. PERF. 5%-250ML FL PE14 GLUCOSUM SOL. PERF. 5%-500ML FL PE15 GLUCOSUM SOL. INJ. 33% FL16 KALII CHLORIDUM SOL. CONC. PT. SOL. PERF. 7.45% - 100ml FL17 MANNITOLUM SOL. PERF. 15% FL18 NUTRICOMP NUTRITIE ENTERALA 500ML FL19 NATRIUM CHLORIDUM 1000ML SOL. PERF. 0..9% FL PE20 NATRIUM CHLORIDUM 100ML SOL. CONC. PT. SOL. PERF. 5.85% FL21 NATRIUM CHLORIDUM 2000ML SOL. PERF. 0..9% BUC22 NATRIUM CHLORIDUM 500ML SOL. PERF. 0..9% FL PE23 NATRIUM CHLORIDUM 250ML SOL. PERF. 0..9% FL PE24 SODIUM HYDROGEN CARBONAS SOL.PERF. 8, 4%-250 ML FL
II.1.6) CPV: 33621400-3 - Substituenti de plasma sanguina si solutii pentru perfuzii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 72, 896 - 436, 308.25 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Se poate constitui prin virament bancar in contul: RO 97TREZ6575041XXX000933 Trez.Barlad, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o soc.de asig., care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus prin trans.depunere la sediul aut. contr. si obligatoriu in SEAPinainte de data si ora limita de depunere a ofertelor.Per.de val.a G.P.care trebuie sa fie cel putin egala cuper.de val.a ofertei 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Dovada const.G.P.trebuie sa fie prez.cel mai tarziu la data limita de depunere a ofertelor conf.art.86, alin.6 din H.G.925/2006. Echivalenta leu/alta valuta se va loa in considerare data de 20.10.2013.NOTA: neconstituirea G.P.in cuantumul si forma solicitata atrage dupa sine respingerea ofertei.Lot1=86.7;Lot2= 210.9lei;Lot3=290lei;Lot4=311.6lei;Lot5=20.2lei;Lot6=18.4lei;Lot7= 130.8lei;Lot8=190.0lei;Lot9=78lei;Lot10=47.7lei;Lot11=1.9lei;Lot12=450.8lei;Lot13=402.4lei;Lot14=382.1lei;Lot15=29.1lei;Lot16=14.6lei;Lot17=96.4lei;Lot18=211.1leiLot 19= 153.2lei;Lot 20= 11.2 lei;Lot 21= 74.4 lei;Lot 22= 633.1 lei;Lot 23= 497.7 lei;Lot 24= 21.5
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie seconstituie conform art. 90 - (1) ;(2) ; (3) din HG nr. 925/2006, de regula printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Garantie de buna executie se constitue in cuantum de 5 % din valoarea primului contract subsecvent, exclusiv TVA, in termen de 10 zile lucratoare de la semnarea contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Manager: farmacist Constantinciu Mircea Stefan, Dir. Med. Dr. Danis Gabriela, Dir. Fin-Cont. Ec. Chirila Angela, Sef Serv. fin-cont Diaconu Daniela, Farm. Preda Nicoleta, Ec. Popescu Catalin;Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Declaratie privind participarea la licitatie cu oferta independenta, Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertanti /candidati/ofertanti asociati/subcontractanti conform art. 69^1, declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din oug 34/2006Certificat de atestare fiscala (din certificatele fiscale sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor), Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie (certificatul trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta), Forma de prezentare: original, copie legalizata sau copie cf. cu originalul in SEAP. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului pe care in perioada de evaluare a ofertelor autoritatea contractanta il poate solicita ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii inainte de rezultatul procedurii in original/copie legalizata la sediul unitatii, Persoane juridice/fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional similare celor din Romania, Forma de prezentare: original, copie legalizata sau copie cf. cu originalul in SEAP.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la 31.12.2012 si/sau, dupa caz rapoarte anuale, scrisori de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiaraPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: In cazul in care oferta este depusa de o asociatie , fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile privind Situatia personala a ofertantului si Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale , in conformitate cu Contractul de asociere, din care trebuie sa reiasa clar partea din contract pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntele necesare pentru evaluarea ofertelor. Acordurile care nu vor contine aceste date vor fi considerate incomplete. Mod de dovedire: In cazul asociatiilor se va prezenta: a.) Formulare conform modelului din sectiunea III Formulare completate b) Contractul de asociere, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, din care sa rezulte cine este liderul asociatiei si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat, inclusiv modul de utilizare a resurselor tehnice si umane, precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei, Declaratie privind Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Ofertantul va completa si prezenta formularul cu lista principalelor livrari de produse din sectiunea III Formulare. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea oricaror certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. Documentele vor fi emise pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/consortiu, sustinator inclusiv fiecare subcontractant, daca este cazul. Forma de prezentare: original, copie legalizata sau copie cf. cu originalul in SEAP. Ofertantii vor prezenta un certificat, emis de organisme independente acreditate (nationale sau internationale), conform cu seriile de standarde europene relevante ce confirma certificarea ofertantului ca are implementat sau este in curs de implementare a unui sistem de management al calitatii in conformitate cu ISO 9001, sau echivalent. In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, Spitalul municipal de Urgenta?Elena Beldiman?Barlad va accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene precum si alte documente relevante in acest sens: manualul calitatii sau rapoarte de audit extern privind sistemul calitatii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.11.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.10.2013 11:17