Achizitie publica - ACORD CADRU FURNIZARE MEDICAMENTE
Detaliu pentru invitatia numarul 346094
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 346094/29.04.2013
Denumire contract: ACORD CADRU FURNIZARE MEDICAMENTE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Militar de Urgenta Regina MariaCod fiscal: 4688639, Adresa: Str. Pietii, Nr. 9, Brasov, Telefon: +40 0268416393, Fax: +40 0268418080/ +40 0268410910
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Pietii, Nr. 9, Brasov, Romania, cod postal: 500007, telefon: +40 0268416393, fax: +40 0268418080/ +40 0268410910, persoana de contact: Biroul de achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Pietii, Nr. 9, Brasov, Romania, cod postal: 500007, telefon: +40 0268416393, fax: +40 0268418080/ +40 0268410910, persoana de contact: Biroul de achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACORD CADRU FURNIZARE MEDICAMENTE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 5
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: MEDICAMENTE ? ASA CUM SUNT SPECIFICATE IN ANEXA B A PREZENTEI FISE DE DATE SI IN CAIETUL DE SARCINI
II.1.6) CPV: 33600000-6 - Produse farmaceutice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 25, 450.52 - 550, 026.6 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GARANTIA DE PARTICIPARE DE 2% DIN VALOAREA ESTIMATA ( FARA TVA ) A LOTULUI/LOTURILOR PENTRU CARE SE DEPUNE OFERTAasa cum sunt specificate in Anexa B a prezentei fise de date si conform art. 278.1 din OUG 34/2006DEPUNERE PRIN ORICE INSTRUMENT DE GARANTARE conform art. 86 alin. 1 din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: - virament bancar in contul RO 58 TREZ 1315005 XXX 000157 Trezoreria Brasov sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii, in favoarea autoritatii contractante (SMU ?Regina Maria? Brasov), de o societate bancara ori de o societate de asigurari, este de preferat sa fie emisa de catre o banca din Romania., se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Pentru scrisoarea de garantie bancara de participare se va utiliza FORMULARUL NR. 7 din sectiunea FORMULARE.- pentru ofertantii ce se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii cuantumul garantiei de participare se va diminua cu 50% si va fi insotita de o declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in categoria intreprinderilor mentionate anterior- PERIOADA DE VALABILITATE A GARANTIEI DE PARTICIPARE VA FI CEL PUTIN EGALA CU PERIOADA DE VALABILITATE A OFERTEI, RESPECTIV 90 DE ZILE de la data limita pentru depunerea ofertelor.Data la care se va face echivalenta leu/euro este 10.05.2013, cursul de schimb este cel comunicat de Banca Nationala a Romaniei.
Garantie de buna executie
5% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent.DEPUNERE PRIN ORICE INSTRUMENT DE GARANTARE conform art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: - virament bancar in contul RO 58 TREZ 1315005 XXX 000157 Trezoreria Brasov sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, este de preferat sa fie emisa de catre o banca din Romania., se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.- pentru ofertantii ce se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii cuantumul garantiei de participare se va diminua cu 50% si va fi insotita de o declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in categoria intreprinderilor mentionate anterior.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea- completare formular anexat in sectiunea formulare, Formular 1- vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - completare formular anexat in sectiunea formulare, Formular 2 - se va prezenta si de tertul sustinator pentru neincadrarea la lit. a, c1 si d ale art. 181 din OUG 34/2006, daca este cazul.Declaratieprivind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691 - completare formular anexat in sectiunea formulare, Formular 8 - se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta - completare formularanexat in sectiunea formulare, Formular 3Declaratia privind calitatea de participant la procedura- completare formularanexat in sectiunea formulare, Formular 4Certificat de Atestare Fiscala eliberat de Administratia Financiara Teritoriala din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in oricare din urmatoarele forme original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; In cazul unei asocieri, acesta declaratie trebuie sa fie prezentata de fiecare asociat.Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale eliberat de Primarie din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in oricare din urmatoarele forme original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? In cazul unei asocieri, acesta declaratie trebuie sa fie prezentata de fiecare asociat.Legat de conflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, mentionam persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire: Georgian TUDOSEAlexandra MIHAIAngela NICOLAEIrina POPCiprian Petru GALSimina DUMITRACHEBogdan SIMIONESCUMihaela ZAGREANSorin MESCA Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in oricare din urmatoarele forme original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie actuale la data limita de depunere a ofertelor.. - In cazul unei asocieri, acesta trebuie sa fie prezentat de fiecare asociat.Autorizatie de distributie en-gros eliberata de Agentia Nationala a Medicamentului in oricare din urmatoarele forme original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor- In cazul unei asocieri, acesta trebuie sa fie prezentat de fiecare asociatOfertantul este obligat sa detina Autorizatiile de Punere pe Piata pentru toate produsele ofertate, NU ESTE NECESARA PREZENTAREA ACESTORA, este suficienta o declaratie pe propria raspundere sub forma de tabel, din care sa rezulte detinerea, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor, a autorizatiilor de punere pe piata pentru loturile ofertate, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a verifica pe orice sursa veridicitatea cu privirea la aceste autorizatii.Pentru personae fizice romane: Autorizatie de functionare / altele echivalente, in oricare din urmatoarele forme original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridical sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere professional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este resident, in traducere autorizata in limba romana, valabile la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceriCompletare formular anexat in sectiunea formulare, Formular 5 ? cuprinde informatii cu privire la datele de identificare ale firmei, declararea cifrei de afaceri anuale la 31 decembrie, pe ultimii 3 ani.Cursul de schimb este cursul mediu anual comunicat de BNR aferent fiecarui an.Atunci cand un grup de operatori economici (asociati) depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 aniCompletare formular anexat in sectiunea formulare, Formular 6 Un document prin care se certifica implementarea sistemului calitatii - ISSO 9001:2008 sau echivalentCertificarea sistemului calitatii : documente emise de un organism de certificare recunoscut pe plan national si international, care confirma certificarea sistemului calitatii ISSO 9001:2008, sau echivalent, in oricare din urmatoarele forme original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?; valabile la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.05.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.05.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 13.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 29.04.2013 10:46