Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Acord cadru furnizare medicamente


Detaliu pentru invitatia numarul 346796
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: U.M. 02548 Bucuresti (Centrul Clinic de Urgenta de Boli Cardiovasculare al Armatei)
Numar invitatie: 346796/17.05.2013
Denumire contract: Acord cadru furnizare medicamente
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialU.M. 02548 Bucuresti (Centrul Clinic de Urgenta de Boli Cardiovasculare al Armatei)Cod fiscal: 6946211, Adresa: Calea Plevnei, nr.134, sect.1, Bucuresti, Telefon: 021/319.6002, Fax: 021/319.6002
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Plevnei, nr.134, sect.1 Bucuresti., Romania, cod postal: 010242, telefon: +40 213196002, fax: +40 213196002, persoana de contact: Florentin DUMBRAVA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Calea Plevnei, nr.134, sect.1 Bucuresti, biroul Achizitii si contractari al U.M. 02548.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru furnizare medicamente
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 14
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitia de medicamente necesare tratarii pacientilor internati in unitatea noastra.Cantitatile minime si maxime aferente fiecarui lot de produse sunt precizate in Anexa B - Informatii privind loturile.
II.1.6) CPV: 33611000-6 - Medicamente impotriva tulburarilor provocate de hiperaciditate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 108, 163.5 - 375, 950.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in valoare totala de 7519.01 RON, in cuantum de 2% din valoarea maxima a fiecarui lot, impartita pe loturi (anexa caiet sarcini). Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se poate constitui prin toate formele prevazute la art. 86 din HG 925/2006 cu toate completarile si modificarile ulterioare. Cont virament RO 49 TREZ 7015005XXX000190 Trezorerie sector 1. cu conditia confirmarii de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de participare va fi restituita in conformitate cu prevederile art. 88 din HG nr. 925/2006. In situatia in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului contestatar, o suma calculata in conformitate cu prevederile art. 2781), din OUG 34/2006, doar pentru lotul nr.19.Nota: Conform prevederilor art.16 din Legea nr.346/2004 IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului gararantiei de participare stabilit in Anexa B Lista loturi. Se va prezenta- declaratia privind incadrarea intrepr.in categ.IMM-urilor prevazuta in Anexa 1 la Legea nr. 346/2004. Lipsa declaratiei va avea ca efect respingerea ofertei ca inacceptabila.Echivalenta leu/euro va fi facuta la curs BNR din data publicarii Invitatiei de participare in SEAP, pentru situatia in care se va depune garantia de participare in valuta.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie :5% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent incheiat in baza acordului cadru.Modalitate de constituire : printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. In cazul in care valoarea garantiei de buna executie este sub 1.000, 00 lei, se accepta constituirea acesteia si prin depunerea de numerar la casieria unitatii.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat anterior.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Declaratie va fi prezentata in mod obligatoriu si de tertul sustinator, daca este cazul.Completarea formularului nr. 1 din Sectiunea D. ?Formulare?.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 lit. a), lit. c1) si lit. d) va fi prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul. Completarea formularului nr. 2 din Sectiunea D. ?Formulare?Cerinta nr. 3Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta in conformitate cu Ordinul Presedintelui ANRMAP nr. 314/20.10.2010.Completarea formularului nr. 3 din Sectiunea D. ?FormulareCerinta nr.4Declaratia privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006. Declaratia va fi prezentata obligatoriu si de catre subcontractanti sau tertul sustinator, daca este cazul.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: Comandant - Conf. univ. dr. Gabriel CRISTIAN; Sef sectie ATI - Col dr. Murgu Vasile, Director financiar contabil ? ec. Bogdan Buzasu; Consilier juridic ? Ligia Amariei; Sef Sectie Farmacie ? Cpt. Florin Dumitru; Birou achizitii si contractari ? ec. Florentin Dumbrava; ref. Mihalcea MarianaCerinta nr.5Certificate tip eliberate de autoritatile mentionate din care sa reiasa situatia operatorului economic referitoare la indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat.?Certificatul de atestare fiscala pentru persoane juridice? (datorii la bugetul consolidat al statului), eliberat de Ministerul Finantelor - Agentia Nationala de Administrare Fiscala, din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata in luna anterioara depunerii ofertelor?Certificatul de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale? (datorii la bugetele locale) ? eliberat de primaria (consiliul local) de pe raza caruia isi desfasoara activitatea operatorul economic, din care sa reiasa obligatiile exigibile de plata in luna anterioara depunerii ofertelor.Autoritatea contractanta accepta ca suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul/candidatul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006 orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor mentionate mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG nr. 34/2006, autoritatea contractanta accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Incadrarea ofertantului in toate situatiile prevazute la art. 691 , art. 180 si art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea acestuia de la procedura pentru atribuirea contractului. Cerinta nr.1Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Vor fi calificati doar operatorii economici care au ca obiect de activitate producerea si/sau comercializarea produselor ce vor fi achizitionate prin prezenta procedura de achizitie.Modalitatate de indeplinire: prezentarea certificatului constatator emis de ONRC.Informatiile cuprinse in Certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Pentru evitarea conflictului de interese, avand in vedere prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 si informatiile ce reies din certificatul constatator, in etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta solicita in mod obligatoriu ofertantilor clasati pe primul loc dupa desfasurarea etapei finale de licitatie electronica, sa prezinte pentru conformitate documentul solicitat, in original sau copie legalizata, in cazul in care documentul a fost prezentat in copie "conform cu originalul" cel mai tarziu inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.Cerinta nr. 2Autorizatia de distributie angro emisa de Agentia Nationala a Medicamentului (Legea 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii cu modificarile si completarile ulterioare, Ordinului nr.1.964/2008 pentru aprobarea Normelor privind infiintarea, organizarea si functionarea unitatilor de distributie angro de medicamente de uz uman. Sunt exceptate de la detinerea unor autorizatii pentru activitatea de distributie angro de medicamente persoanele juridice care detin o autorizatie de fabricatie pentru distributia produselor proprii acoperite de aceasta autorizatie.Cerinta nr. 3 ? este obligatorie numai in cazul ofertantilor persoane fizice/juridice straine.Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, ofertantii vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit. Aceste documente vor fi valabile la data limita de depunere a ofertei. Vor fi exclusi din procedura operatorii economici care nu fac dovada formei de inregistrare ca persoana fizica/juridica, nu au in obiectul de activitate producerea si/sau comercializarea produselor care fac obiectul procedurii si nu fac dovada formei de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1 Cerinta minima obligatorie pentru toate loturile Autorizatia de punere pe piata , in termen de valabilitate -conform Legii 95/2006 privind reforma in sanatate, titlul XVII ? Medicamentul si Ordinul 895/2006, medicamentele de uz uman pot fi puse pe piata numai dupa eliberarea autorizatiei de punere pe piata de catre Agentia Nationala a Medicamentului. Pentru medicamente aflate in procedura de reautorizare, vor fi depuse documente eliberate de Agentia Nationala a Medicamentului, (in copie), din care sa rezulte ca produsele respective sunt in procedura de reautorizare si pot fi comercializate pana la eliberarea unei noi autorizatii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.05.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 15.05.2013 11:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer