Achizitie publica - ACORD-CADRU FURNIZARE MEDICAMENTE ANESTEZICE
Detaliu pentru invitatia numarul 353128
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353128/28.08.2013
Denumire contract: ACORD-CADRU FURNIZARE MEDICAMENTE ANESTEZICE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Judetean de Urgenta TulceaCod fiscal: 4026712, Adresa: Str.1848, nr.32, Tulcea, Telefon: 0240-532350, Fax: 0240-532274
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ACORD-CADRU FURNIZARE MEDICAMENTE ANESTEZICE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Medicamente din grupa " MEDICAMENTE ANESTEZICE"pentru activitate spitaliceasca .
II.1.6) CPV: 33661100-2 - Anestezice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 7, 105 - 170, 520 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se regaseste in anexa B(detalii in sectiunea LOTURI)si va fi depusa in contul de trezorerie RO54TREZ6415006XXX004643, Cod de inregistrare fiscala 4026712 Modul de constituire a garantiei de participare: a.INSTRUMENTUL DE GARANTARE se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari si se prezinta in original sau prin depunerea la casieria autoritatii contractante : a)a unui Ordin de plata sau fila cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. b)a unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare. In cazul I.M.M. ? urilor pentru obtinerea reducerii de 50% din cuantumul garantiei de participare, conform prevederilor Legii nr. 346/2004, art. 7 (modificat prin O.G. nr. 27/2006), incadrarea in plafoanele referitoare la numarul mediu anual de salariati, cifra de afaceri anuala neta si activele totale se stabilesc pe baza unei declaratii pe propria raspundere a reprezentantului/reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderilor interesate in incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform modelului prevazut in anexele nr. 1 si 2 din O.U.G. 27/2006. Aceste declaratii se anexeaza la dovada garantiei de participare si se depun odata cu oferta. c. valabilitatea garantiei de participare va fi de 90 de zile (de la data limita de primire a ofertelor) Dovada constituirii garantiei de participare se va posta obligatoriu in SEAP(scanata pana la data limita de depunere a ofertelor) si va fi prezentata la sediu de catre toti operatorii economici pana la data limita de deschidere a ofertelor. Pentru garantiile de participare depuse in alta valuta atunci se va lua in calcul cursul de referinta leu/alta valuta valabil in data de 12.08.2013 BNR.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006 si este in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului sau 2, 5 % pentru IMM; Garantia de buna executie se va constitui(conf.art.90 din 925/2006 si prevederile art.86 din 925/2006) sub forma de instrument de garantare bancara , instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari sau retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest ultim caz , ofertantul are obligatia de a deschide un cont la unitatea trezoreriei statului din cadrul organului fiscal competent in adminstrea acestuia , cont disponibil distinct la dispozitia Autoritatii contractante conform HG 1045/2011 ; Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil deschis la Trezoreria statului nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi desfasoara activitatea operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat ( sau echivalent pentru persoane juridicestraine), din luna anterioara celei in care se depun oferteleCertificat privind plata impozitelor si taxelor locale pentru punctul de lucru unde isi desfasoara activitatea, din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele.Declaratii privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareDeclaratie privind calitatea de participant la procedura.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu functie de decizie privind organizarea, derularea si finalizarea procedurii prezente sunt : Manager - Dr.Rosca Iosif , Director financiar contabil - Ec. Gherga Maria , Dir.Medical- Dr.Chircov Elena, Director Ingrijiri - As.Pituh Florentina , Consilier Juridic: Jr.Manole Valentin Sef Birou Achizitii: Ec.Gheba Victoria.Ofertantul va completa si prezenta in original formularul corespunzator din Sectiunea FormulareCertificat de participare la procedura cu oferta independentaPrezentarea documentelor se va face in format electronic in SEAP Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului .Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inaintea comunicarii rezultatului procedurii, prezentarea in original/copie legalizata a Certificatului ConstatatorAutorizatia de functionare emisa de Misterul Sanatatii.Autorizatie de punere pe piata a produsului Actul norm. care impune obligativit ac autorizari: - L. 95/2006 (art.700 al.1 si al.2, art.730 al.5)privind reforma in domeniul sanatatii,
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Documente emise de organismele acreditate pentru certificare sistemului de managment al calitatii SR EN ISO 9001:2008, Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.09.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 27.08.2013 08:07