Achizitie publica - Acord cadru furnizare medicamente antineoplazice
Detaliu pentru invitatia numarul 330458
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330458/26.06.2012
Denumire contract: Acord cadru furnizare medicamente antineoplazice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic de Psihiatrie Prof. Dr. Alexandru ObregiaCod fiscal: 4266162, Adresa: Sos. Berceni nr.10, Sector 4, Bucuresti, Telefon: 021/334.90.69, Fax: 021/334.90.69
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru furnizare medicamente antineoplazice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 7
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Acord cadru furnizare medicamente antineoplazice conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 33652100-6 - Antineoplazice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 176, 876.48 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
III.1.1.a) Garantie de participareda x nu ?Lotul 1 ? 1935 leiLotul 2 ? 726 leiLotul 3 ? 836 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare fiind egala cu perioada de valabilitate a ofertei (60 zile de la data limita de depunere a ofertei).In conformitate cu Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de participare prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare.Cu OP in contul RO39TREZ7045006XXX008767deschis la Trezoreria sector 4, Bucuresti, cu confirmarea existentei sumei in contul spitalului la data procedurii, sub sanctiunea respingerii ofertei ca inacceptabila, sau Scrisoare de garantie bancara de participare (conf.formularului 4) sau conf art. 86 din HG 925/2006 cu modificarile ulterioare, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor, sau a unei sume in numerar.Aceasta trebuie prezentata in original, la registratura institutiei, pana la data si ora deschiderii, sub sanctiunea respingerii ofertei ca inacceptabila.Se va retine in conditiile art.2781 din OUG nr.34/2006 o suma echivalenta cu 1% din val lotului contestat.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie de eligibilitate Formular.( conform art.180 din OUG 34/2006 ) copie scanataNeincadrarea in prevederile art.181. Completare Formular copie scanataCertificate ANAF, DITL: Prezentarea Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat; copie scanata Prezentarea Certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local. copie scanataNota: Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 1Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Manager- Dr.Monica Boer Dir.Financiar Contabil- Ec.Simona Tavarlau Oficiul juridic- Cons.Jur.Ioana Suran Sef Serv Achizitii Publice- Elena Faur, Director medical dr.Simona Trifu ? Formularul copie scanata Declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?Formular copie scanata Conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010 Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC, copie scanata, valabil la data sedintei de deschidere aferenta procedurii.Aviz de functionare si anexa in care sa fie mentionat producatorul eliberat de MS ? valabil la data deschiderii ofertelor ? copie scanata
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii (sa fie deja implementat)pentru ofertant ? certificat ISO 9001 sau echivalent - copie scanata in termen de valabilitate, sub sanctiunea respingerii ofertei).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 25.06.2012 14:01