Achizitie publica - Acord cadru furnizare medicamente dializa
Detaliu pentru invitatia numarul 328380
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 328380/31.05.2012
Denumire contract: Acord cadru furnizare medicamente dializa
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpital Clinic Judetean de Urgenta TimisoaraCod fiscal: 4663448, Adresa: Bv.Prof.Dr.Iosif Bulbuca nr.10, Timisoara, Telefon: 0356433114, Fax: 0356433114
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bv.Prof.Dr.Iosif Bulbuca nr.10, Timisoara, Romania, cod postal: 300736, telefon: +40 0356433114, fax: +40 0356433114, persoana de contact: Tiberiu Balog
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spital Clinic Judetean de Urgenta Timisoara, Bv. Prof.Dr. Iosif Bulbuca nr.10
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Acord cadru furnizare medicamente dializa
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Acord cadru furnizare medicamente dializa
II.1.6) CPV: 33600000-6 - Produse farmaceutice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 402, 672 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 4.026, 72 lei, defalcata pe loturi conform anexei B Informatii privind loturile.Reducere 50% pentru IMM-uri definite conform Legii 346 / 2004 republicata.Modul de constituire a garantiei de participare: SGB(in original) in facoarea autoritatii contractante eliberata de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate ? Formularul nr.11;O.P cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor in contul IBAN- RO91 TREZ 6215 005XXX00 0320-Trezoreria Timisoara;Numerar la casieria SCJUT (orar: luni ? vineri intre orele 8, 30-9, 30 si 13, 00-15, 00)Garantia de participare se poate constitui conform prevederilor art.86 din H.G. nr.925/2006, actualizata, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data de primire a ofertelor.Pentru a beneficia de reducerea de 50%, societatea participanta la procedura de achizitie va prezenta impreuna cu garantia de participare si actul doveditor conform art. 7 din Legea nr. 346/2004, actualizata, respectiv Formularul ?Declaratie privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? ? Anexa 1 la Legea nr. 346/2004 actualizata.In cazul in care ofertantul a constituit garantia de participare la procedura de achizitie publica in calitate de IMM (50 % din valoarea garantiei de participare) si nu face dovada ca este IMM conform aliniatului precedent, oferta va fi respinsa la deschidere.
Garantie de buna executie
In cuantum de 5% din valoarea contractului subsecvent fara TVA si se constituie prin: Virari succesive din facturile partiale de plata, in contul de garantii deschis de Furnizor, la dispozitia Achizitorului; Suma initiala care se vireaza de contractant in contul astfel deschis este de 0, 5% din pretul contractuluisau SGB conform formularului nr.19 (model anexat)Reducere 50% pentru IMM-uri definite conform Legii 346 / 2004 republicata.Pentru a se putea prevala de prevederile art. 16 alin. 2 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii toti membrii unei asociatii vor avea obligatia prezentarii declaratiei privind incadrarea in categoria IMM. Garantia de buna executie se va constitui conform art. 90 alin(1) dinH.G.925/2006.Garantia de buna executie trebuie constituita in termen de maximum 7 zile de la data semnarii contractului de catre ambele parti.Se vor avea in vedere prevederile H.G.1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe propria raspundere conform Ordinului nr.314/2010-Prezentare si completare? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (model anexat);2.Declaratie privind eligibilitatea-Prezentarea si completarea formularului nr.12A (model anexat);3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 181 din O.U.G. nr.34/2006, actualizata-Prezentarea si completarea formularului nr.12B (model anexat);4.Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sau echivalent, original, copie legalizata sau copii semnate si stampilate?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei ofertante, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;5.Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale sau echivalent, original, copie legalizata sau copii semnate si stampilate?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei ofertante, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;6.Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 69^1 din O.U.G. nr.34/2006, actualizata-Prezentarea si completarea formularului nr.3(model anexat);7.Declaratie privind calitatea de participant-Prezentarea si completarea formularului nr.12C (model anexat) 1.Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul")
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani2.Informatii privind subcontractantii, daca e cazul3.Informatii privind asociatii, (daca este cazul):
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: site-ul SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.05.2012 10:05